Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu, jos en ole kiinnostunut seksistä

Vierailija
21.08.2008 |

Taas eilen sama riita. Mies olisi halunnut alkaa puoliltaöin sekstaamaan ja minä halusin vain nukkua. Mies suuttui ja kävi kävi syyllistämään ja sitä sitten puitiin aamuyölle ja lopulta annoin sitten seksiä, vaikka väsytti ihan helkkaristi ja otti pattiin eikä huvittanut yhtään.

Miksei mies tajua, että

- jos hänkin sallistuisi kotihommiin, ne olisivat aiemmin tehty, jolloin olisi aikaa seksille ennen puoltayötä?

- jos aloittaisi lähestymisen jollain muulla tavalla kuin haarojen kourimisella, minun olisi helpompi tuntea itseni muuksikin kuin höyläpenkiksi?

- jos hän ei itse menisi yhdeksänä iltana kymmenestä nukkumaan lasten kanssa (kun minä jään tekemään kotihommia), olisi enemmän mahdollisuuksia löytää molempia kiinnostava hetki?

- jos hän ei vastaisi kaikkeen minun puoleltani tulevaan lähestymiseen haarojani kourimalla, saattaisin lähestyä häntä useammin?

- jos joka ikinen lähestyminen hänen puoleltaan ei johtaisi minuutin sisällä haarojeni kourimiseen, olisin paljon mieluummin hänen lähellään?

- jos ei tarvisi harrastaa seksiä silloin kun ei huvita, ajatus seksistä ei tuntuisi niin epämiellyttävältä?

Joo ja olen kyllä sanonut nämä asiat miehelleni.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ja sinuna ottaisin eron, jos yhteistä söäveltä ei löydy.

Vierailija
2/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet puhunut hänelle, niin itse kyllä sanoisin että seksiä EI tipu ennenkuin hän tekee esim. 2 iltana kaikki ne asiat mitkä sinä norm, teet. Ja sinä annat hänen tehdä ne, etkä kulje perässä kyttäämässä tekeekö oikein. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko alkanut nyt kun ei seksiä saa? Jotkut miehet nyt vain ovat vähän yksinkertaisia, eivätkä tajua heti, että joku mikä on sata vuotta sitten miellyttänyt ei välttämättä enää naisesta ole kivaa..

Teetkö itse koskaan nykyisin aloitetta? Yllätä miehesi joskus viettelemällä hänet, niin ehkä saat itsesikin haluaamaan taas häntä..

Vierailija
4/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jää jäljelle jos ei ole molemminpuolista kunnioitusta?

En ymmärrä tuollaista käytöstä. Parisuhteessa kumpikaan ei saisi painostaa toista (mihinkään) vaan kummankin pitäisi saada olla sellainen kuin on ja toisen näkemyksiä ja sanaa pitäisi osata kunnioittaa.

Mieheni ei ole ikinä painostanut minua mihinkään mitä en halua. Ei suutu, ei manipuloi. Samoin käyttäydyn minä häntä kohtaan. Kannustamme ja tuemme toisiamme.

Varmasti raskasta ja surullista elää tuollaisessa suhteessa. Taitaa olla miettimisen paikka?

Vierailija
5/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä osallistuu kodin ja lasten hoitamiseen ihan kiitettävävsti. Meillä on hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mutta en vain ole kovin seksuaalinen ihminen!

Mies luulee etten rakasta tai että on "huono sängyssä" tai muuta hömppää jos ei huvita. On onneksi saatu aina puhuttua asiasta.

Vierailija
6/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen paljon enemmän läheisyyttä ja jotain esileikiksi luokiteltavaa, vaikka siinä mies on ollut aina liian pikainen. Nykyään on entistäkin pikaisempi, todennäköisesti koska seksiä on niin vähän, että haluja on liikaa. Tuntuu, että on vaan "housut pois ja hoitoon" -meininki. Ennen tein aloitteita, enää en. Huomaan vältteleväni miehen kosketusta, siksi koska kaikki aina menee kourimiseen ja seksi kärttämiseen. Ei enää koskaan voi VAIN halata tai olla lähellä. Läheisyyttä minä haluaisin, enkä suoraa toimintaa. Miten sellanen mies muka vietellään, joka pilaa aina kaiken hienovaraisen ja viettelevän tunkemalla kätensä heti mun housuihin? Pitäiskö yrittää harrastaa seksiä viikon tai kaksi joka päivä, niin että mies rauhoittuisi ja malttaisi odottaa minua? Toisaalta taas viikko tai kaksi pakkoseksiä saattaisi olla mulle niin riittävästi, että olisin ihan tyytyväinen että mies on tyytyväinen ja antaa mun olla rauhassa.

ap

Vierailija
7/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin jaksa ymmärtää näitä suhteita missä mies on aina se joka kerjää seksiä ja nainen ei jaksa/halua/väsyttää/päähän sattuu!

Vierailija
8/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap lukea sun tekstiä! Jollain muullakin samanlainen juntti miehenä.... Ihan kuin itse olisin kirjoittanut!

Vierailija
9/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peräänkuuluttanutkin kunnioitusta, mutta turhaan.

Vierailija
10/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä listaan aika monta syytä, miksi en halua seksiä. Sinä et siis ymmärrä näitä syitä? Miehenikään ei ymmärrä. On minussakin toki vikaa, paljonkin. Mutta toivoisin silti myös mieheltä jotain vastaantulemista.Voihan se olla, että natisen turhasta ja sellaista sen pitäisikin olla. Pitäisi kai opetella pitämään jostakin josta en pidä.

ap

Vierailija
11/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tuossa ap:n tapauksessa oli kyse juuri tuosta. Vaimo ei anna seksiä, joka on miehelle erittäin suuri loukkaus. Vaimo ei kunnioita lainkaan miestä, eikä anna miehen toteuttaa luonnollisia tarpeitaan.

Vaimo terrorisoi miestään ja pyrkii tietoisesti mielipahaan ja avioeroon, mutta itseltä ei löydy "munaa" sanoa miehelle, että en välitä sinusta sen vertaa, että voisi 10 minuuttia olla paikallaan, että mies saisi pallit tyhjäksi. Pikku homma mutta liikaa pyydetty nykyajan naisilta. Vielä 40 vuotta sitten miesten annettiin olla miehiä, eikä tarpeita tukahdutettu.

ap. vain tukahduttaa suhteen ja pakottaa miehen huorille, sekä jättää avioeron hakemisen vastuun miehelle.

No totta on sekin, että jos mies ei osallistu kotitöihin, on se yhteisten velvollisuuksien laiminlyömistä. Pistä ap. äijäsi kuriin, saamaton paska (siis se äijä).

Noista asioista, oli kyse seksistä tai kotitöistä on turha napista ja motkottaa (molemmin puolin), vaan asioille on oikeasti tehtävä jotain. Mies kyllä tekee kotityöt, kun saa seksiä. Muistakaa nyt kuitenkin että mies tekee monesti paljon kotitöitä, joita nainen ei huomaa. Mies saattaa hoitaa raha-asioita (joiden mietimiseen menee aikaa), huoltaa autoa, hoitaa sosiaalisia suhteita, jotka koituvat koko perheen eduksi (mistä saa kaivinkoneen edeullisesti työmaalle, jos ei tunne ketään), huoltavat/rakentavat omakotitalon. Miehet usein edelleen kokevat olevansa perheestään vastuussa, ja uskokaa tai älkää vastuu painaa, jos on vastuuntuntoinen mies.

Vierailija
12/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että natisen turhasta ja sellaista sen pitäisikin olla.

ap

Annatte miehen lytätä itseänne tuolla tavoin? Ovatko nämä tällaiset miehet muutenkin elämän eri tilanteissa tylyjä ja itsekkäitä, muiden jyrääjiä?

Kunnioitus, luottamus, rakkaus. Siinä parisuhteen kolme tärkeintä asiaa. Nämä kaikki kolme pitää olla, että voi olla onnellinen! Jos jokin niistä puuttuu, on varmasti ongelmia.

5

Vierailija
13/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle kun 4 kertaa viikossakin on liian vähän...

Vierailija
14/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siitä, että on "pakko antaa" tai lopulta "suostut antamaan", vaikka ei lainkaan kiinnostaisi, miten parisuhteesi voi? Seksin pitäisi olla mukavaa, helppoa ja luontevaa. Sen ei kuulu aiheuttaa negatiivisia tunteita. Ja jos negatiivisia tunteita tulee ei sitä ainakaan kuulu silloin harjoittaa. Kuuntele itseäsi ja tunnustele omia tuntemuksiasi. Sinun vartalosi ei ole kenenkään omaisuutta, etkä ole kenenkään tarpeiden tyydytyksen väline. Jos aiheesta ei voi miehen kanssa keskustella tai se menee riitelyksi kannattaa alkuun selvittää, mitä itse tilanteesta ihan oikeasti ajattelee. Hae keskusteluapua tai puhu ystävillesi. Tilanne kuullostaa pidemmän päälle sietämättömältä, ethän halua elää loppua elämääsi noin?

Vierailija
15/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sängyssä ollut eilen mies joka olisi halunnut seksiä, olisin taatusti antanut. Mikä ihme teitä naisia oikein vaivaa? Onko lasten hoitaminen oikeesti teidän mielestä maailman tyydyttävintä puuhaa? On mullakin lapsi ja kotityöt, ne nyt vaan täytyy tehdä. Ja jos mulla olis mies, tekisin sen kanssa jotain ihan muuta kuin istuisin telkan edessä ja pihtaisin.

Vierailija
16/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta ei tippaakaan liikene arvostusta tms, ainoastaan sitä jalkovälin kourintaa?

Vierailija
17/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta tuore näkemys tähän asiaan.

Vierailija
18/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tuossa ap:n tapauksessa oli kyse juuri tuosta. Vaimo ei anna seksiä, joka on miehelle erittäin suuri loukkaus. Vaimo ei kunnioita lainkaan miestä, eikä anna miehen toteuttaa luonnollisia tarpeitaan.

Vaimo terrorisoi miestään ja pyrkii tietoisesti mielipahaan ja avioeroon, mutta itseltä ei löydy "munaa" sanoa miehelle, että en välitä sinusta sen vertaa, että voisi 10 minuuttia olla paikallaan, että mies saisi pallit tyhjäksi. Pikku homma mutta liikaa pyydetty nykyajan naisilta. Vielä 40 vuotta sitten miesten annettiin olla miehiä, eikä tarpeita tukahdutettu.

ap. vain tukahduttaa suhteen ja pakottaa miehen huorille, sekä jättää avioeron hakemisen vastuun miehelle.

Kummallakin on tarve: miehellä saada seksiä, naisella olla ilman (joskus). Molempien tarpeet ovat yhtä tärkeitä. Sinä asetit kirjoituksessasi miehen tarpeen tärkeämmäksi kuin naisen.

Seksin pihtaaminen vallankäyttötarkoituksella on toki törkeää, mutta sellaista ei kukaan fiksu ihminen tee. Jos oikeasti ei jaksa tai halua, siitä ei saa mies suuttua. Useimmilla on kuitenkin kaksi tervettä kättä, joilla hoitaa asiansa. Jos seksin vähyys vie huoriin tai avioeroon, vieköön. Sitä ei olisi sitten edes enemmällä seksillä pelastettavissa.

5

Vierailija
19/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että jos sun sana ei paina, uskoisiko asiantuntijaa? Miehen voisi vaikka saada tuonne, jos kannusteena on parempi seksielämä.

Ja kaikki sympatiat ap:lle. En minäkään tuollaisessa tilanteessa seksistä innostuisi. Toista pitää kunnioittaa, eikä käyttää pelkkänä panopuuna.

Vierailija
20/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teillä on suhteessanne pahempikin ongelma, sillä hyvässä ja molempia kunnioittavassa suhteessa molemmat saavat ja haluavat seksiä!