Tein jauheliha-perunasoselaatikon, ainekset maksoi vain 8€ ja tästä syö jopa 3 päivää.
Tein jauheliha-perunasoselaatikon, ainekset maksoi vain 8€ ja tästä syö jopa 3 päivää.
Täällä väitetään että kotona tehty ruoka on halpaa ja onhan se kun tekee halvoista raaka-ainesta!
Kommentit (36)
Minä tein myös eilen ja alle viisi euroa olivat tarvikkeet. Ja tuosta yksi ihminen söisi viisi päivää.
Älä valehtele! Kyllä menee vähintään 50€ tuohon ruokaan.
t. 60€ lohikeitto mies
Vierailija kirjoitti:
Ronskisti laitoit jauhelihaa.
700g nauta-sika jauhenlihaa. Vuoka on todella iso.
Samahan tuo miten rahasi hupuloit mutta eittämätön tosiasiahan on se, että 20 euroa riittää ruokaan yhdelle ihmiselle kolmeksi viikoksi.
T: Kokoomuslainen
Vielä jos laittaa jauhelihan joukkoon itse poimittuja kantarelleja, tulee vielä herkullisempaa - hyvää tarjottavaa kavereiden keskeiseen illanviettoon.
Laitoitko oikeista perunoista vai perunasipulipakasteesta?
Itse haluan syödä ravintorikkaasti, omaa terveyttä tukien, sitä ei muutamalla eurolla saa.
No kuinkas nyt noin?
Yleensä maksaa vaikka ja mitä...
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuoretta perunaa maksoi vain 0.49€/kg Citymarketissa tarjouksessa hetki sitten!
ap
Kai laskit tuohon myös suolan, pippurin ja muut mausteet ja tietenkin koko purkin hinnan? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuoretta perunaa maksoi vain 0.49€/kg Citymarketissa tarjouksessa hetki sitten!
ap
Kunnollista!👍
Se on ihan hyvä ruoka eikä tosiaan tule kalliiksi.
Aion jossain vaiheessa kokeilla tehdä sen brittiversiota, nimeltä shepherd's pie. Se ei nimestään huolimatta ole piirakka, vaan vuokaruoka. Jauhelihakastike (johon tulee porkkanaa ja herneitä) tulee vuoan pohjalle ja perunasose päälle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä ostin 650 grammaa Saarioisten kinkkukiusausta ja syön siitä kolme päivää. Hyvää on ja maksoii 3,99 tarjouksessa. Halvaksi tulee myös lämmittäminen mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele! Kyllä menee vähintään 50€ tuohon ruokaan.
t. 60€ lohikeitto mies
Tyhmille on ylihinnat.
Niin. On olemassa ruokia ja sitten on olemassa "ruokia".
Laitoitko 400g jauhelihaa per annos?
Vierailija kirjoitti:
Samahan tuo miten rahasi hupuloit mutta eittämätön tosiasiahan on se, että 20 euroa riittää ruokaan yhdelle ihmiselle kolmeksi viikoksi.
T: Kokoomuslainen
se pitää jaksaa myös valmistaa
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin 650 grammaa Saarioisten kinkkukiusausta ja syön siitä kolme päivää. Hyvää on ja maksoii 3,99 tarjouksessa. Halvaksi tulee myös lämmittäminen mikrossa.
Minä voin syödä yhdestä 650 gramman kinkkukiusauksesta vaikka viikon. Otan vain lusikallisen päivässä ja pakastan loput., Huippuhalpaa.! Toki syön siinä sivussa lisäksi muuta ruokaa, aamiaisen, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Onhan se nyt selvä asia, ettei 200 gramman painoinen ruoka-annos/vrk riitä muille, kuin kok trolleille köyhien opetuksissa.
Ronskisti laitoit jauhelihaa.