Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä terveydelleni käy, jos juon joka päivä yhden pepsi max tölkillisen 10 vuoden ajan?

Vierailija
29.05.2025 |

Tuo on varmaan huono tapa ja vie rahaa, mutta koukuttaa silti. Mieliteko tulee täytettyä ilman että syö ison määrän jotain muuta epäterveellistä.

Vaikuttaako terveyteen muuten?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, paitsi hampaat voi tummua.

Vierailija
2/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos illalla juo niin kofeiini voi heikentää unta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump juo pepsiä. 

Vierailija
4/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuinkaan! 

Vierailija
5/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vatsa ei tykkää tai suolisto. Ehkä osalla kestää. Hapot ja muut, lisäaineet. Tölkki on silti pienempi kuin pullot. Happohyökkäys voi olla suussa. Laitilan cola oli aika hyvä, mutta siinä ei ole kai kofeiinia.

Vierailija
6/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaisiin tulee eroosiota

Vierailija
7/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat gastriitin.

Vierailija
8/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi nurin perin on isde(a)d. Voisko siitä päätellä jotain...

Vierailija
9/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, jos juot tölkin ruuan kanssa etkä siemaile pitkin päivää

Vierailija
10/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda se samalla kun syö, niin ei tule ylimääräistä happohyökkäystä. 

Vierailija
11/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOUDUT ULOS KOSKA SE EI OLE TULOS! MIKSI SAMAA EI VOI KOKEILLA JOLLAIN SUPERJUOMALLA, MIKSI PEPSI KUN SE Ei Tepsi

Vierailija
12/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepsi nurin perin on isde(a)d. Voisko siitä päätellä jotain...

Tämä on toiseksi tyhmintä mitä olen lukenut täällä tänään.

Vierailija
13/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikymmeniä juonut jotain kevytkolaa ison pullon päivässä, 1l - 2l, riippuen saatavuudesta. Ei ole aiheuttanut ainakaan mitään diagnosoitavaa. Vaan mistäs sitä tietää mitä ehtii tapahtumaan kun olen vasta 57-vuotias.

Vierailija
14/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta mieleen, että katselin tiktokia ja siellä tuli vastaan useampi video, jossa koko ysiluokka marssi kauppaan ja ostin "viimeisen mögiksen". Joku energiajuoma siis, puolen litran tölkkejä jotka he kaupasta tultuaan sihauttivat auki.

Toki juhlapäivänä saa juoda lähes mitä vaan. (Kaikki arvaa, että se mitä mun nuoruudessa juotiin ei ollut alaikäisille edes laillista) Mutta ilmeisen tärkeä juttu tuo energiajuoma on nuorille.

Kysymys kuuluukin, että onko ne epäterveellisiä pitkällä tähtäimellä? Viekö ne hampaat? Onko niissä muuta ku kofeiinia piristeenä? Mä en oikeesti tiedä kun mulla ei oo lapsia enkä itse juo limsoja.

Vierailija
15/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump juo pepsiä. 

Tämä.

Muuttuu oranssiksi.

Vierailija
16/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikymmeniä juonut jotain kevytkolaa ison pullon päivässä, 1l - 2l, riippuen saatavuudesta. Ei ole aiheuttanut ainakaan mitään diagnosoitavaa. Vaan mistäs sitä tietää mitä ehtii tapahtumaan kun olen vasta 57-vuotias.

60-vuotias siippa on tehnyt samaa vuosituhannen alusta lähtien. Kaikki veriarvot ovat olleet aina mintissä, samoin hampaat eli ei tietoakaan eroosiosta. 

Vierailija
17/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen, että katselin tiktokia ja siellä tuli vastaan useampi video, jossa koko ysiluokka marssi kauppaan ja ostin "viimeisen mögiksen". Joku energiajuoma siis, puolen litran tölkkejä jotka he kaupasta tultuaan sihauttivat auki.

Toki juhlapäivänä saa juoda lähes mitä vaan. (Kaikki arvaa, että se mitä mun nuoruudessa juotiin ei ollut alaikäisille edes laillista) Mutta ilmeisen tärkeä juttu tuo energiajuoma on nuorille.

Kysymys kuuluukin, että onko ne epäterveellisiä pitkällä tähtäimellä? Viekö ne hampaat? Onko niissä muuta ku kofeiinia piristeenä? Mä en oikeesti tiedä kun mulla ei oo lapsia enkä itse juo limsoja.

Olen keski-ikäinen ja juon energiajuomia väsymykseen, joku tutkimus oli tehty että ei ole mitään haittaa vaikka energiajuoman joisi päivässä.

Vierailija
18/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään . Huomattavasti parempi kuin juoda 20 olutta päivässä. Nimimerkillä kokemusta löytyy .

Vierailija
19/19 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, Trump juo netin mukaan useamman dieettikokiksen päivässä ja virtaa riittää ja on 78.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi