Puoliso pettänyt, miten kostan?
Puoliso on pettänyt mua. Ei tiedä, että tiedän. Miten kostan parhaiten? Kaikki katkerat petetyksi tulleet, niin kootaan parhaat vinkit yhteen.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että puolisosi haluaa vain sinun uskovan että olisi pettänyt sinua ja lähettelee paljon viestejä jonkun muun kanssa vaikkei oikeasti olekaan pettänyt, koska hänellä on trauma jätetyksi tulemisesta ja hän uskoo että sinä olet pettänyt häntä, koska uskoo että häntä aina petetään.
Otapa lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Kosto pitää olla aina kovempi kuin alunperäinen teko, että menee viesti perille. Aika taitavasti vetästy. Vielä tänäpäivänäkin vetää hymyn naamalle kun ajatteleekin. Exä menetti minut ja parhaan kaverinsa kun meni pettämään. Petos ei kannata, se on kaikista alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä.
Täydellinen kosto. Sitten vielä näyttäytyminen ns kostomekossa. Like Diana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Kosto pitää olla aina kovempi kuin alunperäinen teko, että menee viesti perille. Aika taitavasti vetästy. Vielä tänäpäivänäkin vetää hymyn naamalle kun ajatteleekin. Exä menetti minut ja parhaan kaverinsa kun meni pettämään. Petos ei kannata, se on kaikista alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä.
Täydellinen kosto. Sitten vielä näyttäytyminen ns kostomekossa. Like Diana.
Täydellinen kosto tarjotaan kylmänä, kiireettömänä ja täydellisesti laskelmoituna.
Osta kostomekko tai leikkaa sen nakki irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sit käynyt koko kaveripiiriä läpi? Tai no varmaan kävitkin. Katkeruus ei ole kauheen viehättävää, onko se nyt kiva kun tää miehen kaverikin pitää sua vaan jakorasiana?
Joskus noissa v
Ihan sivusta. Aika erikoista miessuosimista, jos mies nyt kuitenkin menee kaverinsa naisen kanssa ja tämä sitten "lujittaa" miesten "ystävyyttä". Ikään kuin olisikin itsestään selvää, että mies pettää aina. Ja mies ajattelee aina "nätisti" pettäjästä, kunhan se on miessukupuolta.
Mä en paljastaisi tietäväni vaan esittäisin todella kivaa ja rakastavaa ihmistä, kasaten omantunnontuskia tulevalle eksälle. Ja toki näin anoppikin olisi puolellani, kun asiat paljastuu viimein. Samaan aikaan junailisin raha-asiat selväksi ja järjestelisin rauhassa eroa.
Älä lähde panemaan kenenkään kanssa. Se ei tuo sulle hyvää oloa vaikka ajatus siitä tuo kitkeränsuloista nautintoa. Ja jos moraalisi ei hyväksy pettämistä, miksi tekisit itse niin?
Loppujen lopuksi on parasta vetäytyä erilleen siististi, hillitysti ja ennen kaikkea lopullisesti. Huuto, kiukku ja kostaminen ei tuo mitään lisäarvoa. Vain kumppanisi tietää kuinka paljon menetti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan voin ymmärtää sun kostosi. Mutta en sitä että miehen oma paras kaveri lähti mukaan. Ihan sama vaikka oisit kuinka lirkutellut tai kuinka hemaiseva nainen. Aika hataralla tasolla heidän ystävyytensä oli. Ei tollasta tehdä kaverille eikä todellakaan parhaalle sellaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Panin miehen parhaan kaverin kanssa, tein tämän selväksi miehelle ja sen jälkeen erottiin.
Hyi. Pystyit siis paneen vaan pelkän koston takia? Kaikkeen säkin alennut oman kehosi kustannuksella.
Unohdat samantien.
Kas kun ihminen on perusluonteeltaan pettävä paska. Jos et sitä hyväksy, niin on parempi olla ilman parisuhdetta.
Toki tässä on yksilökohtaisia eroja, mutta se olisi pitänyt huomioida jo alkuperäisessä valintatilanteessa.
Olin aamulla herätteemässä esikoista kouluun ja nuorempaa lasta eskariin, kun vaimo tupsahti kotiin ja liittyi posket punaisina mukaan aamuvalmisteluihin. Hän oli ollut työtovereittensä kanssa iltaa viettämässä. Laitettiin lapset koulutielle, ja itsemmekin töihin. Illalla asiaa selviteltiin. Vaimolla on itsenäinen kutsumustyö, ei esimiestä, ei alaisia, mutta yhteisö, jolla oli ollut valtakunnallinen kokoontuminen. Täytyihän vaimon tunnustaa, kertoa kaikki. Löytyi rintoihin imetyt merkit. Oli ollut intohimoinen mies. En tiennyt miten suhtautua, kiehuin mustasukkaisuudesta, mutta myös kiimasta, ja asian selvittely päätyi mitä tyydyttävimpään sovintoyhdyntään.
Kosto ei minulle tullut mieleenkään. Sen sijaan koko meidän suhteemme täytyi ajatella perin pohjin uusiksi. Kävi ilmi, että vaimolla oli ollut samanlainen syrjähyppy jo neljä vuotta aikaisemmin. Kertomastani paljastumisesta on nyt myöskin neljä vuotta. Olemme keskustelleet, pohtineet tuntemuksiamme puolin ja toisin. Vaimo on tunnustanut, että halu kokea vieraan miehen eroottinen mielenkiinto oli ollut vastustamaton. Minä taas tunnustin kiihottuneeni siitä, että joku toinen mies on päässyt tutustumaan vaimon intiimeihin avuihin ja käyttämään niitä hyväkseen. Mikä nautinto se miehelle onkaan. Ja vaimolle. Voi vain kuvitella.
Niinpä meillä on sopimus. Jos vaimo tuollaista vastustamatonta vetoa tuntee, lupaan pitää kurissa mustasukkaisuuteni ja kehittää sen sijaan kiihottavaa ajatusta vaimosta ja toisesta miehestä riemukkaan syntisesti, luonnollisen estottomasti naimassa. Tällainen sopimus meillä on. Enempää en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla herätteemässä esikoista kouluun ja nuorempaa lasta eskariin, kun vaimo tupsahti kotiin ja liittyi posket punaisina mukaan aamuvalmisteluihin. Hän oli ollut työtovereittensä kanssa iltaa viettämässä. Laitettiin lapset koulutielle, ja itsemmekin töihin. Illalla asiaa selviteltiin. Vaimolla on itsenäinen kutsumustyö, ei esimiestä, ei alaisia, mutta yhteisö, jolla oli ollut valtakunnallinen kokoontuminen. Täytyihän vaimon tunnustaa, kertoa kaikki. Löytyi rintoihin imetyt merkit. Oli ollut intohimoinen mies. En tiennyt miten suhtautua, kiehuin mustasukkaisuudesta, mutta myös kiimasta, ja asian selvittely päätyi mitä tyydyttävimpään sovintoyhdyntään.
Kosto ei minulle tullut mieleenkään. Sen sijaan koko meidän suhteemme täytyi ajatella perin pohjin uusiksi. Kävi ilmi, että vaimolla oli ollut samanlainen syrjähyppy jo neljä vuotta aikaisemmin. Kertomastani paljastumisesta on nyt myöskin neljä vuotta. Olemme keskustelleet, pohtineet
Cuck
Kaikkia luusereita se leipä elättää
Hakeudu Harvardin yliopistoon opiskelemaan lääketiedettä ja keksi mullistava parannuskeino syöpään.
Yksi rouva leikkasi erään asian irti ja veti sen vessanpöntöstä alas. Toisaalta tuo konsti on jo käytetty, ehkä voisit keksiä jotain omaa.
Vierailija kirjoitti:
Annat anteeksi. Paras kosto ehdottomasti ja saat itsekin eniten. Tiedän kokemuksesta
Anteeksi antaminen vähentää tekijän vastuuta mutta ei poista sitä mitä uhri on kokenut
Teet sille kuspiälle laskiaispullia - väärällä täytteellä. Itepähän sitä kerjäsi.
Meillä mies petti usein- valehteli tekemisistään, mutta vahtasi mustasukkaisena minua. Lähdin sanomatta mitään, enkä vastannut millään tavalla hänen yhteydenottoihinsa. (Ei lapsia) Miksi kostaisin tai tekisin yhtään mitään täysin yhdentekevälle tyypille? Ei kannata vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin miehen parhaan kaverin kanssa, tein tämän selväksi miehelle ja sen jälkeen erottiin.
Niin lapsellista.
Lapsellista on pettää, jos ei osaa ottaa huomioon vastaiskun mahdollisuutta.
Kiitos!
-ap