Virtsatietulehdus, töihin meno
Oletteko menneet töihin virtsatietulehduksessa vai jääneet kotiin? Jos ei ole kuumetta, mutta tihentynyttä virtsaamistarvetta, jomotusta alavatsalla ja kirvelyä on.
Kommentit (22)
Olen mennyt. Usein pidän sidettä jos lorahtaa kun välttämättä aina ei pääse vessaan.
Millainen työ, pääseekö helposti vessaan? Joko antibioottikuuri on aloitettu?
Olen töissä eskariopena. Huomenna haen antibiootit apteekista. Ap
Olen mennyt, Buranaa ja Panadolia otan. Mulla tosin aina antibioottikuuri valmiina, mutta yleensä saan ekat oireet pois ilman kuuria, aloitan vasta jos tosissaan iskee päälle.
Soitin työterveyteen ja lääkäri kirjoitti reseptin.
Hain työpaikkani lähellä olevasta apteekista antibiootit.
Virtsanäyte piti käydä antamassa, kun kuuri loppu, että onko enää bakteereja.
Hoitamaton virtsatietulehdus saatta levitä munuaisaltaisii , munuaisiin, jolloin tulehdus muuttuu todella vakavaksi.
Työterveyslääkäri tuntee minut erittäin hyvin, joten puhtaasti oireiden perusteella kirjoitti reseptin, ilman virtsanäytettä.
Kun työpisteen sijaitsee kaukana työterveydestä ja labrasta. Näin antibioottien vaikutus alkoi heti.
Olen mennyt töihin, raksalla töissä. Aika nopeasti ne antibiootit alkaa vaikuttamaan
En menis töihin, miksi vasta huomenna haet lääkkeet. Oireet helpottuu, mitä nopeammin aloitat kuurin
Reseptin saa Omaolon kautta julkiselta tai miltä tahansa yksityiseltä ihan chatin kautta, ei tarvitse enää kärvistellä. Pl. ne, joilla on eka kerta tai komplisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt töihin, raksalla töissä. Aika nopeasti ne antibiootit alkaa vaikuttamaan
Niin ja minulla munuaissairaus, ei jäädä odottamaan kuinka pahaksi ehtii mennä ilman lääkkeitä
Onneksi on ollut v.tulehdus vain kerran. Oli niin tuskaa etten olisi voinut mennä mihinkään. Hyvä kun pääsin edes lääkäriin.
Jos on kuumetta se on jo munuaisaltaan tulehdus, joten ei töihin sillon. Muuten voi mennä töihin jos ei oo super kovat kivut särkylääkkeenkin kanssa.
Oon mennyt. Mulla tosi usein niin on jo antibiootit valmiina kotona ja estolääkitys.
Auttaa kun juot nyt tosi paljon. Ihan vettä jos ei mitään hapanta oo saatavilla eli puolukka- tai karpalomehua. Sitten buranaa tms otat. Noin tunnin päästä et oireita enää huomaa. Aloita silti kuuri vaikka oireet katoaisi kokonaan. Ite sain tuolla konstilla oireet pois ja kun join monta viikkoa runsaasti niin pysyikin poissa. Seurauksena munuaistulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait sen?
Mikä kysymys toi oli? Mistä nyt sattuu tulemaan? Kysytkö aina että mistä mikäkin tauti on tullut?
Hae ne antibiootit tänään, nii voit huomenna jo paremmin.
Asun pienessä tuppukylässä ja tämän kylän ainoa apteekki on mennyt kiinni jo iltapäivällä, eikä lähimailla ole toista apteekkia. Nyt illalla sain vasta reseptin. Siksi voin hakea vasta aamulla antibiootit. Lämpö on 37 nyt.
Riippuu miten pahat oireet, jos ei pysty olemaan kuin vessassa kärvistellen niin en todellakaan menisi. Se on niin tuskaista, ei siinä työn tekemisestä tule yhtään mitään kun ei edes ajatus kulje.
Ap, juo runsaasti vettä ja ota särkylääkettä.
Up