Puoliso pettänyt, miten kostan?
Puoliso on pettänyt mua. Ei tiedä, että tiedän. Miten kostan parhaiten? Kaikki katkerat petetyksi tulleet, niin kootaan parhaat vinkit yhteen.
Kommentit (143)
Tuhoa se ytimiä myöten. Langeta kirous ja jos et itse osaa, pyydä apua taholta, joka osaa. Kaikki hänen ympäriltään tuhoutuu.
Häivy selittelemättä ja hanki joku järkyttävän hyvännäköinen "uusi", jonka kanssa liikut ja muka kuhertelet julkisilla paikoilla. Sen ei tietenkään tarvi olla oikea kumppani, vaan juonessa mukana, jos kyseessä on kaverisi, tai palkkaa vaikka jostain seuralaispalvelusta, kunhan tuleva exä ei saa tietää, että se on sellainen. Esität äärettömän onnellista.
Mutta jos on pitkä suhde takana ja jos harkitset jatkamista, niin siinä tapauksessa et kosta, mutta ota aikalisä ja muuta määräajaksi erilleen miettimään jatkoa. Näin tekisin nyt itse, koska ilman tuota aikalisää mies saattoi jatkaa niin kuin ei mitään ja minä jäin yksin asian kanssa, enkä tiedä pääsenkö siitä koskaan kunnolla yli niin kauan kuin elän hänen kanssaan. Tämä luonnollisesti näkyy suhteessamme ja kyllä mieskin siitä osansa kärsii, mutta ei vain tajua asioiden yhteyttä tai miten tilannetta voisi parantaa. Varmaan hänen mielestään minä olen vain hankala ihminen. Mutta ihan sama, sittenpä olen.
Vierailija kirjoitti:
Tuhoa se ytimiä myöten. Langeta kirous ja jos et itse osaa, pyydä apua taholta, joka osaa. Kaikki hänen ympäriltään tuhoutuu.
Pettäjä tuhoaa ihan itse ympäriltään kaiken. On sitä julkisuudessakin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Kosto pitää olla aina kovempi kuin alunperäinen teko, että menee viesti perille. Aika taitavasti vetästy. Vielä tänäpäivänäkin vetää hymyn naamalle kun ajatteleekin. Exä menetti minut ja parhaan kaverinsa kun meni pettämään. Petos ei kannata, se on kaikista alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä.
teithän sääkin kivasti sille kaverille. käytit hyväkses tosi törkeesti toivottavsti kostaa sulle kovempaa takas :D panee vaikka sun tytärtä tai äitiä
Jatkuuko tätä pitkäänkin, onko se toinen osapuoli tietoinen että on ollut osallisena pettämässä sua?
Mä etsisin ton toisen osapuolen ja juttelisin sen kanssa, koska mitä milloin.
Oon tän joskus tehnyt (korostin sitä, että en ole naiselle vihainen, haluan vaan selvittää asian, ei tuo toinen nainenkaan ollut tietoinen).
Naisen piti käydä viikonlopuksi mies luokseen, kävikin mut. Oli ihan hauska ilta ja mahtavaa kun pikkuhiljaa kumpikin välillä laittoi miehelle viestiä ja mies alkoi selkeästi sekoamaan, kun tiesi että joku nyt tietää jotain mutta ei hajua kuka tietää ja mitä.
Illan päätteeksi laitettiin yhteiskuva miehelle, joka alkoi heti soittelemaan anteeks anteeks. Puhelimet kiinni ja jatkettiin hauskaa iltaan tuon "toisen naisen" kanssa.
Joku kostaminen vain laskisi samalle tasolle enkä mä usko että siitä mitenkään ylpeä olo jää.
Jätä se kohteliaasti. Naura sitten itseksesi kun kohta tulee vinkuminen takaisin kun se paska ei saa ketään.
Jos tiedät, kenen kanssa petti, käy keskustelemassa ja ehkä saat hänet kotiinne. Sitten siinä odottelette petturia kotiin. Kissa pöydälle ja asiat selviksi. Siinä kostoa kyllin.
Voi olla että puolisosi haluaa vain sinun uskovan että olisi pettänyt sinua ja lähettelee paljon viestejä jonkun muun kanssa vaikkei oikeasti olekaan pettänyt, koska hänellä on trauma jätetyksi tulemisesta ja hän uskoo että sinä olet pettänyt häntä, koska uskoo että häntä aina petetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Kosto pitää olla aina kovempi kuin alunperäinen teko, että menee viesti perille. Aika taitavasti vetästy. Vielä tänäpäivänäkin vetää hymyn naamalle kun ajatteleekin. Exä menetti minut ja parhaan kaverinsa kun meni pettämään. Petos ei kannata, se on kaikista alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä.
Et sit käynyt koko kaveripiiriä läpi? Tai no varmaan kävitkin. Katkeruus ei ole kauheen viehättävää, onko se nyt kiva kun tää miehen kaverikin pitää sua vaan jakorasiana?
Joskus noissa voi käydä myös niin, että se vaan lujittaa ystävyyttä ja kumpikaan ei susta ihan nätisti ajattele. Menevät yhdessä kaljalle toteamaan että hitto mikä akka, ja sit pokaa uudet mimmit.
Oikeestiko olet ylpeä itsestäsi?
Mun miesystävä oli selkäni takana tinderissä. Jätin sen niin se paska itki takaisin kuukauden päästä, sanoin että ei kiinnosta ja tapailen erästä miestä. Meni vuosi niin se luuseri laittaa taas viestiä :D Sanoin että olen varattu ja pyysin jättämään rauhaan... Niin nolo :D Se ei saa ketään :D
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät, kenen kanssa petti, käy keskustelemassa ja ehkä saat hänet kotiinne. Sitten siinä odottelette petturia kotiin. Kissa pöydälle ja asiat selviksi. Siinä kostoa kyllin.
Jep. Vielä sänkyyn miehen perässä ja antaa herätä sen sivuhoidon vierestä.
Tai tulee keittiöön aamulla ja naiset siinä hyvässä hengessä jutustelee kahvin ääressä. "Hei, mä oon löytänyt uuden ystävän, tässä XXXX" :D
Käyt naimassa miehen parhaan kaverin kanssa ja kerrot sittenhänelle.
Sen jälkeen voit todeta, että puntit on tasan, jatketaanko vai lähetäänkö omille teille.
Näin minun pari ystävätärtä teki. Ovat edelleen yhdessä.
Ei tapahtunut kostamalla muuksi muutu. Tuollainen on lapsellinen ajatusmalli jolla vaan myrkyttää oman mielensä.
Lusikat jakoon ja kantapäät vastakkainen on ainoa toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäsi ei selvästikään menettänyt mitään arvokasta sinussa ja ns. ystävässään.
Minä, (jos vuokralla ja ei lapsia) hankkisin uuden asunnon, irtisanoisin vuokra-asunnon ja 1 päivä vqin lähtisin ja jättäisin mitäs tulikaan tehtyä? lapun pöydälle. Sen jälkeen se no contact.
Minä, (jos vuokralla ja ei lapsia) hankkisin uuden asunnon, irtisanoisin vuokra-asunnon ja 1 päivä vain lähtisin ja jättäisin mitäs tulikaan tehtyä? lapun pöydälle. Sen jälkeen se no contact.
Tyylikkäästi. Vain häivyt eikä mitään muuta. Se yrittää soittaa ja viestitellä mutta et vastaa.
Kappaleen kuunneltuaan Penttilä huomautti Seiskalle löytäneensä laulusta myös asiavirheen seuraavien sanoitusten osalta: Kuulin Susannankin tienanneen / jättisumman saa kun työntää dildon kakkoseen.
- Sinne ei kyllä mene kuin ihan aitoa tavaraa, Susanna vahvistaa Seiskalle.
Hammasharjalla kuuraat aamupaskat pyntystä. Keräät kamat ja häivyt. Jos asunto on sun vaihda lukot. Tavarat oven taa( älä unohda hammasharjaa). Ja alat pohtimaan miten saat omasta elämästä mukavamman. Uusi harrastus, koulutusta ( työnantajalta kysy)..
Oman elämän tähti