Jos olisit Janni ja Joel ilmoittaisi että lähtee vajaaksi vuodeksi yksinpurjehdukselle, miten reagoisit?
1. No et todellakaan lähde tai lähdet lopullisesti!
2. Totta kai, rakas. Miehen täytyy tehdä se minkä miehen täytyy tehdä.
3. Jotenkin muuten, miten?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelisin Janni Hussin kanssa en kyllä lähtisi maailmanympäripurjehdukselle
Uskollisuutta ei varmisteta vahtimalla. Uskollisuus perustuu luottamukseen ja yhteiseen sopimukseen.
Ymmärsit väärin. Keksisin Jannin kanssa kyllä muutakin tekemistä kuin yksinpurjehdus
Haluan perhekeskeisen kumppanin, joten enpä usko, että olisin mennyt yhteen tuollaisen miehen kanssa, joka tuosta vain lähtee vuodeksi omille teilleen. Unelmien toteuttaminen on tärkeää, mutta sen toisen omat unelmat eivät saa olla liikaa ristiriidassa omien unelmien kanssa. Purjehtimaan voitaisiin mennä kesällä yhdessä jos mies sellaisesta unelmoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelisin Janni Hussin kanssa en kyllä lähtisi maailmanympäripurjehdukselle
Uskollisuutta ei varmisteta vahtimalla. Uskollisuus perustuu luottamukseen ja yhteiseen sopimukseen.
Moni ei haluaisi lähteä tuollaisen naisen viereltä pois eikä sillä ole mitään uskollisuuden kanssa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan perhekeskeisen kumppanin, joten enpä usko, että olisin mennyt yhteen tuollaisen miehen kanssa, joka tuosta vain lähtee vuodeksi omille teilleen. Unelmien toteuttaminen on tärkeää, mutta sen toisen omat unelmat eivät saa olla liikaa ristiriidassa omien unelmien kanssa. Purjehtimaan voitaisiin mennä kesällä yhdessä jos mies sellaisesta unelmoisi.
Minä en pystyisi edes purjehtimaan kaverina kesäisin. En nauti siitä laisinkaan. Joskus olin aikaisessa tavata yhden miehen, mutta sitten selvisi, että harrasti puhjehtimista ja golfia, ja jätin sen homman sitten siihen.
Vierailija kirjoitti:
3. Ei kai haittaa kulta, jos otan sinulle hieman normaalia isomman tapaturma- ja henkivakuutuksen? Ja hoidata ne hampaasi nyt lopultakin kuntoon, ettei käy niinkuin iskälle.
Paljonkohan yleensä vakuutus maksaa tuollaiselle reissulle, kun on isot riskit sattua vaikka mitä.
Joo, ilman muuta kumppani matkaan jos niin haluaa. Jos olisin siis Janni tai Joel.
Mutta parisuhteessa, jossa olisi pieniä lapsia, maatila töineen ja/tai yhteinen yritys puolison kanssa niin sellaisessa ei varmasti puoliso hihkuisi onnesta jäädessä hoitamaan yksin kaikkea. Mutta eiköhän tuollaiseenkin löytyisi yhdessä miettimällä joku ratkaisu, lyhyempää reissua tai palkattua apua työ/kotiasioihin. Puolisona pitää tukea toista unelmissa, ei tukahduttaa niitä, kyllä aina jotain ratkaisuja löytyy.
Jolle vaikuttaa kiltiltä, reilulta ja symppikseltä kaverilta. Yrittää usein ilahduttaa Jannia joka saapuu kotiin naama myrtsinä.
Ehkä Jollen masennus johtuu asioista mitä ei puhuta ääneen. Onko Jannin rakkaus todellista, onko Janni kovinkaan lämmin ihminen.
Ei kuulosta hyvältä lähteä yksin ja masentuneena tuollaiselle reissulle. Tätä mieltä olisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä lähteä yksin ja masentuneena tuollaiselle reissulle. Tätä mieltä olisin.
Jos on oikeasti masentunut, niin olisin äärettömän huolissaan. Tuo ei ole masentuneen reissu.
Kappaleen kuunneltuaan Penttilä huomautti Seiskalle löytäneensä laulusta myös asiavirheen seuraavien sanoitusten osalta: Kuulin Susannankin tienanneen / jättisumman saa kun työntää dildon kakkoseen.
- Sinne ei kyllä mene kuin ihan aitoa tavaraa, Susanna vahvistaa Seiskalle.
Tämä on sitä nykyaikaa. Ennen kolmekymppiset miettivät perheen perustamista nykyään omia innostuksen kohteita.
Aikuinen ihminen tekee itse omat valintansa. Jos mies kokee, että yksinolo auttaa, valinta on hänen. Taitaa olla paljon mietittävää tällä miehellä, äitinä minä piiloutuisin veneeseen😥menisin mukaan😩
Joo hyvää reissua vaan, voit sen jälkeen myös pysyä poissa. Eli tämä oli tässä.
En tajua, miksi kallista ja pahimmillaan hengenvaarallista sekä typerää macho-pikkupoikaunelmaa pitäisi tukea. Jos joku nainen haluaa jäädä sotavuosien tyyliin rannalle ruikuttamaan, senkun vaan. Mulla on parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi kallista ja pahimmillaan hengenvaarallista sekä typerää macho-pikkupoikaunelmaa pitäisi tukea. Jos joku nainen haluaa jäädä sotavuosien tyyliin rannalle ruikuttamaan, senkun vaan. Mulla on parempaa tekemistä.
Onhan sillä Jannillakin ne omat rallikuviot. Eli tuskin jää kotiin ruikuttamaan.
Jannilla on senverran pienet tissit että minäkin lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä Jannillakin ne omat rallikuviot. Eli tuskin jää kotiin ruikuttamaan.
No Janni on tietysti tyytyväinen, koska voi nyt hyvillä mielin keskittyä omiin projekteihin eikä tule mitään huonoa omatuntoa että on paljon poissa kotoa.
Klassinen kolmenkympin kriisi. Joelin saavutukset elämässä eivät ole mitään sankaritekoja vaan hän on ihan normaali kolmekymppinen mies. Kauniin vaimon on kuuluisuuden kautta saanut, mutta millaista on heidän yhteiselämänsä? Politiikasta ei tullut leipälajia kun ei päässyt eduskuntaan ja kaupunginvaltuustonkin osalta tuli ongelmia kun koti oikeasti on Sipossa eikä Helsingissä. Suvun maine ei pelkästään riitä häntä kannattelemaan vaan pitäisi omia näyttöjäkin antaa. Selkeää päivätyötä ei ole, aika menee pöytälaatikkofirmojen asioita pyöritellessä...?
Varmasti miettii mikä suunta elämässä jatkossa on ja mitä aikoo tehdä?
Eikös muuten ollut niin, että Hjallis aikoinaan veti jonkun kipeän hampaan itse irti siellä maailmanympäripurjehduksen aikana. Vai muistanko väärin. Niin kuinkahan hyvä idea on lähteä tällaiseen koitokseen jo valmiiksi masentuneena.
3. Ei kai haittaa kulta, jos otan sinulle hieman normaalia isomman tapaturma- ja henkivakuutuksen? Ja hoidata ne hampaasi nyt lopultakin kuntoon, ettei käy niinkuin iskälle.