Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako suomalainen työtön käytännössä kaikkine tukineen n. 1000 e kk käteen?

Vierailija
09.02.2024 |

laskin itse jos muuttaisin rivariin kajaanissa laskurilla

vuokra 482

+

työkkäri 800 e brutto

asuntotuki 350

siihen sossun toimeen tulos 332 e

----

käteen jäisi n 1000 e käteen, jos asia menee noin? päälle ilmaiset ruoat ruokajonosta niin eiköhän tuo oo hyvä diili niin ettei töihin mennä!

Kommentit (314)

Vierailija
221/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä ota vakavasti ei sua kaan kukaan ota oot täys vitsi isoine kirjaimineen sielä kerrostalo luukussa.onko rahat loppu? sekö kiukuttaa?.kyl muaki vituttais olla perseauki aina.ei auta ens isot kirjaimet kun kauppaa pitää mennä.

Sinä taidat peitellä tuolla kirjainsotkulla sitä, että et edes osaa kirjoittaa kohtuullisen kunnollisesti. Ysiluokan äikän armoviitonen varmasti harmittaa, mutta ei sen vuoksi tarvitse olla aikuisena noin vihamielinen.

Vierailija
222/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä ota vakavasti ei sua kaan kukaan ota oot täys vitsi isoine kirjaimineen sielä kerrostalo luukussa.onko rahat loppu? sekö kiukuttaa?.kyl muaki vituttais olla perseauki aina.ei auta ens isot kirjaimet kun kauppaa pitää mennä.

Sinä taidat peitellä tuolla kirjainsotkulla sitä, että et edes osaa kirjoittaa kohtuullisen kunnollisesti. Ysiluokan äikän armoviitonen varmasti harmittaa, mutta ei sen vuoksi tarvitse olla aikuisena noin vihamielinen.

onko makaroonit valmiitä kohta siellä kerrostalo luukussa tulee hiljaisuus.käykö hermojen päälle jatkuva rahattomuus?.laita tilinumero pistän muutaman tonnin ensihätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko makaroonit valmiitä kohta siellä kerrostalo luukussa tulee hiljaisuus.käykö hermojen päälle jatkuva rahattomuus?.laita tilinumero pistän muutaman tonnin ensihätään.

En oo työtön mut mulle voit laittaa 

Vierailija
224/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo työtön mut mulle voit laittaa 

ennemmin sulle laitan kun yhdellekkään työttömälle.

Vierailija
225/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen minulle jää 700€ ja siitä maksan laskut ja ruoat. Mitään elämää minulla ei ole koska rahaa ei voi käyttää mihinkään ylimääräiseen. Jos käytän hätätilanteessa rahaa johonkin, kuten viimeksi mikroaaltouuniin, seuraavalla viikolla ostan ja syön vähemmän ruokaa. 

Vierailija
226/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kiukuttele. Huonoistakin lähtökohdista voi oppia kirjoittamaan. Sinä jo tunnet pari välimerkkiä, mikä on ihan hyvä alku. :)

Vierailija
227/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kerro mihin ne ihmiset menee töihin jota kukaan ei halua palkata: liian monta tutkintoa, liian vähän tutkintoja, liian monta lasta, liian vähän kokemusta, liian paljon kokemusta, väärä tutkinto, väärä työkokemus, väärä sitä väärä tätä. MIHIN ne menee töihin?? KERTOKAA NYT JO!

Päiväkotiin avustajaksi

Puhelinmyyjäksi

Siivoojaksi

Henkilökohtaiseksi avustajaksi

Varastolle

Postiin

Mäkkäriin

Kassalle

Tarjoilijaksi...

Näin olen kuullut 😁

Maksaako noista töistä saadulla palkalla vuokran ja elämisen? 

Itse saan päälle pari tonnia ja olen siivooja. Jokaisesta palkasta jää säästöön eikä tarvitse edes pihistellä. Toki tämä vaatinut sen että hankki tutkinnon, mikä sekään ei ole hirveä uhraus kun sen suoritti alle vuodessa.

Vierailija
228/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuen ja pakolliset maksut kuten lotto ja eurojackpotin jälkeen jää 43 miljoonaa käteen.

Vierailija
229/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kiukuttele. Huonoistakin lähtökohdista voi oppia kirjoittamaan. Sinä jo tunnet pari välimerkkiä, mikä on ihan

älä kiukuttele kyllä säkin voit saada omakotitalon ja veneen jos voitat lotossa mut se on epätodennäköistä.onko vielä rahaa ruokaan vai miks noi kiukuttaa.kyl noin huonoistakin lähtökohdista voi ponnistaa ylös pitäis vain nousta sohvalta ja lopettaa tuista unelmoiminen.

Vierailija
230/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueiden edustajat puhuu mielellään tuilla rikastuneista ja käskee menemään töihin. Tosiasia on että tuilla eletään nälkärajalla, niin kyllä monesti palkallakin, ja töitä ei piisaa kaikille eikä kaikkialla.

Vierailija
231/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kiukuttele. Huonoistakin lähtökohdista voi oppia kirjoittamaa

Älä peesaa, vaan keksi jotain omaa sanomista, höhlä.

Vierailija
232/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki elätit itkee ai et on ihanaa

Vierailija
233/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekee pari lasta niin saa vähän enemmän

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c

Ei kannata. Lapset tulevat aina kalliimmiksi kuin mikään heidän vuokseen saatu tuki ikinä pystyisi korvaamaan.

Ei välttämättä, jos heidät kasvattaa köyhyyteen. Sitten on sellaisia mielikuvituksettomia lapsia kuten mulla, jotka haluaa vähän. Pystyisin esim. halvempia hygieniatuotteita ostamalla säästämään paljon, mutta en jaksa niitä erityisesti etsiä, sillä rahaa on.

Vierailija
234/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen mulle jää vähän yli 200 e. 

Vierailija
235/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteen jäävä rahamäärä on perustoimeentulotuen osuus, eli 555 euroa.

mulla ei oo jääny mistään töistäkään ikinä noin paljon käteen, siis pakollisten vaatimattomien laskujen jälkeen, ei oikeastaan läheskään noin paljon

Pitäähän työttömänäkin maksaa ne pakolliset laskut tuohon päälle. 

Vierailija
236/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokran jälkeen mulle jää vähän yli 200 e. 

otan osaa reppana.

Vierailija
237/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuki elätit itkee ai et on ihanaa

En minä ainakaan itke. Jo neljä vuotta työttömänä, viimeksi säästin tuista 400e ja enemmänkin koska teki mieli vaihtaa maisemia. Jäi 80e käteen:D Mutta teki mieli muuttaa parempaan kaupunkiin ja kävikin ihmeellinen tuuri kun työllistyin heti. No, sitä iloa kesti kuukauden kunnes pälli levisi.

Nyt taas ihan leppoisaa kun ei tarvitse tsempata. 

Vierailija
238/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kiinosta vittuukaa isot kirjaimet täällä ei niin virallisella palstalla. töitä olen tehnyt.mut puhut 10nestä lapsesta ja tuista ja elareista ja muutekin muitten rahoilla elämisestä niin se ei ole normaalia ja vitut ole mitään töitä tehny kela pelle.

Kyllä normaali ihminen laittaa isot kirjaimet ja tietää mitkä sanat on yhdyssanoja. Tuollaisella kirjoitustaidolla ei pääse mihinkään töihin, hyvä jos saa Kelan hakemukset tehtyä. Joten ole hiljaa, sivistymätön moukka, joka et osaa edes seurata keskustelua mistä puhutaan.

ei mun hitsaus yrityksessä tartte isoja kirjaimia usko jo. eikä kiinosta yhdyssanat edelleekään.jatka vaa niitten tukien puhumisesta ja kelan hakemuksien täytämistä kun oot niin tyhmä ettei sua kukaan palkkaa.aattele vaik 1000 lasta mitkä tuet tulisi.onko kerrostal

Onko firma menossa nurin, vai miksi ihmeessä olet päivystänyt tätä keskustelua koko perjantai-iltapäivän?

Vierailija
239/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Paitsi jos asuu Helsingissä, niin sitten saa.

Vierailija
240/314 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pomona muutakaan tekemistä juuri tänään ja teen etänä kotona.työnjohtaja erikseen.nyt lopettanu työt ja katon tätä tukien ihannointii.ens viikon alussa kiireitä kun tarjouksii ja laskutuksii.etsitään muuten varastoon ja kuskiks 2 työntekijää mut se ei taida tän palstan porukkaa kiinostaa ku tuet kuulemma niin hyvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi