Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asetin takarajaksi itselleni toisen lapsen saamiselle 45v

Vierailija
11.02.2024 |

Täytän kesällä 45v, että se siitä. No en tiedä voisinko edes tulla raskaaksi enää.

Olen saanut ainoan lapseni 23-vuotiaana ja erosin lapsen isästä muutaman vuoden päästä. Kun olimme vielä yhdessä niin ajatus oli kyllä saada toinen lapsi, mutta sitten sairastuin vakavasti ja piti haudata ajatus lapsesta.

Olin sinkkuna aika pitkään, välillä lyhyitä seurusteluita. Yksi vähän pidempi oli ja siinä suhteessa tulin raskaaksi, mutta sain keskenmenon. Yli 30-vuotiaana tapasin miehen jonka kanssa jätimme ehkäisyn pois parin vuoden jälkeen. Lasta ei kuitenkaan tullut ja nyt olen eronnut tästäkin miehestä. Ero oli vaikea paikka koska mä olisin halunnut jatkaa suhdetta, mutta mies ei. 

Olen monet itkut itkenyt kun en ole saanut toista lasta. Tiesin jo teininä, että haluan monta lasta. Yhden sain ja olen hänestä onnellinen. Ei ole ollut oma valinta ettei lisää tullut. Oli tuo vakava sairastuminen jonka aikana ei voinut raskaaksi tulla. Sitten ero. Keskenmeno toisessa suhteessa. 10 vuoden suhde jossa lasta ei tullut. Ero siitäkin suhteesta. 

Nyt olen melkein 45v sinkku joten ei mitään toivoakaan enää saada toista lasta. Vielä tulee itkettyä monet itkut tämän vuoksi.

Surullinen

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä. 20 -vuotiaalla olisi 65 -vuotias äiti, 30-vuotiaalla 75- vuotias. Pitäisi vähän ajatella sitä lastakin, eikä omia halujaan.

Vierailija
42/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tätini on vain pari vuotta minua nuorempi. Olen 43v. Minulla on neljä lasta ja meidän suku on todella voimakas ja viriili.

Suomessa on tosi heikko syntyvyys nykyään. Heikko psyyke ja fysiikka monilla ihan perinnöllisesti ja se selittää alhaisen syntyvyyden.

Meillä on sellaista väkeä jotka ei kykene seurusteluun tai sosiaaliseen kanssakäyntiin. Moni ei ole edes kolmekymppisenä käynyt kertaakaan treffeillä tai suudellut vastakkaista sukupuolta. Sitten on ihan heikkoja sukusoluja.

Näitä selitellään veluudella ja ideologisilla syillä, mutta totuus on heikko perimä ja heikko sukulinja.

Mieheni äidillä 3 sisarusta, samoin isällään, miehelläni 2 sisarusta. Mieheni lähes steriili. Kuka tahansa sinun lapsistasi voi olla lähes steriili. 😉 

Ei pidä suuttua jos toinen kert

Kuvittelet faktojen kertomisen suuttumiseksi, ja, joo en edes jaksa vaivautua enempään. Aika wt-juttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tätini on vain pari vuotta minua nuorempi. Olen 43v. Minulla on neljä lasta ja meidän suku on todella voimakas ja viriili.

Suomessa on tosi heikko syntyvyys nykyään. Heikko psyyke ja fysiikka monilla ihan perinnöllisesti ja se selittää alhaisen syntyvyyden.

Meillä on sellaista väkeä jotka ei kykene seurusteluun tai sosiaaliseen kanssakäyntiin. Moni ei ole edes kolmekymppisenä käynyt kertaakaan treffeillä tai suudellut vastakkaista sukupuolta. Sitten on ihan heikkoja sukusoluja.

Näitä selitellään veluudella ja ideologisilla syillä, mutta totuus on heikko perimä ja heikko sukulinja.

Mieheni äidillä 3 sisarusta, samoin isällään, miehelläni 2 sisarusta. Mieheni lähes steriili. Kuka tahansa sinun lapsistasi voi olla lähes steriili. 😉 

Ei pidä suuttua jos toinen kert

Voimakas?! Apua, mitä juttuja. Yleensä he jotka kehuvat itseään ovat melkolailla vastakohtia, niin kuin varmaan tässäkin tapauksessa. Eihän sitä muuten tulla kehuskelemaan itseään voimakkaaksi vauvapalstalle ja silti heti ekasta kommentista pahoiteta mieltään ja kysellä tappeluiden perään, jos olisi oikeasti vahva ihminen 😉

Vierailija
44/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei luonne kestä selvästi jos joku on ylpeä voimakkaasta sukuhaarasta ja kymmenistä lapsista ja lapsenlapsista?

Kyllähän se lapsimäärä kertoo siitä miten voimakas yksilö on jos kykenee synnyttämään kymmeniä lapsia. Suurin osa hajoaa jo yhdesta lapsesta halki. Miksi ottaa luterilaiselle luonnolle toisen itsevarmuus ja totuus suvun voimakkaasta viriliteetistä?

Miksi vaadit muilta vaatimattomuuden hyvettä?

Vierailija
45/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisyyttä voi olla monenlaista. Edeltävälle. 

Vierailija
46/48 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni äidillä 3 sisarusta, samoin isällään, miehelläni 2 sisarusta. Mieheni lähes steriili. Kuka tahansa sinun l

Miten tämä sun ylimielinen sonnanjauhanta liittyi millään tavalla ap:n aloitukseen? Ei kyllä ole kaikki päässä kohdillaan ihmisellä joka tulee retostelemaan sukunsa hedelmällisyydellä aloitukseen missä toinen selvästi surullinen ja rikkinäinen kun ei ole saanut enempää lapsia. Tuolla sun mielenterveydellä olisi ollut parempi, että et olisi saanut yhtään lasta ja jatkanut huonoja geenejä eteenpäin. Ihan turha tulla tähän määkymään, että miksi pitäisi olla vaatimaton yms. Sulta tässä pitää vaatia tilannetajua. Ei kukaan normaali ihminen tule kehuskelemaan sukunsa hedelmällisyydellä tällaiseen aloitukseen.

Vierailija
47/48 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista. Ei sitä oikein voi suunnitella.

Itse halusin suurperheen äidiksi, kroppani ei ottanut suunnitelmaa vastaan. Tapasin miehen 27-vuotiaana. Meillä kolisi kemiat samantien.  Sain keskenmenon nro 1 -98. Lapsen pari vuotta myöhemmin, tässä synnytyksessä meinasin kuolla. Toisen lapsen pari vuotta myöhemmin. Sen jälkeen 3 keskenmenoa. Mitään ehkäisyä ei ole ikinä käytetty sen alun jälkeen. Laiskat munasarjat, sanoi lääkäri mulle.

Nyt olemme päälle viiskymppisiä ja lapset lähteneet kotoa. Onneksi ollaan suht terveitä.

Elämä menee niinkuin se menee. Ihmiset luulee että sitä voi suunnitella......

Vierailija
48/48 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole eturaja ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi