Lopetin vaalien seuraamisen, kun tuli tutkimus, jonka mukaan seks. suunt. on 40% syy Stubbin äänestämiseen
Jotenkin meni fiilikset koko vaalista ja samalla aika järkyttynyt, että Suomessa on tuollainen määrä syrjintää.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä voisi äänestää homoa presidentiksi. Sama koskee kaikkia ei- heteroja. Myös monet tuntemani naiset ovat samaa mieltä. Eli ei ole pelkästään miesten asia.
Olet valinnut tuttaviksesi itsesi kaltaiset takapajuiset ihmiset.
Se että omaa konservatiiviset arvot ei ole synonyymi takapajuisuudelle. Vaikka me Suomessa siedetään seksuaalivähemmistöjä muuta maailmaa enemmän, ei silti tarkoita että haluamme nähdä heidän paraatejaan katukuvassa, vakiona joka tv-ohjelmassa tai etenkään valtion päämiehenä. -eri
Näiden kritisoimisesta joutuu vankilaan. Esim. Päivi Räsänen keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä voisi äänestää homoa presidentiksi. Sama koskee kaikkia ei- heteroja. Myös monet tuntemani naiset ovat samaa mieltä. Eli ei ole pelkästään miesten asia.
Siitä minä olen yllättynyt näissä vaaleissa, kuinka moni tuntuu miettivän toistensa sänkypuuhia. En vain ymmärrä, koska itse en tee niin koskaan. Olen myös miettinyt, että mikä sen aiheuttaa, epävarmuus omasta seksuaalisuudesta?
Silloin kun presidentti on esillä, hän on työtehtävissä, eikä siinä hetkessä ole mitään merkitystä kenen viereltä on aamulla herännyt, eikä kenenkään normaalipäisen tätä pitäisi edes miettiä.
Ne sänky puuhat kertoo ihmisen seksuaali-identiteetistä joihin heijastuu ihmisen arvot. Vaikuttaisiko asiaan jos presidentti ehdokas olisi mieltynyt esim. eläimiin mikä ei ole suomessa rikos.
Sukupuolinen suuntautuminen ei ole syy äänestää tai olla äänestämättä. Kummastakin tulisi kelpo presidentti. Minä tein valinnan koulutuksen perusteella.
Voi Pekka, olisit ottanut itseäsi niskasta kiinni ja suorittanut tutkinnon. Jos ei se ensimmäinen valinta kiinnostanutkaan, niin joku toinen... Silloin ei ollut vielä ensikertalaiskiintiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä minä olen yllättynyt näissä vaaleissa, kuinka moni tuntuu miettivän toistensa sänkypuuhia. En vain ymmärrä, koska itse en tee niin koskaan. Olen myös miettinyt, että mikä sen aiheuttaa, epävarmuus omasta seksuaalisuudesta?
Silloin kun presidentti on esillä, hän on työtehtävissä, eikä siinä hetkessä ole mitään merkitystä kenen viereltä on aamulla herännyt, eikä kenenkään normaalipäisen tätä pitäisi edes miettiä.
Näkyyhän se first lady koko ajan julkisuudessa eikä vaan sänkypuuhissa. Jenni Haukio on tullut tutuksi koko kansalle.
Niin??? Sun täytyy siis silloinkin miettiä, että mitähän se puuhaa Pekan kanssa intiimisti? Oikeasti?!? Mietitkö myös Saulin ja Jennin petipuuhia ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sänky puuhat kertoo ihmisen seksuaali-identiteetistä joihin heijastuu ihmisen arvot. Vaikuttaisiko asiaan jos presidentti ehdokas olisi mieltynyt esim. eläimiin mi
Nyt voisit vähän lisää avata. Mulla ikää yli pitkälti yli 40v, koko aikuisikäni mulla on ollut mm. työkavereina lesboja (ja joku homokin) ja seksuaalinen suuntautuminen ei kyllä näy yhtään millään tavalla työtehtävissä eikä sen puoleen luo mitään omia arvoja, mitä ei heteroillakin olisi.
Sitä samaa lapset aamulla päiväkotiin, pikkulapsiarjen väsyttäminä töihin, kaupan kautta kotiin ja pyykkiä pesemään -arkea hekin elävät. Siis ne joilla on lapsia. Ne, joilla ei ole lapsia, elävät taas sitä ihan samanlaista arkea kuin lapsettomat heterot.
Huomaa kyllä, että ette ole elämässänne kohdanneet ja tutustuneet yhteenkään homoon/lesboon. Ihan yhtä lailla heilläkin on erilaisia arvoja kuten heteroillakin ja siis niitä samoja arvoja kuin heteroillakin. Eivät he ole mikään oma ihmisryhmänsä, jotka ajattelisivat asioista eri tavalla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterolla on kai oikeus äänestää heteroa siinä missä homolla homoa. Itse äänestän pätevintä. Ja sen valitseminen ei ole vaikeaa.
On oikeus. Ei sitä kukaan kysele. Mutta mikähän järki ja logiikkaa on siinä, että seksuaalinen suuntautuneisuus on niin ratkaiseva tekijä? En suht konservatiivisena kristittynä ymmärrä tuota ollenkaan.
Missä on sanottu, että se on ratkaiseva tekijä?
Se on yksi tekijä muiden joukossa, mutta ei ratkaiseva tekijä, vaikka ap tarkoitushakuisesti niin haluaa vääntää.
Pekan kohdalla ratkaiseva tekijä on vihreys. Joillekin al-hol-naiset ovat se ratkaiseva tekijä. Koulutus ja sivarius ovat ratkaisevia tekijöitä. Nämä ratkaisevat äänestyspäätöksen. Homous on siinä ihan sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Homoviha on todella yleistä Suomessa. Harmi, että se vaikuttaa ihmisten harkintakykyyn niin, että homolla ei ole mahdollisuuksia päästä presidentiksi, vaikka olisi muita pätevämpi ja osaavampi siihen tehtävään. Ehkä suomalaiset kehittyvät älyllisesti tulevaisuudessa, mutta mikään ei kyllä tällä hetkellä viittaa kehitykseen vaan yhä syvempään taantumiseen. Nuoret eivät edes lue enää kirjoja.
Vai että homoviha..oikein miehiä taas syrjitään, voi että. Naisena ei paljoa hetkauta ruikuttaja-uhriutuja äijien u lina. Voi että miehet ovatkin kokeneet julmaa vainoa ja vihaa läpi historian. s/
Ei ole mitään "homovihaa" Se että joku ei pidä anaalimiehistä ei ole vihaa. JOKAISELLA on oikeus omiin mieltymyksiinsä ja siihen mistä pitää. Muistakaa tämä, sateenkaarifasistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sänky puuhat kertoo ihmisen seksuaali-identiteetistä joihin heijastuu ihmisen arvot. Vaikuttaisiko asiaan jos pr
Onko he töissä politiikassa? Meillä töissä ei anneta henkilökohtaisia näkemyksiä julki koska se ei kuulu osaksi työtehtävää mikä on tuotanto teollisuutta.
Minulla on ollut homoseksuaali kämppis ja olen elänyt siis hänen kanssaan arkea ja voin todeta että arvot on hyvin erilaiset ja hänellä selkeästi vaikuttaa se mihin reikään tykkää meisseliään työntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän se first lady koko ajan julkisuudessa eikä vaan sänkypuuhissa. Jenni Haukio on tullut tutuksi koko kansalle.
Tekivät lapsen. Respect.