Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tinder profiileissa lukee usein syvälliset keskustelut niin mitä sillä tarkoitetaan?

Vierailija
09.02.2024 |

Pitääkö miehen olla joku puhemies että pälpätystä tulee loputtomasti? Vai tarkoitetaanko sillä sitä että jotain aihetta kolutaan läpi monta tuntia putkeen?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun vaimo tykkää keskustella astronomiasta tai fysiikasta...

Sen mielestä salkkareista tai temppareista keskustelu on syvällistä.

Ja menitte naimisiin koska...?

Vierailija
42/86 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuolla yritetään pitää pois ne miehet, joilla on profiilikuva ilman paitaa ja oluttuoppi kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppareista olen oppinut, että syvällisellä keskustelulla tarkoitetaan parisuhteen vatvomista ja omien urahaaveiden paljastamista.

Vierailija
44/86 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälliset keskustelut on sellaisia, joita moni insinöörimies ei osaa käydä.

45/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Voi ei. Mä en ainakaan haluaisi alkaa vatvoa asioita.

?

Vierailija
46/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvälliset keskustelut aiheuttavat suhteeseen vain ongelmia, koska osapuolten mielipide- ja näkemyserot nousevat esiin. Sitten toinen tai kumpikin vetää niistä herneen nenään.

En suosittele lähtemään tuollaiseen mukaan.

Itse en suosittele lähtemään sellaiseen suhteeseen mukaan, jossa mielipide- ja näkemyserot aiheuttavat ongelmia.

Vierailija
47/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällinen keskustelu -vaatimuksena ei muuten ole mikään positiivinen asia, itse vertaan sitä houkuttelevaisuudella tupakointiin.

Vierailija
48/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvällisyys tarkoittaa niitä aiheita. 

Eli puhutaan muustakin kuin toisen ulkonäöstä, himosta ja jonninjoutavaa small talkia.

halutaan oikeasti tutustua ihmiseen. Kysellään kysymyksiä toiselta. Esim jos jutellaan harrastuksista, saatetaan puhua myös siitä miksi sitä on alkanut harrastaa, miksi se on itselle tärkeää ja mitä se omassa elämässä edustaa. Tms.

puhutaan ehkä maailman tilasta, politiikasta, unelmista, haaveista, siitä miten on tultu sellaiseksi kuin nyt ollaan. 

Syvällistä keskustelua temppareista, syvällinen tinder. LOL :D

Vierailija
49/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuolla yritetään pitää pois ne miehet, joilla on profiilikuva ilman paitaa ja oluttuoppi kädessä.

Kyllä olut on parempaa, kuin syvälliset keskustelut salatuista elämistä, temppareista, syvällisen muijan kaverin miehestä, tai syvällisen muijan kaverista.

Kyllä. Jatkan seksin harrastamista itseni kanssa, yksin

Vierailija
50/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että siinä on sitten hienoinen raja jonka jälkeen syvällisyys menee manspleinauksen puolelle ja se on ihan kauhee redfägi ja turnoffi.

Vierailija
51/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia joka tapauksessa, että mies vie keskustelua jatkuvasti, joten sitä juttua tulee tosiaan riittää. Suun pitää käydä lähes taukoamatta. Ei saa tulla hiljaista yhtään pidemmäksi aikaa, jos mies ei halua menettää mielenkiintoaan naisen silmissä.

Vierailija
52/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat keskustelut, syvälliset ja vähemmän syvälliset, syntyvät itsestään. Jonkin tekemisen lomassa, automatkalla, nuotiolla, kuienkin niin että juttu lähtee soljumaan omalla painollaan. Jos joku sanoo pitävänsä "syvällisistä keskusteluista" niin tulee tunne kuin niitä pitäisi erikseen harrastaa tyyliin "nyt istutaan ja puhutaan syvällisiä kaksi tuntia". Joidenkin kanssa on helpompi avata ajatuksiaan kuin joidenkin toisten.

Vierailija
53/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä se tarkoittaa tämän tyylisiä keskusteluja:

"Marja töissä sanoi ettei tule tykypäiville.

Kirsi oikein niinku kivahti siihen et "mitä?!"

Tiiäksä niinku silleen et hei, sun ON TULTAVA. Niinku ihan pakko!

No mä olin sit siinä vaiheessa hiljaa mut mun teki NIIN kovasti mieli sanoo et hei nyt kuule..."

Tätä sitten jankataan tuntikaupalla eikä nainen edes huomaa että mies on nukahtanut puol tuntia sitten.

Käytännössä saat siis niin älykkäitä ja syvällisiä naisia mitä itse olet.

Vierailija
54/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on tylsää istua ja puhua pitkiä aikoja, itse arvostan enempi hiljaisuutta ja yhdessäoloa kuin loputonta pälpätystä.

-ap

Sitten valitset toisen introvertin seuraksesi.

Vierailija
55/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku laittaa elokuvista tai tv-sarjoista (sellainen klippi joka löytyy helposti vaikka youtubesta tai areenasta) esimerkin keskustelusta jonkakaltaista haluaisi itse käyvän.

Olen yllättynyt, että ilmeisesti syvällistä keskustelua on nopeasti kaikki se joka ei liity vain arjen valintoihin. Olen ajatellut sen olevan jotakin hyvin vaikea ja vaikeatajuista. Koska on paljon esimerkiksi kirjoja joista ei todellakaan saa mitään tolkkua. Näitä löytyy helposti vaikka hakusanoilla vaikeimmat runot proosat novellit jne. Mutta olen selvästi ollut väärässä. Mikä on hyvä asia.

Vierailija
56/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt, sillä moni nainen alkaa helposti valittamaan, että keskustelu muuttuu liian syvälliseksi. Pitäisi puhua vain diibadaabaa. 

Vierailija
57/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertoilmaus naisen tarpeelle nauttia oikeasti älykkään miehen myötäilevän kyseisen vähä-älyisen naisen ajatuksia.

Ei nyt sentään vähä-älyisen, vaan ennemminkin ihan tavallisen joka vertaa omaa ajatuksenjuoksuaan johonkin puliakkoihin ja kokee turhaa ylemmyyttä. Mitään kovinkaan syvällistä ei ole tullut naisten kanssa koskaan juteltua, vaikka kokemusta on kohtuullisen paljon ja jopa tohtoreista. Mitä naiset pohjimmiltaan haluavat on sosiaalista älykkyyttä peilata keskusteluja heille sopivilla tasoilla. Jos oikeasti älykäs mies täräyttää kaasun pohjaan syvällisyydessä niin akat ei ymmärrä hölkäsen pöläys ja pitävät lähinnä hulhuna!

Vierailija
58/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeveestä tulee lätkää, sitten formula, sitten sohvaperunat, taas lätkää, jne . Mies tapittaa lippis päässä, älytön ilme kasvoillaan, ei puhu mitään. Vasta maanantaiaamuna nainen huomaa, että herrajumala, mieshän on kuollut?

Vierailija
59/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus miestä joka vaikutti muuten kyllä ihan mukavalta, mutta kun piti jostain puhua niin hän alkoi paasata mitä oli tehnyt työmaalla. Oli rakennuksilla töissä ja puheenaiheet oli "tänään kärrättiin kuraa - aloitetaan valu -  kannettiin kakkosnelosia - timpuri sitä - ja muurari tätä.

Ja kun yritin puhua muusta alkoi huutaa päälle.

Samoin jos puhuin asiasta jonka tiesin mutta hän ei, hänellä oli tapana toistaa se sama kohta omana tietonaan.

Ei lukenut koskaan mitään, ei seurannut asioita millään tavalla. Ei ollut mielipidettä mistään.

Ehdottomasti jos miehen haluan on hänen osattava puhua. Ikävystyn kuoliaaksi noitten kurankärräämisten ja timpurien ja valujen kanssa.  Mielipiteitä pitää olla, pitää osata perustella. Pitää osata muodostaa ne itse ei matkia muita.  Kaikista hienointa on jos osaa väitellä. Siis ei riidellä ja haukkua vaan uskaltaa ja osata olla eri mieltä ilman provosoitumatta. Hyväksyy eriävän mielipiteen.

Yhden toisen tapailemani miehen kanssa kävi niin, että kun tapasin hänen isänsä löysin mainion keskustelukumppanin. Hänen kanssaan puhuttiin asioita laidasta laitaan. Ihmettelin kun poika oli kuin puupökkelö, isä taas laajalti asioita tietävä ja kiinnostunut. Ikävä kyllä oli vain liian vanha muuhun kuin keskusteluihin.

Nyt aikuistuttuani olen vielä kriittisempi siitä että miehellä on edes keskinkertainen yleissivistys. 

Ja tässä teille määritelmä:

"Yleissivistys tarkoittaa pohjasivistystä, joka muodostuu kasvatuksen antamista ja koulussa opituista tiedoistataidoista ja hyvistä tavoista.

Yleissivistyksellä on tarkoitettu sitä tieto- ja taitomäärää, joka kansalaisten olisi hallittava voidakseen toimia ja vaikuttaa yhteiskunnassa."

Ei siis mitään rakettitiedettä vaan aivan perusasia.

Vierailija
60/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teeveestä tulee lätkää, sitten formula, sitten sohvaperunat, taas lätkää, jne . Mies tapittaa lippis päässä, älytön ilme kasvoillaan, ei puhu mitään. Vasta maanantaiaamuna nainen huomaa, että herrajumala, mieshän on kuollut?

Nainen oli niin keskittynyt syvällisyyteensä, että unohti ravita rakkaintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi