PS:n Sebastian Tynkkynen kertoo ketä äänestää kello 14.00 Youtubessa.
Kommentit (78)
Saiko se sitä anteekspyyntöä kummaltakaan?
Vierailija kirjoitti:
Saiko se sitä anteekspyyntöä kummaltakaan?
Ei saanut, vaan paskaa niskaan haavistolaisilta. Siksi Stubb.
Ohjeet tulee Purralta. Tynkkynen ei päätä tätä itse. Eli 100% varmasti Stubb. Se ketä Tynkkynen itse äänestää, niin sitähän ei kukaan sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
No se saa valita kahesta homosta.. Kumpi on sen mielestä himoittavampi? 😂
Perussuomalaisena olen kiinnostunut enemmän Stubbin tiukoista pakaroista kuin Pekan lössähtäneestä setämies pyllystä!
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet tulee Purralta. Tynkkynen ei päätä tätä itse. Eli 100% varmasti Stubb. Se ketä Tynkkynen itse äänestää, niin sitähän ei kukaan sitten tiedä.
Ei tule. Jokainen äänestää, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äänestää ketä haluaa, mutta poliittiset ulostulot määrää Purra. Sama Hakkaraisen kohdalla.
Olikos se tämä se sama tyyppi, joka paskanti housuunsa?
EVVK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äänestää ketä haluaa, mutta poliittiset ulostulot määrää Purra. Sama Hakkaraisen kohdalla.
Määrääkö vihreiden puheenjohtaja, ketä he ilmoittavat äänestävänsä?
STUBB.
Tietysti. Vihervasemmisto ei ole muuta kuin haukkunut perussuomalaisia vaalikampanjan aikana. Ei löydy nöyryyttä sen vertaa, että keskustelisi asiallisesti ja kiihkotta.
No itsepä olette tienne valinneet.
Haavisto saa heittää hyvästit presidenttiydelle :D
Ja vihervasemmisto sen kuin jatkaa haukkumista ja asiatonta käytöstään. No kokeillaan uudestaan kuuden vuoden päästä, josko se käytös olisi yhtään parantunut.
Paskavaippaisten ja spermaturba pettäjien puolue. TÄMÄ EI MEILLE KÄY, käy käy
Tynkkynen ei suvaitse muita homoja kuin sen omansa. Hänhän vastusti saman sukupuolisten avioliittoa ja adoptiota kovasti, seurasi häntä somessa. Oli bi siihen aikaan. Nyt on kihloissa, avioitumassa, adoptoimassa. Pelkkä julkisuudenkipeä hlö. Ps valitsi kuitenkin puheenjohtajistoon koska pitää olla vähemmistön edustaja ja nainen noissa kokoonpanoissa.
Vihervassareiden ulina on musiikkia korville.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on tuolla housuun paskojan mielipiteellä.
Nämä housuun paskojat aivopesee nuoria tiktokissa persuiksi. Surullista mutta totta.
Tämä oli nähtävissä myös Ylen vaaliväittelyissä, kun Haaviston kannattajat haukkuivat Stubbia. Stubbin kannattajat olivat asiallisia ja ystävällisiä. Onneksi äänestin Stubbia.