Miten vaimon pettäminen paljastui?
Mitkä olivat selvät merkit? Miten käytös muuttui? Kertokaa pahimmat/parhaimmat merkit siitä, kun nainen pettää.
m36
Kommentit (296)
Ihmettelin kun vaimo alkoi ehdottelemaan anaaliseksiä. Sitten selvisi, että se halusi näyttää uudelle miehelleen kuinka estoton se on sängyssä ja minun kanssa piti ensin harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun vaimo alkoi ehdottelemaan anaaliseksiä. Sitten selvisi, että se halusi näyttää uudelle miehelleen kuinka estoton se on sängyssä ja minun kanssa piti ensin harjoitella.
Miten se että vaimolla olikin uusi mies sitten oikeasti selvisi? Tuossa anaaliseksissä heräsi vasta ihmettely?
Minun vaimo harjoitteli selkääni kynsien upotusta. Kokeili myös ääntelyä ja voimakasta voihkimista seksin aikana. Aikaisemmin oli kieltänyt kaikki ääntelyt minulta, ettei kukaan lapsista kuulisi. Seksissä ei saanut muutenkaan ehdottaa mitään, ettei vaimo ahdistu. Oli ihmeellistä aikaa, mutta pettäminen selittää sen vaimon oudon käytöksen.
Kyllähän sen käytöksestä huomaa. Huono omatunto paistoi työreissujen jälkeen rouvasta. Tunnusta ratsanneeni vaimon kännykän. Sieltä löytyi viesti. Oletko yksin. Hoito kävi naimassa rouvaani meidän aviovuoteessa, kun olin töissä. Huomasin kerran sängyn päiväpeitossa valkean sperma läiskän. Sanoin onpa minulta tullut. Päiväpeitto vaihtui vauhdilla vaaleaan, entinen kun oli kuulema vaihdon tarpeessa. Tästä hoidosta tuli sitten vuosiksi rouvan pano. Annoin olla, koska meillä muuten arki sujui. Katselin läpi sormien. Tällä hetkellä hoito muuttanut kauemmaksi ja elää parisuhteessa. Ikä tasannut ja suhde hiipunut. Hyvä kun ei erottu sillä sovimme toisillemme. Kieltämättä minussa on aisankannattajaa ja salasuhde kiihoitti minua.
Aloin saunassa katsomaan mitä viiruja vaimon perseessä oli. Tarkemmin katsottuna oli remmin jälkiä. Otin rauhallisesti asian puheeksi kuka oli piiskannut. Vaimo itkeä tuherti että oli kokeillut toisen naisen kanssa alistumista. Sanoin että ei siinä mitään kun oli nainen, mutta itse en ala koikeilemaan miehen kanssa. Lisäsin että kun kerran piiska kiinnostaa niin katsotaan saunan jälkeen. Näin että vaimo kävi kuumana kun tiesi että tulee saamaan piiskaa. Poltin ulkona röökin ja kun tulin sisää otin kaapista leveän paksun nahkavyön, sanoin nyt lumppu saunatakki pois. Komensin sohvan käsinojalle maata ja aloin lyömään vyöllä. Löin pakaroille,reisille, säärille ja selkään. Vaimo itki, ulisi ja lopuksi pissitkin valui alle. Heitin vyön lattialle ja menin röökille ulos. Tultuani sisään vaimo oli samassa asenossa ja itki, ajattelin voi luoja mitä tein. Vaimo oli sinikirjava nilkoista niskaan. Sitten hän sanoi, ansaitsin selkääni, en koskaan enää petä. Jäljet parani aikoinaan ja suhteemme myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se että vaimolla olikin uusi mies sitten oikeasti selvisi? Tuossa anaaliseksissä heräsi vasta ihmettely?
Vaimo tunnusti. Oli kuulemma avioseksi ollut niin tylsää, että piti vähän seikkailla. Sitten kun selvisi, että vaimo kaipaa vähän kovempia otteita, niin alkoi avioseksi olemaan aika hyvää. Ihmettelin ettei voinut suoraan sanoa ja siitä olen sitten rangaissut ankarasti ja vaimo on kovin pitänyt rangaistuksistaan.
Kyllä sen käytöksestä vaistoaa. Läheisyys ei tunnu samalta, yhteys katkeaa.
Eka epäily oli muutama vuosi sitten kun alkoi peittelemään itseään, koko ajan vaatteet päällä, jos olin läsnä. Seksi loppui / harveni olemattomiin. Ei kuulemma oikein jaksanut. Eri aikaan saunaan jne. Sitten vahingossa yllätin hänet kun saunatakki avoinna. Laittoi sen pikana kiinni, mutta huomasin, että rinnoissa oli kunnolla fritsuja. Annoin asian olla. Sitten meni aikaa ja tuli tämä perinteinen. Puhelin koko ajan mukana ja lukittuna, myös saunassa kun oli alkanut saunomaan yksin. Sitten halusi alkaa nukkumaan yksin kun olin alkanut kuorsaamaan niin, ettei hän saanut nukuttua. Tuli iltamenoja ja viikonloppuisin yötä työkavereilla. Matkustan paljon ja viime syksynä tulin päivää aikaisemmin illalla myöhään kotiin matkoilta. Ihmettelin kun kellarista / pesuhuoneen ikkunoista tuli valoa. Hiippailin kurkkaamaan ikkunan takaa ja vaimo rakasteli siellä ystävättärensä kanssa. Otin tämän puheeksi jonkin ajan jälkeen ja vaimo avautui. Hänellä oli rakkaussuhde ystävättärensä kanssa joka oli hieman vanhempi rouva.
No nykyään meillä toimii seksielämä ja vaimolla myös ystävättärensä.
Vierailija kirjoitti:
Uusi hoito ehdottanut ja halusi sitä ennen totutella anaaliseksiin pienemmän kalun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen käytöksestä vaistoaa. Läheisyys ei tunnu samalta, yhteys katkeaa.
Näin meillä. Läheisyys ei kiinnosta, yhteys on viilennyt..koska haen virikkeet vieraalta.
Alkoi pitämään itsestään huolta ja myös seksi lisääntyi pyytämättä ja yllättäen. Esim aina toivomani ruokatunnin aikana suoritettu seksi tuli yllätysoptioksi 15 vuoden hiljaiselon jälkeen.
Eron hetkellä toki voimakkaasti painotettiin, että olin vain seksin sijaiskohde, eikä oikeasti ollut minusta kiinni himojen kasvu.
Vaimolla oli jäänyt sähköposti auki ja luin hänen ja jaä hänen rakastajan sähköpostit. Vieras mies oli tullut käymään kaupungissamme. Heillä piti olla treffit hotellissa seuraavana päivänä ruokatunnilla javaimoni piti viett'' hänen kanssaan iltaan asti. Minulle vaimo kertoi jäävänsä ylitöihin ja tulevansa kotiin myöhään illalla. Seuraavana päivänä olin odottelemassa kun vaioni lähti kesken päivän töistään. Törmäsin häneen "vahingossa". Sanoin etät lähden hänen kanssaan lounaalle. Hän ei ehtinyt oikein keksiä mitään, vaan menimme yhdessä lounaalle. Siellä kerroin hänelle tietäväni koko jutun ja sen mihin hän oli menossa. Soitin samalla tuolle miehelle ja tiesin hänen olevan myös perheellinen. Kysyin mieheltä kertooko hän itse vaimolleen vai kerronko minä. Hn aikoi itse kertoa ja luuli että jättäisin asian siihen. Pian soitin myös hänen vaimolle ja kerroin kaiken ja miksi hänen mies oli täällä. Nautin suuresti kun sain kertoa vaimolle.
Satuin kerran vahingossa huomaamaan vaimon työmatkan jälkeen (oli silloin n 45v), että pesussa oli pikkupitsiä ja jne. Tämän jälkeen aloin tarkkailemaan mitä oli pakannut mukaan ja mitä pesi reissujen jälkeen. Vaatekaappiin ilmestyi myös uutta pikkupitsiä, stay uppeja jne. joita ei minun nähden käyttänyt. Tietysti mielikuvitus lähti laukalle. Mitään outoa ei huomannut hänen käytöksestä, mutta kerran oli koneelle jäänyt auki vaimon salainen nimimerkki sähköposti, joka olikin sitten aika rankkaa luettavaa vaikka olinkin ajatellut hänen käyvän vieraissa.
Meillä oli löyhäksi muuttunut kaverillinen suhde ja odottelin, että suhde päättyisi jotenkin. Naisen puhelin alkoi ensin piiipata usein ja sitten kertoi, että haluaa erota. Ei myöntänyt heti, että on jo uusi mies. Sitten selitti, ettei ole ollut seksiä molempien kanssa, vaan toisen kanssa sen jälkeen kun meiltä loppui. Ihan kun olisi jotenkin parempi niin.
En pahastunut ja itse asiassa palattiin myöhemmin hetkeksi yhteen. Oli itsetuntoa nostavaa, kun nainen huusi sängyssä "ihanaa saada taas näin isoa!", vaikka ei minullakaan mikään keskivertoa isompi ole...
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.
Tätä en usko. Siis että joku on mennyt ihan naimisiin asti ennen kuin lasten hankinta on käsitelty. Olet siis jättänyt kertomatta puolisolle, ettet voi saada lapsia? Aikamoinen suhde teillä.
Ihan "hauska" juttu siis, mutta sori, ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti ilouutisen, että saamme perheenlisäystä ja on kolmannella kuulla raskaana. Huonompi juttu vain, että sairastin armeijassa sikotaudin ja olen tutkitusti kykenemätön saamaan lapsia.
Tätä en usko. Siis että joku on mennyt ihan naimisiin asti ennen kuin lasten hankinta on käsitelty. Olet siis jättänyt kertomatta puolisolle, ettet voi saada lapsia? Aikamoinen suhde teillä.
Ihan "hauska" juttu siis, mutta sori, ei mene läpi.
Kyllä tuollaistakin voi olla. Varsinkin jos mies on ollut aiemmin naimisissa ja saanut jälkeläisiä. Joku kertoo uudelle puolisolle, joku voi jättää kertomatta. Ihan samoin kuin jollakin naisella jos on tieto ettei voi saada lapsia. Joku kertoo suhteen alussa puolisolle, joku jättää kertomatta. Ihmiset ovat erilaisia.
Jos tämä tyyppi on hankkinut lapsia edellisen puolison kanssa ennen sitä armeijaa niin ok.
Lähtökohtaisesti se, että pimittää naimisiin mennessään noin isoa asiaa puolisoltaan on aikamoinen petos. Mutta, vakka kantensa valitsee, taitavat mies ja vaimo olla veistetty samasta puusta mitä rehellisyyteen tulee.
Ensimmäinen jonka huomasin niin puhelimen kanssa meni joka paikkaan. Oli suorastaan hysteerisen varovainen niiden äänien kanssa. Puhutaan -90 lopun puhelimista. Toinen. Hän ei ikinä tehnyt lumitöitä. Kun lähdin kaverin kanssa kuppilaan ottamaan muutaman. Oli tehty lumityöt. Juu ettei olisi nähnyt jälkiä. Hän syytti että 5v koira pisssasi sänkyyn yht äkkiä. Ikinä tehnyt niin ennen ja sen jälkeen. Liekö iso kullinen rakastaja saanut lähteen ryöppymään. Lisäksi leffaan meno "kaverin" kanssa vaati alapään pesun ja puhtaiden pikkareiden vaihdon. Stalkkasin .
Ja suurin osa ei ikinä koskaan jää kiinni...<3
Harrastanut vuoden, en ole jäänyt kiinni. Puhelin kulkee matkassa, vistit sinkoilee, muutama venähtänyt ilta. Oma mies ei silti ole huomannut mitään.
Rupesi ostamaan uusia alusvaatteita, leninkejä, kenkiä ja kasseja. Ei käyttänyt niitä minun aikana. Kysyin miten hanellä oli varaa ostaa bradan vaatteita, kenkiä ja kasseja. Ne on minun rahoja kuului vastaus. Tytär kertoi nähneensä äitinsä saman vieraan miehen seurassa kaupungilla. En siinä vaiheessa enää viitsinyt välittää. Vaan hommasin itselleni ns. Vaki panon. Naispuolisen työkaverin jonka mies oli asumus erossa.