Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asetin takarajaksi itselleni toisen lapsen saamiselle 45v

Vierailija
11.02.2024 |

Täytän kesällä 45v, että se siitä. No en tiedä voisinko edes tulla raskaaksi enää.

Olen saanut ainoan lapseni 23-vuotiaana ja erosin lapsen isästä muutaman vuoden päästä. Kun olimme vielä yhdessä niin ajatus oli kyllä saada toinen lapsi, mutta sitten sairastuin vakavasti ja piti haudata ajatus lapsesta.

Olin sinkkuna aika pitkään, välillä lyhyitä seurusteluita. Yksi vähän pidempi oli ja siinä suhteessa tulin raskaaksi, mutta sain keskenmenon. Yli 30-vuotiaana tapasin miehen jonka kanssa jätimme ehkäisyn pois parin vuoden jälkeen. Lasta ei kuitenkaan tullut ja nyt olen eronnut tästäkin miehestä. Ero oli vaikea paikka koska mä olisin halunnut jatkaa suhdetta, mutta mies ei. 

Olen monet itkut itkenyt kun en ole saanut toista lasta. Tiesin jo teininä, että haluan monta lasta. Yhden sain ja olen hänestä onnellinen. Ei ole ollut oma valinta ettei lisää tullut. Oli tuo vakava sairastuminen jonka aikana ei voinut raskaaksi tulla. Sitten ero. Keskenmeno toisessa suhteessa. 10 vuoden suhde jossa lasta ei tullut. Ero siitäkin suhteesta. 

Nyt olen melkein 45v sinkku joten ei mitään toivoakaan enää saada toista lasta. Vielä tulee itkettyä monet itkut tämän vuoksi.

Surullinen

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä tiedä jos vaikka vielä löytäisit mukavan miehen joka on valmis yrittämään lasta. Tai sitten pitää käsitellä asia loppuun, että pystyt elämään sen seikan kanssa ettet saanut enempää lapsia. 

Vierailija
2/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmistä joka alapeukuttaa tällaista aloitusta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autogynefilia.

Vierailija
4/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi yhteen lapseen. Ei voi mitään.

54v.

Vierailija
5/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap elämä aina mene kuin suunnittelee. Mä halusin aina ammatin, työ, miehen ja lapsen. Enpä saanut heikkolahjaisena ammattia ja työtä ja ne oli mun kaikista tärkeimmät toiveet.

Vierailija
6/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne lapsen saamiset. Sulla oli mahdollisuutesi.

Vierailija
7/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on kipukohteemme elämässä. Harvoilla elämä menee juuri kuten suunnittelee.

Vierailija
8/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ole saanut yhtäkään lasta niin ärsyttää tuollainen ruikutus ihmiseltä joka kuitenkin on äiti.

Vierailija
9/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin pelko siitä, että en saa enempää lapsia kuin tämän yhden rakkaan lapseni. Olen 35-vuotias, puolisoni joitakin vuosia vanhempi, enkä tiedä milloin lopetamme yrittämisen kokonaan. En yksinkertaisesti tiedä, kuinka kauan jaksan enää pettymyksiä kuukaudesta toiseen ja johonkin se raja on vedettävä.

Vierailija
10/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä voit mennä Viroon itsellisenä hedelmöityshoitoihin. Suomessa voit jo selvittää oletko hedelmällinen edes paperilla. Jotain vikaa hedelmällisyydessä on varmaan ollut jo aiemmin sen toisen miehen kanssa 30-vuotiaana.

Vinkkinä muille, että lapset kannattaa tehdä kun sopiva mies löytyy ja useampi heti peräkkäin, ettei ero tule jo välissä.

Vierailija
11/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä voit mennä Viroon itsellisenä hedelmöityshoitoihin. Suomessa voit jo selvittää oletko hedelmällinen edes paperilla. Jotain vikaa hedelmällisyydessä on varmaan ollut jo aiemmin sen toisen miehen kanssa 30-vuotiaana.

Vinkkinä muille, että lapset kannattaa tehdä kun sopiva mies löytyy ja useampi heti peräkkäin, ettei ero tule jo välissä.

Vaikka olisi kuinka hyvä vinkki, niin toimii oikeassa elämässä pelkkänä jälkiviisasteluna.

Vierailija
12/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin pelko siitä, että en saa enempää lapsia kuin tämän yhden rakkaan lapseni. Olen 35-vuotias, puolisoni joitakin vuosia vanhempi, enkä tiedä milloin lopetamme yrittämisen kokonaan. En yksinkertaisesti tiedä, kuinka kauan jaksan enää pettymyksiä kuukaudesta toiseen ja johonkin se raja on vedettävä.

Mikähän estää menemästä hoitoihin? Sillä ajalla, mitä käytät odotteluun, olisit jo ehtinyt saada lapsen lääketieteen avulla.

Vierailija
13/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellinen äitiys ei ole välttämättä ollenkaan helppo tie vaikka rahaakin olisi. 

Vierailija
14/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46vuotiaalla vuoden vanha...just!

Kaverilla oli 70v isä kun oltiin 18v, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa kun muistan sen. Siellä se vaan istui tuolilla eikä puhunut mitään!

Mulla oli42v faija. Oltiin siis 18v.

Vierailija
15/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellinen äitiys ei ole välttämättä ollenkaan helppo tie vaikka rahaakin olisi. 

Onko joku väittänyt niin. Joskus ei ole vaihtoehtoja, jos lapsen haluaa. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.

Vierailija
16/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää 46-vuotiaana ole tullut raskaaksi. Hyvä, et tuli tehtyä lapset vähän reilu kolmikymppisenä, muuten oisin jäänyt ilman.

Vierailija
17/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku väittänyt niin. Joskus ei ole vaihtoehtoja, jos lapsen haluaa. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.

Onko tukiverkot kunnossa? Kyllähän ne monet varakkaat julkkikset saavat lapsia vielä suht iäkkäänä. Heillä on kuitenkin pinkka kunnossa. On omat lääkärit ja lastenhoitajat. Itse en mitenkään olisi enää yli nelikymppisenä vauvarumbaa valvomisineen jaksanut.  Hyvien yöunien merkitys on vain kasvanut, kun ikää on tullut.

Vierailija
18/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän estää menemästä hoitoihin? Sillä ajalla, mitä käytät odotteluun, olisit jo ehtinyt saada lapsen lääketieteen avulla.

Ihan se, että emme halua.

Vierailija
19/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain eka lapsen 18v ja tokan 39v, sit otin steriloinnin. 

Vierailija
20/48 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa toteutuu, mutta toivoa saa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi