Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko laihduttaessa juoda pullon punaviiniä?

Vierailija
19.10.2023 |

Jos päivän kalorit ei ylity? Viimeksi join puoli vuotta sitten. En ota tavaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen suorastaan vaatii pullon pari, ei sitä muuten jaksais

Vierailija
2/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos et ylitä päivän kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täällä kysytäänkin. Mikä estää? Ei laihtuminen yhteen vinkkupulloon lopu, jos ei tavaksi ota. 

Ps. Oletteko muuten koskaan tavanneet lihavaa rappioalkoholistia?

Vierailija
4/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta laihaa juoppoa.

Vierailija
5/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Laihduttaessa saa syödä pastaa, leipää, suklaata, karkkia, sipsiä, pitsaa ja juoda limskaa, viiniä, siideriä, jos nämä nyt sattuu olemaan sellaisia, mitä haluaa loppuelämänsä aikanakin ruokavalioonsa sisällyttää. Laihduttaessa kannattaa opetella sellaisa ruokamääriä ja ruokailutapoja, jotka jäävät sitten käyttöö loppuelämäksi.

Vierailija
6/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikkea täällä kysytäänkin. Mikä estää? Ei laihtuminen yhteen vinkkupulloon lopu, jos ei tavaksi ota. 

Olen. Peilissä. Mulla oli BMI reilusti yli 40, kun meinasin aikanaan kuolla viinaan. En toki ollut rappioalkoholisti siinä mielessä, että olisin asunut sillan alla tai edes ollut työtön. Kulissit oli kyllä ihan suht kunnossa, vaikka viinaa menikin hillittömät määrät. 

Vierailija
7/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin aikanaan Painonvartijoissa 30 kiloa. Joka viikko säästin pisteitä, että sain perjantaisin pullon kuivaa valkoviiniä. Ei se nyt varmaan terveellistä ollut, mutta laihtumista ei haitannut. 

Vierailija
8/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen. Peilissä. Mulla oli BMI reilusti yli 40, kun meinasin aikanaan kuolla viinaan. En toki ollut rappioalkoholisti siinä mielessä, että olisin asunut sillan alla tai edes ollut työtön. Kulissit oli kyllä ihan suht kunnossa, vaikka viinaa menikin hillittömät määrät. 

Jep, työssäkäyvät juopot pystyy myös kustantamaan ruokaa eikä pelkkää viinaa joten alkaa painoa kasvaa kun viinasta tulee hillittömästi lisäkaloreja ja maksa polttelee koko ajan alkoholia.

Vierailija
9/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaksi!

Vierailija
10/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin VHH:lla nimenomaan kuivat viinit kuuluvat sallittuihin alkoholeihin, siinä kun ei lasketa kaloreita vaan makroja.

Vierailija
11/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan myös ruokaa meni hillittömät määrät? Jossain vaiheessa juopot lakkaa syömästä, ja keskittyy pelkkään juomiseen. Sen myötä heistä tulee käveleviä kukkakeppejä.

Vierailija
12/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Tosin valkkarissa on kyllä vähemmän kaloreita.

Vierailija
13/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuksu.

Vierailija
14/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan myös ruokaa meni hillittömät määrät? Jossain vaiheessa juopot lakkaa syömästä, ja keskittyy pelkkään juomiseen. Sen myötä heistä tulee käveleviä kukkakeppejä.

Menihän sitä ruokaakin, mutta kyllä normaaleina janojuomina meni päivässä vähintään 0,5 l pullo kossua + mahdollisesti olutta ja viiniä päälle. Joskus terävää saattoi mennä 0,7 tai jopa 1 l pullo.