Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tinder profiileissa lukee usein syvälliset keskustelut niin mitä sillä tarkoitetaan?

Vierailija
09.02.2024 |

Pitääkö miehen olla joku puhemies että pälpätystä tulee loputtomasti? Vai tarkoitetaanko sillä sitä että jotain aihetta kolutaan läpi monta tuntia putkeen?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen. 

Olisin niin nuorempana halunnut, että joku mies olisi pyytänyt kihloihin tai muttamaan kanssaan samaan asuntoon. 

Nyt on 2 lasta jotka muuttavat kohta pois kotoa ja enää en haluaisi naimisiin. Kamala ajatuskin, että pitäisi löytää jostain hääpuku ja valita hääkampaus. 

Katselin hääpuku mainoksia enkä tykännyt yhdestäkään hääpuvusta. 

Onneksi ei tarvitse tässä iässä enää mennä naimisiin. 

Vierailija
82/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kyllä tietyistä ammateista miestä ottaisi. Kovia määräämään ja sanomaan asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en kyllä tietyistä ammateista miestä ottaisi. Kovia määräämään ja sanomaan asioista. 

No, en kyllä rupea kotona kuuntelemaan mistään sääntöjen noudattamisesta. 

Vierailija
84/86 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kuunnella pilvien ääntä ja nauttia tarkoituksettomista asioista, kuten musiikki. En todellakaan halua tätä pilata käymällä läpi jotain asiaa juurtajaksain, jos siinä pitäisi päästä johonkin päätelmään.

Vierailija
85/86 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarissa pilkun aikaan yks syntisen komea sanoi mulle Hei kaunokainen, mennääx paneen? Mentiin kun mulle ei ole koskaan puhuttu noin syvällisesti. Ottakaa oppia siitä tavalliset miehet.

Kunnon betamies. Alfa ei koskaan kysy, vaan kertoo mitä nyt tehdään.

Viikonloppuna kun olin laivalla, aamuyöstä nakkikipsan jonossa olleelle naiselle sanoin, "mennään, tule".

Hän otti kädestäni, mentiin mun hyttiin ja kaikki reiät käytin. Lemmenliemet kakkoseen. Sitten mimmille hyvän yön pusu ja saattelin hänet ulos hyttikäytävälle ja menin nukkumaan.

M41

Musta tuntuu, että miehet fantasoi enemmän näistä ns. "alfamiehistä" kuin naiset :D

Niin totta. Myös esim. pitkistä ulkomaalaisista miehistä jotka tulevat baariin viemään naisia. Palstalta luettu.

Vierailija
86/86 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olisi suunnilleen samalta alalta. Harrastuksissa hyvä olla jotain yhteistä naisen kanssa, josta voi edes joskus puhuakin.

Jos molemmat lukevat lehtiä, plussaa. Jos nainenkaan ei, osa naisista voi toivoa että mies silti kommentoi. Jos vain nainen lukee, nainen toivoo miestä jonka kanssa voisi käydä keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan