Teini vastaa kaikkeen What-the-fuck-ever
Onko mielestänne ihan ok? Tyttö tietysti kyseessä.
Kommentit (24)
Meillä sanotaan että joo joo elä ragee. Vaikka olisin vaan nätisti kutsunut pöytäään. Kuulostaa että oon joku pirttihirmu.
Vastaa sinä sen kysymyksiin I-don't-fuckin'-care, esim. jos kyselee vaatteitaan pesusta tai rahaa.
Jos kyselee viikkorahaa, uusia vaatteita tai ruokaa, muista vastata ymmärrettäväsi eli i dont give a shit tai muuta nykykieltä. Kirjakielellä turha alkaa vastailemaan, ei ne ymmärrä sanaakaan.
Sanonta on: "Whatever" eli "ihan sama".
"What the fuck ever" on täysin järjetön ilmaisu, koska siinä yhdistetään huudahdus "What the fuck?!" ja "Whatever" virheellisesti toisiinsa.
Jos haluaa sanoa ettei kiinnosta vit tuakaan, pitäisi sanoa esim.
"What fucking ever"
Semmoiseksi sen kasvatit. Voivoi.
Mulle ei ikinä oo kukaan vastannut noin. Yhden kerran kun toistamisern jouduin sanomaan roskien viemisestä, kuului: No pitääks se tehdä ihan just nyt? Johon minä: Huomenna on ne bändiharkat ja lauantaina se Kallen luo meno, ja mä sitten sun ja kavereidesi kuskina kysyn sulta saman kysymyksen.
Auttoi. Miksi katselet teinin sopimatonta käytöstä? Oma syy jos et puutu asiaan!
Vastaus kysymykseen saako rahaa: "OMG. Et saa."
Komppaan seiskaa!
Aikoinaan yks äiti hermoili kun kolme sen lasta aloitti tappelun heti kun pääsivät autoon.
Sanoin äidille että sinähän sen laivan kapteeni olet! Ajat ohi siitä, mistä pitää kääntyä kotiin, parkkeeraat johonkin, istut hiljaa etkä puhu mitään. Loppuu riitely. Tarpeeksi monta kertaa kun parkkeeraat, niin oppivat!
Se toimi, loppui riitely.
"Jos ovi on liikaa, sitä paiskotaan, ota se ovi pois" sanoo yks kasvatusguru!
Kun kysyy rahaa mihin tahansa, niin vastaa what the fuck, never.
Vierailija kirjoitti:
"What the fuck ever" on täysin järjetön ilmaisu, koska siinä yhdistetään huudahdus "What the fuck?!" ja "Whatever" virheellisesti toisiinsa.
"What fucking ever"
Äiteet ei tajua edes vitsiä.
Vierailija kirjoitti:
"What fucking ever"
Folk som beter sig på det viset kan väl ändå inte antas vara bildade eller ens mellanklass?
Vierailija kirjoitti:
Semmoiseksi sen kasvatit. Voivoi.
Mulle ei ikinä oo kukaan vastannut noin. Yhden kerran kun toistamisern jouduin sanomaan roskien viemisestä, kuului: No pitääks se tehdä ihan just nyt? Johon minä: Huomenna on ne bändiharkat ja lauantaina se Kallen luo meno, ja mä sitten sun ja kavereidesi kuskina kysyn sulta saman kysymyksen.
Auttoi. Miksi katselet teinin sopimatonta käytöstä? Oma syy jos et puutu asiaan!
Mihin lähetän kruunun? Mulla on monta teiniä ollut ja yks ihan kauhee, että revippä siitä huumoria,kun kiillotat sitä kruunuas
Vierailija kirjoitti:
Vastaa sinä sen kysymyksiin I-don't-fuckin'-care, esim. jos kyselee vaatteitaan pesusta tai rahaa.
Itse vastasin just samaan tyyliin kun teinin piti päästä kavereiden kanssa leffaan ja oli jo polttanut kk- rahansa. En käyttänyt noin rumaa kieltä mutta totesin toisella tavalla että ei kiinnosta, ei sinuakaan kiinnosta tehdä asioita joista sovittiin. Ja lähden lenkille. Tästähän syttyi iso draama jota koko teiniremmi analysoi ja kauhisteli.
Mutta pientä nöyryyden siementä olin havaitsevani kun teini seuraavan kerran tarvitsi jotain. Katotaan nyt miten asiat etenee.
Sano, että "Ei seskan enkulla vielä kannata yrittää lauseita muodostaa. Ysillä sitten".
No älä vaadi mitään tai sano mitään ylimääräistä. Jos on kivaa asiaa, sano se. Tai jotain mikä mahdollistaa hyviä asioita. Tai kirjoita lapulla. Ehkä teini kyllästyi muiden negaamiseen. Haluaisi hyväksyntää ja arvostusta ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"What fucking ever"
Äiteet ei tajua edes vitsiä.
Se vastalauta löytyy edelleenkin toistaalta. Provoilukin vaatisi sitä yrittävältä älykkyyttä ja tilannetajua joten olet väärässä paikassa.
Entä jos vastaa aina kgb tai fsb takaisin. Miten olis. Tai muita sanayhdistelmiä. Kai aikuisille on jotain.
Ihan ok koska tyttö.
T. Psykoterapeutti-kirjailija