Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu, jos en ole kiinnostunut seksistä

Vierailija
21.08.2008 |

Taas eilen sama riita. Mies olisi halunnut alkaa puoliltaöin sekstaamaan ja minä halusin vain nukkua. Mies suuttui ja kävi kävi syyllistämään ja sitä sitten puitiin aamuyölle ja lopulta annoin sitten seksiä, vaikka väsytti ihan helkkaristi ja otti pattiin eikä huvittanut yhtään.

Miksei mies tajua, että

- jos hänkin sallistuisi kotihommiin, ne olisivat aiemmin tehty, jolloin olisi aikaa seksille ennen puoltayötä?

- jos aloittaisi lähestymisen jollain muulla tavalla kuin haarojen kourimisella, minun olisi helpompi tuntea itseni muuksikin kuin höyläpenkiksi?

- jos hän ei itse menisi yhdeksänä iltana kymmenestä nukkumaan lasten kanssa (kun minä jään tekemään kotihommia), olisi enemmän mahdollisuuksia löytää molempia kiinnostava hetki?

- jos hän ei vastaisi kaikkeen minun puoleltani tulevaan lähestymiseen haarojani kourimalla, saattaisin lähestyä häntä useammin?

- jos joka ikinen lähestyminen hänen puoleltaan ei johtaisi minuutin sisällä haarojeni kourimiseen, olisin paljon mieluummin hänen lähellään?

- jos ei tarvisi harrastaa seksiä silloin kun ei huvita, ajatus seksistä ei tuntuisi niin epämiellyttävältä?

Joo ja olen kyllä sanonut nämä asiat miehelleni.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Allaoleva lisäksesi on hyvä kommentti.

Lisään siihen vielä, että jos seksin tarpeissa on huomattava ero, eikä molemmat rakkaudesta riittävän usein huomioi toisiaan, nähdessään toisen kärsivän (joko hirveästä puutteesta tai unipulasta), on avioero todellakin hyvä vaihtoehto. Seksi on useille parisuhteessa niin kantava voima, että se antaa voimaa viedä eteenpäin ja vastaavasti puute vie hulluuden/turhautuneisuuden partaalle. Toivottavasti samanlaisella seksuaalisuudella varustetut ihmiset kohtaavat toisensa, jotta homma toimii.

Kyllä aviopuolisi saa olla väsynyt ja kieltäytyä seksistä. Kai kuitenkin kuukautiskivuista olisi kiva päästä pariksi päivää eroon, jos siitä pääsisi sillä, että mies on 10 min. hiljaa selällään. Jos näin olisi, niin vaimot kyllä syyttäisivät miestä mitä loukkaavimmilla termeillä, jos eivät tuota 10 minuuttia olisi hiljaa selällään.

Tämän takia en enää etsi suhdetta. Naisen virkana on palvella,synnyttää ja antaa. 

Vierailija
42/43 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi oppia ja opetella paremmille tavoille. Huomaavaisuutta, erotiikkaa, sensuellisuutta jne. Vaikuttaa vähän liian suorasukaiselta ja ei huomioi tarpeeksi naisen valmiutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vanha keskustelu mutta nosto.. meillä varmaan suhde kaatumassa tähän kun aiheuttanut ei seksiä-ei läheisyyttä kehän josta kumpikaan ei halua poistua. Minä olen sata kertaa sanonut mitä minun haluni herääminen vaatii suhteelta ja miehen mielestä minun haluttomuus tarkoittaa sitä ettei minulla ole ollenkaan tunteita häntä kohtaan kun en himoitse häntä. Oikeastaan kun mietin niin en ole koskaan himoinnut ketään, en miestä enkä naista. Ok ehkä silloin jos olen tavannut uuden miehen ja välille on syntynyt flirttiä ja kipinöintiä niin silloin alan himoita.

Suomennos: Olen kyllästynyt kumppaniini. Tämä on minulle tavallista ja on tapahtunut aiemmissakin suhteissa. Olen alkanut uskotella itselleni ja miehelleni, että vika on hänen ja hänen täytyy saada minut uudelleen kiinnostumaan itsestään erilaisella käytöksellä.