Teini vastaa kaikkeen What-the-fuck-ever
Onko mielestänne ihan ok? Tyttö tietysti kyseessä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sanonta on: "Whatever" eli "ihan sama".
"What the fuck ever" on täysin järjetön ilmaisu, koska siinä yhdistetään huudahdus "What the fuck?!" ja "Whatever" virheellisesti toisiinsa.
Jos haluaa sanoa ettei kiinnosta vit tuakaan, pitäisi sanoa esim.
"What fucking ever"
Joo mutta nykyteinit sekoittavat puhekielessä sanoja just tuohon tyyliin. Ja puhuvat siten että lauseessa osa sanoista just englantia. Minusta se on ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lähetän kruunun? Mulla on monta teiniä ollut ja yks ihan kauhee, että revippä siitä huumoria,kun kiillotat sitä kruunuas
Ei ole kruunua, ei sille tarvetta. Mutta tarvetta ihan terveelliseen järkeen tuntuu sinulta ja monelta muulta puuttuvan. Kirjoitin vain ja ainoastaan, miten itse olen kiukkuiselle teinille vastannut, ja seison sanojeni takana senkin suhteen, että TUOLLAISEN SITTEN OLETTE ITSE KASVATTANEET.
Voi kiesus mitä lumihiutaleita tuolla metodilla kasvatat! Missä sun itsekunnioitus? Ei saa vaatia mitään? Teet vain lattiarättinä itse kaiken vaikka lapsesi on jo teini? Mitä tekstiä: Ehkä se kiroileva pieni teinisulonuppu kyllästyi muiden negaamiseen ja SULLE saa siitä kiukutella? Hyväksyntä ja arvostus ei tule siitä että käyttäytyy kuin sika!