Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tinder profiileissa lukee usein syvälliset keskustelut niin mitä sillä tarkoitetaan?

Vierailija
09.02.2024 |

Pitääkö miehen olla joku puhemies että pälpätystä tulee loputtomasti? Vai tarkoitetaanko sillä sitä että jotain aihetta kolutaan läpi monta tuntia putkeen?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teeveestä tulee lätkää, sitten formula, sitten sohvaperunat, taas lätkää, jne . Mies tapittaa lippis päässä, älytön ilme kasvoillaan, ei puhu mitään. Vasta maanantaiaamuna nainen huomaa, että herrajumala, mieshän on kuollut?

Nainen oli niin keskittynyt syvällisyyteensä, että unohti ravita rakkaintaan?

Nuo ovat kurjia tapauksia. Mies lippiksen alla olisi kaivannut vain rakkautta.

Vierailija
62/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää opettako ap:lle, on joku huijari kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuolla yritetään pitää pois ne miehet, joilla on profiilikuva ilman paitaa ja oluttuoppi kädessä.

Kyllä olut on parempaa, kuin syvälliset keskustelut salatuista elämistä, temppareista, syvällisen muijan kaverin miehestä, tai syvällisen muijan kaverista.

Kyllä. Jatkan seksin harrastamista itseni kanssa, yksin

Tuli aika tyhjentävä kuvaus sinusta. Toisenlaisissa piireissä naisetkin olisi erilaisia. Paitsi että niitä ei kutsuttaisi muijiksi.

Vierailija
64/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarissa pilkun aikaan yks syntisen komea sanoi mulle Hei kaunokainen, mennääx paneen? Mentiin kun mulle ei ole koskaan puhuttu noin syvällisesti. Ottakaa oppia siitä tavalliset miehet.

Kunnon betamies. Alfa ei koskaan kysy, vaan kertoo mitä nyt tehdään.

Viikonloppuna kun olin laivalla, aamuyöstä nakkikipsan jonossa olleelle naiselle sanoin, "mennään, tule".

Hän otti kädestäni, mentiin mun hyttiin ja kaikki reiät käytin. Lemmenliemet kakkoseen. Sitten mimmille hyvän yön pusu ja saattelin hänet ulos hyttikäytävälle ja menin nukkumaan.

M41

Vierailija
65/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että nainen puhuu ja mies kuuntelee. Nainen esittää vaatimuksia ja toiveita ja miehen pitää totella niitä nöyränä. Se on lyhyesti siinä.

Vierailija
66/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarissa pilkun aikaan yks syntisen komea sanoi mulle Hei kaunokainen, mennääx paneen? Mentiin kun mulle ei ole koskaan puhuttu noin syvällisesti. Ottakaa oppia siitä tavalliset miehet.

Viikonloppuna kun olin laivalla, aamuyöstä nakkikipsan jonossa olleelle naiselle sanoin, "mennään, tule".

Hän otti kädestäni, mentiin mun hyttiin ja kaikki reiät käytin. Lemmenliemet kakkoseen. Sitten mimmille hyvän yön pusu ja saattelin hänet ulos hyttikäytävälle ja menin nukkumaan.

M41

Musta tuntuu, että miehet fantasoi enemmän näistä ns. "alfamiehistä" kuin naiset :D 

Vierailija
67/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teeveestä tulee lätkää, sitten formula, sitten sohvaperunat, taas lätkää, jne . Mies tapittaa lippis päässä, älytön ilme kasvoillaan, ei puhu mitään. Vasta maanantaiaamuna nainen huomaa, että herrajumala, mieshän on kuollut?

Eikö se tampio nyt herrajumala osaa itse hakea ruokaa kaapista :D

Vierailija
68/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällinen keskustelu ja pälpätys eivät kyllä sovi samaan lauseeseen. Minusta syvällinen keskustelu on sitä, että pohditaan yhdessä jotakin asiaa, kerrotaan omia ajatuksia, näkemyksiä ja tuntemuksia. Välissä voi olla piiiitkiäkin taukoja, kun molemmat hiljaa pohtivat ja jäsentävät asioita mielessään. Sellaista keskustelua, jota jossain kavereiden kanssa vuokratulla korpimökillä harrastetaan aamuyön pimeinä tunteina ennen nukahtamista. Kliseisesti sarjaa elämän tarkoitus ja niin edelleen.

Syvällinen keskustelu on yleensä jotakin muuta kuin naapurin Minnan miesasiat, autonrenkaiden vaihto tai omakotitalon hankinta. Se on jotakin, mikä liikkuu abstraktimmalla tasolla ja vaatii ajatustyötä, eikä vain faktojen luettelemista. 

Vierailija
69/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisiä keskusteluja käy henkilö, jolla on reflektiokykyä, eli kykyä tunnistaa ja ilmaista  ajatuksia ja tunteitaan. Ja jos on vielä älykäs, niin osaa ajatella laajakatseisesti: mitkä kaikki asiat tähän asiaan vaikuttaa. Ei ole liian jyrkkä mielipiteissään vaan pystyy ottamaan muitakin näkökulmia huomioon. 

Vierailija
70/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on tylsää istua ja puhua pitkiä aikoja, itse arvostan enempi hiljaisuutta ja yhdessäoloa kuin loputonta pälpätystä.

-ap

Eihän keskustelu, tai keskustelutaito, ole loputonta pälätystä. Eikä puhumisen tarvitse olla sisällötöntä äänessä olemista. Maailmassa on paljon mielenkiintoisia asioita joista voi puhua lyhyesti tai pitkästi. Ei tarvitse aina etsiä sielujen syövereistä aiheita, tai analysoida itseään, partneriaan, tai jonkin missin ulkonäköä. Uutislehtien artikkelit herättävät myös ajatuksia joita ei tarvitse märehtiä itsekseen ja joista voi kehittyä mielenkiintoisia keskusteluja, jota kautta myös tutustuu toisen ajatuksiin ja arvoihin.

Vierailija
71/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Musta tuntuu, että miehet fantasoi enemmän näistä ns. "alfamiehistä" kuin naiset :D 

Tähän tulokseen olen itsekin tullut. Siinä on kyse jostain muusta kuin naisista ja siitä mitä naiset haluavat. Näissä Alfamies tarinoissa naiset ovat sivuosassa, mutta niitä tarvitaan, koska eihän kuningastakaan olisi ilman alamaisia. Kyse on jonkinlaisesta miesten keskinäisestä kilpailusta, ihailusta vahvempia miehiä kohtaan ja tarvetta määritellä, kuka miehistä on paras. Sitä parhautta voidaan vaikka mitata sitten sillä, kuinka moni nainen on kiinnostunut kyseisestä miehestä. Jos nämä naiset ovat kauniita, sen enemmän se nostaa arvoa  samankaltaisesti ajattelevien miesten silmissä. Myös rikkaus on hyvästä. Näillä netin tarinoilla ei ole enää paljoa yhteistä sen kanssa, miten joskus vastuulliset, luotettavat ja viisaat miehet ovat saaneet muilta arvostuksen tehdä päätöksiä muiden puolesta.

Vierailija
72/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yrittää siis selvittää kiertokautta miehen lompakon syvyyden, asia selvä.

Vierailija
73/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla maailman parhain puhemies. Eikä yhtä aihetta tarvitse kuluttaa puhki. Itse ajattelen, että mies pystyy puhumaan muustakin kun säästä ja työstä. Haluaa vähän tietää toisen ajatusmaailmaa, koska emme ole ajatusten lukijoita. N29

Vierailija
74/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Kyllä alfamiehet on kuumaa hottia, mutta sigmamiehet on vielä kuumempaa hottia ehkä, koska ne on ns. jännittävämpiä. Kauniit naiset ei vaan ymmärrä olevansa alfan kanssa, ne luulee, että ne ihastui vain sen mukavaan luonteeseen. Huom: alfa ei ole mikään rintaa takova karju yleensä, vaan tyypillisesti sellainen ekstrovertti johtajatyyppi, jolla on tilanne hallussa sosiaalisissa tilanteissa. Sigma on hiljaisempi ja introvertimpi, mutta itsevarma ja voimakastahtoinen ja johtaa inspiroimalla.

Vierailija
75/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIes unohtaa omat tarpeensa ollessaan palavasti rakastunut. Kuihtuu. Kuihtuu pois ellei rakas havahdu huomaamaan mitä on tapahtumassa. Aina ei havahdu. Kuinka kurjaa se onkaan.

Vierailija
76/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampioksi haukkumista edeltäneen kylmyyden takia mies turvautui tsemppaamaan kotijoukkuetta. Hän sentään välittää.

Vierailija
77/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla maailman parhain puhemies. Eikä yhtä aihetta tarvitse kuluttaa puhki. Itse ajattelen, että mies pystyy puhumaan muustakin kun säästä ja työstä. Haluaa vähän tietää toisen ajatusmaailmaa, koska emme ole ajatusten lukijoita. N29

Kuinka paljon annat painoa sille, että keskustelukumppani elää kuten puhuu? Yleisellä tasolla tässä lienee aika suurtakin ristiriitaa.

Vierailija
78/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitti-ilmoituksessa kerrotaan, että pitää syvällisistä keskusteluista niin todennäköisesti se nainen odottaa, että parisuhteessa keskustellaan melko paljon. Niitäkin miehiä löytyy, jotka eivät välitä niin paljoa tehdä asioita vaan mieluisin yhdessäolotapa on ajatusten vaihtamista monipuolisista aiheista. Nämä sopivat hyvin toisilleen ja molemmat ovat tyytyväisiä, kun voivat viettää aikaa yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla. Se voi olla molemmille helpotus, kun ei tarvitse yrittää olla aktiivinen ja tehdä paljoa asioita, kuten urheilla yhdessä, harrastaa, laittaa ruokaa, retkeillä, matkustella jne. Kannattaa mieluummin tykätä sellaisista, jotka eivät erikseen mainitse pitävänsä syvällisistä keskusteluista, jos ei itsekään välitä jutella niin paljoa. 

Vierailija
79/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen. 

Olisin niin nuorempana halunnut, että joku mies olisi pyytänyt kihloihin tai muttamaan kanssaan samaan asuntoon. 

Nyt on 2 lasta jotka muuttavat kohta pois kotoa ja enää en haluaisi naimisiin. Kamala ajatuskin, että pitäisi löytää jostain hääpuku ja valita hääkampaus. 

Vierailija
80/86 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Kyllä alfamiehet on kuumaa hottia, mutta sigmamiehet on vielä kuumempaa hottia ehkä, koska ne on ns. jännittävämpiä. Kauniit naiset ei vaan ymmärrä olevansa alfan kanssa, ne luulee, että ne ihastui vain sen mukavaan luonteeseen. Huom: alfa ei ole mikään rintaa takova karju yleensä, vaan tyypillisesti sellainen ekstrovertti johtajatyyppi, jolla on tilanne hallussa sosiaalisissa tilanteissa. Sigma on hiljaisempi ja introvertimpi, mutta itsevarma ja voimakastahtoinen ja johtaa inspiroimalla.

Mitä jos sä menisit vaikka ulos? Mene vaikka Prismaan katsomaan kuinka monta pariskuntaa siellä on. Laskepa sieltä, kuinka monta "alfa/sigma" miestä sieltä joukosta löytyy. Naiset on ihan tavallisten miesten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi