Naisten tinder profiileissa lukee usein syvälliset keskustelut niin mitä sillä tarkoitetaan?
Pitääkö miehen olla joku puhemies että pälpätystä tulee loputtomasti? Vai tarkoitetaanko sillä sitä että jotain aihetta kolutaan läpi monta tuntia putkeen?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on tylsää istua ja puhua pitkiä aikoja, itse arvostan enempi hiljaisuutta ja yhdessäoloa kuin loputonta pälpätystä.
-ap
Mitä teet toisella ihmisellä, jos keskusteluseura ei kiinnosta? Syvälliset keskustelut ei tarkoita jatkuvaa keskustelua. Minä en ainakaan ottaisi kumppania, jolle olen vain koira samassa taloudessa. Ihmisyyteen kuuluu kuitenkin kommunikaatio toisen kanssa.
Riippuu pitkälti siitä mistä aiheesta keskustellaan, monet aiheet on niin tylsiä ettei niistä jaksa keskustella ja yleensä naisten ja miesten kiinnostuksen kohteet ovat erilaiset niin se keskustelu on pakkopullaa.
Tarkoittaa älyä. Typerysten kanssa keskustelut on lyhyitä ja pinnallisia.
Todellisuudessa syvälliset keskustelut tarkoittavat sitä, että mies on hiljaa ja kuuntelee kun nainen avautuu.
Minulle on monesti kerrottu, että kanssani on todella kiva keskustella silloin kun on huolia ja ongelmia. Kaikkina näinä kertoina olen ollut oikeasti hiljaa, koska en ole saanut suunvuoroa.
Niinä kertoina, kun olen yrittänyt oikeasti keskustella, lohduttaa ja antaa neuvoja, en ole milloinkaan saanut vastaavaa kunniamainintaa keskustelutaidoistani.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on tylsää istua ja puhua pitkiä aikoja, itse arvostan enempi hiljaisuutta ja yhdessäoloa kuin loputonta pälpätystä.
-ap
Mitä teet toisella ihmisellä, jos keskusteluseura ei kiinnosta? Syvälliset keskustelut ei tarkoita jatkuvaa keskustelua. Minä en ainakaan ottaisi kumppania, jolle olen vain koira samassa taloudessa. Ihmisyyteen kuuluu kuitenkin kommunikaatio toisen kanssa.
Riippuu pitkälti siitä mistä aiheesta keskustellaan, monet aiheet on niin tylsiä ettei niistä jaksa keskustella ja yleensä naisten ja miesten kiinnostuksen kohteet ovat erilaiset niin se keskustelu on pakkopullaa.
Jos naisen kanssa keskustelu on pakkopullaa niin ei kukaan sinua pakota hakemaan naisen seuraa.
Työelämässä naisten syvälliset keskustelut ovat seuraavanlaisia:
"Sitä ei tehdä noin teidän tavalla vaan se tehdään näin meidän tavalla."
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä naisten syvälliset keskustelut ovat seuraavanlaisia:
"Sitä ei tehdä noin teidän tavalla vaan se tehdään näin meidän tavalla."
Viittaan jo aiempaan kommenttiini typeryksistä.
syvälliset keskustelut tarkoittavat sitä, että myötäilet naista ja olet hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
syvälliset keskustelut tarkoittavat sitä, että myötäilet naista ja olet hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä.
Joo ei. Suurin osa kyllä on tuollaisia. Kun ei ole mihinkään mitään omaa sanottavaa. Tässäkin keskustelussa te vain hoette näitä vanhoja provojanne.
parempi kysyä naisilta itseltään, tuollaisen ilmauksen takana kun voi olla vaikka ajatus siitä, että nainen tilittää tunteitaan ja tuntemuksiaan sanomisistasi ja tekemisistäsi hyvin usein ja niihin aina palataan, vaikka olisi sovittu, että asia on käsitelty. Silti ne aina nostetaan takaisin keskusteluun seuraavan kriisin kanssa ja odotetaa, että sinä jaksat keskustella siitä, tai kuunnella. Tai sitten ajatus siitä, että halutaan keskustella ja pohdiskella vaikka yhteiskunnallisia ilmiöitä eri kanteilta ja että sitä jaksaa tehdä paljon. Ja kaikkea muuta tuolta väliltä.
Eli oikeasti: kysy niiltä itseltään. Naiset kun voivat hyvin usein käsittää tietyt ilmaukset miten vain ja olettaa, että muutkin ajattelevat niin. (myös miehet voivat olla tuollaisia, mutta puhun nyt naisista, koska sinä kysyit naisista)
Näin naisena olen aina ihmetellyt miten jotku naiset aina jaksaakin puhua, ja usein se aihe on joku turhanpäiväinen juoru jostakin...
Onhan se kiva miehenkin kanssa välillä jutella, mutta en minä ainakaan tarvi mitään maraton keskusteluja.
Sillä tarkoitetaan että silleen syvällisesti otetaan hmppaa hmppaa
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena olen aina ihmetellyt miten jotku naiset aina jaksaakin puhua, ja usein se aihe on joku turhanpäiväinen juoru jostakin...
Onhan se kiva miehenkin kanssa välillä jutella, mutta en minä ainakaan tarvi mitään maraton keskusteluja.
Joo suuri osa naisistakin on melko yksinkertaisia. Kyllä varmasti vakka löytää kantensa. Itse en jaksaisi viettää enemmän aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa keskustelut pyörii vaan tasolla *mitä tänään syötäisiin*. Mutta jokainen hankkiutuu kaltaiseensa seuraan.
Tämä on kyllä niin tyypillinen naisten mielipidettä kysyvä keskustelu.
Mies: Naiset, mitä tarkoitatte asialla Y?
Nainen: Tarkoitan, että haluan asiaa X
Mies: Naiset haluaa vaan asiaa Z, hiton naiset!
Me emme ole varmaan ikinä puhuttu syvällisesti, ei meidän tarvitse, tiedämme muutenkin mitä toinen ajattelee. Joskus kun kysyn mieheltä kantaa johonkin asiaan, niin tiedän jo kysyessä mitä hän vastaa. Ajattelemme hyvin samalla tavalla ja monesti vastaan miehelle ennen kuin hän ehtii mitään edes sanomaan.
Ei mun vaimo tykkää keskustella astronomiasta tai fysiikasta...
Sen mielestä salkkareista tai temppareista keskustelu on syvällistä.
Kerran baarissa pilkun aikaan yks syntisen komea sanoi mulle Hei kaunokainen, mennääx paneen? Mentiin kun mulle ei ole koskaan puhuttu noin syvällisesti. Ottakaa oppia siitä tavalliset miehet.
Vatvotaan naisen kokemia vääryyksiä. Ja itketään. Tämä on naisen mielestä syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vatvotaan naisen kokemia vääryyksiä. Ja itketään. Tämä on naisen mielestä syvällistä.
Miehet ne vasta vatvookin. Kun miehillä ei ole keskenään tapana puhua traumoistaan tai ongelmistaan, ja kun ne sitten pääsee avautumaan jollekkin naiselle, niin siitä ei loppua tule. Lisäksi miehet rakastuu tuon prosessin aikana ja kuvittelee että se on merkki jostain poikkeuksellisen suuresta yhteenkuuluvuudesta että voi puhua ihmiselle. Se on kuulkaa ihan normaalia.
Käydään läpi suoliston ongelmia, masennusta ja puolupolitiikkaa työasioiden lomassa.
Itse nautin paljon enemmän tarkoituksettomista keskusteluista, kuin voiton tavoittelusta.
Kiertoilmaus naisen tarpeelle nauttia oikeasti älykkään miehen myötäilevän kyseisen vähä-älyisen naisen ajatuksia.