Teinin aikuinen kaveri, ajatuksia??
Kysymys otsikossa. Miten pitäisi suhtautua tai onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Molemmat mies-oletettuja.
Kommentit (35)
Teinin ikä 16, tuttavuus yli 20v vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Itse olin yli 30-vuotiaana teinipoikien kanssa peliporukoissa ja toivottavasti kukaan
ei pitänyt pervona. Minusta oli ihan hauskaa ja pysyi itsekin hieman nuorison tasalla.
Yksi kaltaisesi oli aikoinaan oman poikani pelastus. Peliporukka netissä tuki pojan kasvua aikuisuutta kohden, ilman kiusaamista, jota irl olikin sitten ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei todellakaan ole normaalia.
Vaikea tähän on puuttua kun teinit yleensä itsepäisiä ja kieltäminen lisää vain uhoa ja tekemistä, mistä voi myöhemmin olla haittaa. Ehkä seurauksiin aktiivisena sivusta ja kyselisin tekemisiä sekä yrittäen järjestää muuta tekemistä pojalle.
Mikäs siinä. Itse kolmekymppisenä miehenä deittailen yleensä teini-ikäisiä tyttöjä.
Nää on AINA hyväksikäyttöön perustuvia suhteita kun aikuinen mies pikkutytön kanssa pyörii
Vierailija kirjoitti:
Nää on AINA hyväksikäyttöön perustuvia suhteita kun aikuinen mies pikkutytön kanssa pyörii
Kyseessä mies-oletetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on oletettavimmin Gay-suhteesta, mihin sinun ei pidä alkaa puuttumaan millään tavalla.
Vanhemmilla todellakin on velvollisuus puuttua teinin homoiluun. Mitä nuorempana homoilutaipumuksiin puututaan, sitä paremmat mahdollisuudet on eheytyä.
Taidat itse olla homo, jos homous tuli ensimmäisenä mieleesi...
Vierailija kirjoitti:
Mikä pikkutyttö?
Tuossa ap:n tapauksessa "aikuinen mies on PIKKUPOJAN kanssa..."
Konteksti on merkittävä. 13v. & 58v. vai 19v. & 23v.? Kavereita harrastuksen kautta vai ryyppyporukasta? Käyvät yhdessä salilla pari kertaa viikossa vai viettävät jokaisen vapaahetken yhdessä? Jotkut asiat soittavat enemmän hälytyskelloja kuin toiset.
Mikä siinä on väärin jos esim 16v tytöt kaveeraa kolmi- nelikymppisten miesten kanssa? Tai vanhempienkin. Voisi olla paljon opettamista elämästä ja siihen liittyvistä asioista. 😂😋
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään laitonta. Eli ei siis mitään väärääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap, jos on kyse rautatieharrastuksesta, alan miehisiin yhteisöihin en luottaisi. Kokemusta on.