Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset ovat mielestäsi uuvuttavia ja raskaita?

Vierailija
09.02.2024 |

Eli minkälaisten ihmisten seurasta väsyt ja turhaudut?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöpositiiviset ja jatkuvasti äänessä olevat jotka eivät koskaan kysy miten toisella menee.

Vierailija
22/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävällä tavalla vahvat persoonat, jotka haluavat hallita muita, etenkin itseään arempia. 

Ilkeät, työpaikkakiusaajat, haukkujat.

Samaa mieltä. Olen itse aika ujo ja vieraammassa seurassa hiljainen, minkä takia kai vedän puoleeni tällaisia hallitsevia tyyppejä. Eivät selvästikään paljoa arvosta minua ja lisäksi vielä luulevat, etten tajua mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kokevat osakseen osallistua joka ikiseen keskusteluun antamatta muille puheenvuoroa. Välillä ei oikeasti voi töissä mennä tauolle näiden takia kun tulee jo fyysisesti kuormittunut olo

Vierailija
24/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset valittajat, jotka joka asiaan arvostelevat. Ei huomata omassa elämässä sitä mikä on hyvin ja helposti sorrutaan vertailemaan omaa elämää toisen elämään, joka taas on ihan eri.

Vierailija
25/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ihminen joka vain valittaa eikä voi jäädä töistä pois vaan purkaa kiukkunsa syyttömiin purkaen vihaansa työttömiin ja työkavereihinsa.

Vierailija
26/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kaikesta valittavat ankeuttajat. Lisäksi myös ne, joilla on hirveästi mielipiteitä, mutta harvemmin tietoa jolla ne perustelisivat. Itsekkäät ihmiset, jotka eivät soisi koskaan muille mitään, jos eivät itse hyödy.

Täällä näitä riittää.

Vierailija
27/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kaikesta valittavat ankeuttajat. Lisäksi myös ne, joilla on hirveästi mielipiteitä, mutta harvemmin tietoa jolla ne perustelisivat. Itsekkäät ihmiset, jotka eivät soisi koskaan muille mitään, jos eivät itse hyödy.

Tämä! Ja sitten jos toinen osaa jotain paremmin tai saa vähän enemmän, niin hirveä kateellisuus: mun pitää saada heti sama! EIkä yleesä huomaa omassa elämässä niitä asioita, mitkä on hyvin, katselee vaan toisten elämää ja vertailee. Ja ankeuttajat on oma ryhmänsä!

Vierailija
28/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ei haluaisi toisten saavan mitään tai onnistuvan. Pitävät itseään jotenkin muita parempina ja aina kilpailutilanne päällä. Toisten onnistuminen on punainen vaate ja itseltä pois. Siitä ei voi olla iloinen.

Vierailija
29/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoiset ovat aika raskaita

Vierailija
30/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
31/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias, kateellinen kyylä :)

Vierailija
32/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka haluaa tuhota toiset ihan vain huvikseen, esim nirhiä köyhät.

Vierailija
33/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäsuomalaiset jotka hölöttävät kaiken aikaa. 

Muutko on sitten hiljaisia?

Vierailija
34/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltiöpositiiviset ja jatkuvasti äänessä olevat jotka eivät koskaan kysy miten toisella menee.

Ei minusta ole he ole uuvuttavia, nautin positiivisuudesta ja tykkään kuunnella. En minä haluakkaan että kysellään mitenkä minulla menee ja kerron sitten jos huvittaa. 😁

Kamalinta oli sellainen ihminen joka ei puhunut yhtään mitään ja kuinka töykeältä se tuntui istua ihan kahden sellaisen kanssa niin kuin ei arvosta edes sen vertaa että ei vaivaudu edes tervehtimään ja tämmöisiinkin on tullut törmättyä pitkän elämän aikana. Siinä kyllä tunsi itsensä ihan arvottomaksi ajatteli että johtuuko se ulkonäöstäni vai mistä kun en ollut mitenkään sitä ihmistä edes loukannut.

Vierailija
35/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot.

Vierailija
36/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trasseisuaalit.

Vierailija
37/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset.

Vierailija
38/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissijournalistiparikymppisblondinaiset.

Vierailija
39/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloivat someloukkaantujat.

Vierailija
40/71 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä osaan onneksi jo kiertää kaukaa ykkös inhokkini, nimittäin toisista hyötyjät. Aina ovat sumplimassa asiat niin, että hyötyvät itse, mutta eivät koskaan anna toisille mitään. Muut tarjoavat näille kaiken ja elävät hyvällä omalla tunnolla toisten kustannuksella. Esiintyvät kyllä mielellään yhteisöllisinä ja anteliaina ihmisinä, totuus vaan on toista luokkaa. 

Jos näiltä opportunisteilta jotain pyytää, niin koskaan ei ole sopiva tilanne, vaan tuhat syytä miksei pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi