Puoliso pettänyt, miten kostan?
Puoliso on pettänyt mua. Ei tiedä, että tiedän. Miten kostan parhaiten? Kaikki katkerat petetyksi tulleet, niin kootaan parhaat vinkit yhteen.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Panin miehen parhaan kaverin kanssa, tein tämän selväksi miehelle ja sen jälkeen erottiin.
Niin lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Koska suhde nyt loppuu varmasti joka tapauksessa, niin ehkä kannattaa tehdä se siten, että pettäjä kokee itsensä huonoksi. Eli sanot, ettet enää näe häntä viehättävänä, hänen tapansa ja olemuksensa on alkanut olemaan sinulle vastenmielisiä, et enää arvosta hänenlaistaan ihmistä, hän on mielestäsi vaikea ja ongelmainen persoona jne. Ja kaikki tämä tietysti siten, ettet sanallakaan vihjaa tietäväsi pettämisestä. Annat ymmärtää, että toinen on muuten vain sulle nyt liian huono kumppaniksi.
Tämä oli hemmetin hyvä!
On hupaisaa nähdä julkisuudessa kuinka pettäjän maine ja uskottavuus pala kerrallaan menee vessanpöntöstä alas. Yhteistyökumppanitkin erkaantuvat yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Siis miten pystyit naipottelemaan noin vain? Onko ollut paljonkin irtosuhteita ennen?
Turha kostaa toimimalla samoin ainakaan. Älä alennu toisen tasolle. Jättäminen yleensä paras ratkaisu, mutta sinä itse tiedät, mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
On hupaisaa nähdä julkisuudessa kuinka pettäjän maine ja uskottavuus pala kerrallaan menee vessanpöntöstä alas. Yhteistyökumppanitkin erkaantuvat yksi kerrallaan.
Ketä kiinnostaa jotku yksityiselämän pettämiset?
Kostamiset on teinibimbojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Turha kostaa toimimalla samoin ainakaan. Älä alennu toisen tasolle. Jättäminen yleensä paras ratkaisu, mutta sinä itse tiedät, mitä haluat.
Ei pettäjät ymmärrä kuin omaa kieltään. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan he ajattelevat, että hyvä kun pääsi tuostakin h u o r a s t a eroon.Sinä olet lopulta se pahis vaikka toinen on pettänyt ensin.
Kanttura väliitömästi porstuasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Exä petti aikoinaan. Kävin kostoksi painamassa sen parasta kaveria. Siihen loppui niiden kaveruus :)
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Minä tekisin tuon katoamistempun. Heippalappuun vaan et tiedät, mitä puoliso teki. Nehän jatkaa sitten suhdetta, mutta aivan varmasti jää vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jotku yksityiselämän pettämiset?
Näyttää monia jos niistä mediaa myöten juttuja tehdään.
Toisaalta voisi kysyä ketä kiinnostaa patologisesti toisten itselleen tuntemattomien pitkät parisuhteet ja niiden jatkuva julkinen solvaaminen tapa-/kulissisuhteiksi vailla tieteellistä näyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan he ajattelevat, että hyvä kun pääsi tuostakin h u o r a s t a eroon.Sinä olet lopulta se pahis vaikka toinen on pettänyt ensin.
Tunne on molemminpuolinen, joten kumpikaan ei menetä mitään.
Mutta miksi alentua tuollaiseen ja tahrata oma maineensa toisen pettämisen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut yhtään exääsi parempi. Itse asiassa sanoisin pahempi. Selvästi ansaitsitte toisenne.
Kosto pitää olla aina kovempi kuin alunperäinen teko, että menee viesti perille. Aika taitavasti vetästy. Vielä tänäpäivänäkin vetää hymyn naamalle kun ajatteleekin. Exä menetti minut ja parhaan kaverinsa kun meni pettämään. Petos ei kannata, se on kaikista alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä.
Hammasharjalla kuuraat aamupaskat pystystä. Keräät kamat ja häivyt. Jos asunto on sun vaihda lukot. Tavarat oven taa( älä unohda hammasharjaa). Ja alat pohtimaan miten saat omasta elämästä mukavamman. Uusi harrastus, koulutusta ( työnantajalta kysy)..
Oman elämän tähti
Tee mitä tahansa,mutta jos jatkat suhdettasi niin mikään ei ole kuin ennen.Pettäminen nakersi sen mitä alussa oli,eikä sitä unohda...