Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?

Vierailija
08.02.2024 |

Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?

Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.

T:mies

Kommentit (344)

Vierailija
141/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä minimiin? Työttömän tuloilla ei vaan kyetä maksamaan lapsesta koituvia kuluja, eikä valtaosa naisista halua elämäänsä mieslasta.

Ei tietenkään tarvitsekään. Otin vain kantaa tuohon, että ei valtaosa laita yksittäiseen lapseen tonnia kuukaudessa, tai ainakaan se ei ole mikään oletusarvoinen meno. Muutenhan monella keskituloisellakaan ei olisi varaa lapsiin. Jokainen saa tietenkin etsiä just sellaista kumppania kuin haluaa, ja jokainen saa tavoitella sellaista elämäntyyliä, joka itseä miellyttää. 

Vierailija
142/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Siinä se tuli, nainen haluaa miehen joka tienaa vähintään saman verramitä nainen itse tienaa. Miten se tutkijan arki eroaa muiden arjesta?

Väität siis että ihmisen koulutustaso tai työ kertoo sen millaista arkea se elää? 

Miehet jopa etsivät työtöntä naista, koska köyhää, aloitekyvytöntä ja syrjäytynyttä on helppo kontrolloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Siinä se tuli, nainen haluaa miehen joka tienaa vähintään saman verramitä nainen itse tienaa. Miten se tutkijan arki eroaa muiden arjesta?

Väität siis että ihmisen koulutustaso tai työ kertoo sen millaista arkea se elää? 

Eivät kaikki meistä katso hyvällä, jos toinen on vaikka sijoittaja. Sellainen saattaa tuntua väärältä keplottelulta. Mieluummin rehti ja oikea työ ja pienemmät tulot.

Vierailija
144/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hae seuraa mistään tindereistä tms, mutta jokseenkin surkuhupaisaa että ollaan muka niin kovin huolissaan siitä että nainen on miehen rahojen perään. 

Siinä mielessä se on luonnollista että kun etsii itselleen pitkäaikaista kumppania jonka kanssa perustaa perhe, pitää huolen siitä että talous on turvattu.

Väitän että naisista vähemmestö haluaa käyttää hyväkseen miestä ja että harrastus on yleisempi miehille käyttää naisia hyväksi riippumatta miehen tuloista.

Pitkäaikaistyöttömät miehet harvemmin osaa huolehtia edes itsestään, kun ei se työssä käyntikään ole tae sellaisesta. 

Jos hakisin itselleni seuraa niin tietyt ammatit miehellä olisi ehdoton no no. 

Voitko selittää, miksi alat vakuutella että NAINEN ei yritä käyttää miestä hyväksi? Kun tässä ketjussa nimenomaan elämäntapatyöttömät miehet yrittävät saada naisen elättäjäksi.

Vierailija
145/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo työttömien karsastaminen. Itsekin olen ollut välillä työttämänä joitakin pätkiä, ja ihmettelen miten se tekee minusta huonomman kuin sellaisen joka ei ole ollut työttämänä. 

Millä ajattelit lapset elättää? Kiivaimman kasvukauden aikana lapseen arvioidaan menevän 600-1000e/kk. Ilmeisesti haluttaisiin antaa samanlainen lapsuus mitä itellä oli. 

"Kiivain kasvukausi", siis teini joka syö paljon vai? Kyllä, mut ei nyt sentäs noin paljon :D Ei ole pakko tilata joka päivä kalleinta pihviä. Toki jos on sairaan kalliit harrastukset, mutta niitähän ei ole mikään pakko olla, jotta on oikein hyvä lapsuus.

Tuskin tuossa on ajateltu pelkästään ruokaa. Harrastukset, vaatteet, kuskaukset, isompi asunto kaikkine kuluineen, opiskeluun tarvittavat välineet, lapsen oma käyttöraha ym. vievät aika paljon. Kyllä veikkaisin, että meillä menee kahteen lapseen kokonaisuudessaan sellainen 1500-2000€ kuussa, vaikka suht edullisesti syödään. 

Vierailija
146/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies oli työttömänä kun Tinderissä törmättiin, tekee hommaa, jossa välillä on pitkiä projekteja joiden välissä voi olla jokusen kuukauden tai viikon työttömänä. Tienaa kyllä mukavasti ja ihan täysin työtöntä en minäkään haluaisi kumppaniksi, koska en halua enää kitkutella rahojen kanssa. Tienaan itse hyvin, joten miehen rahojen perässä en ole.

Vierailija
147/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmiset laita sitäkään, onko lapsia. Se vasta arkeen vaikuttaa.

Vierailija
148/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo työttömien karsastaminen. Itsekin olen ollut välillä työttämänä joitakin pätkiä, ja ihmettelen miten se tekee minusta huonomman kuin sellaisen joka ei ole ollut työttämänä. 

Millä ajattelit lapset elättää? Kiivaimman kasvukauden aikana lapseen arvioidaan menevän 600-1000e/kk. Ilmeisesti haluttaisiin antaa samanlainen lapsuus mitä itellä oli. 

"Kiivain kasvukausi", siis teini joka syö paljon vai? Kyllä, mut ei nyt sentäs noin paljon :D Ei ole pakko tilata joka päivä kalleinta pihviä. Toki jos on sairaan kalliit harrastukset, mutta niitähän ei ole mikään pakko olla, jotta on oikein hyvä lapsuus.

Tuskin tuossa on ajateltu pelkästään ruokaa. Harrastukset, vaatteet, kuskaukset, isomp

Ok. Meillä on kolme lasta, eikä mene edes yhteensä heistä pariadonaa kuussa. Talo ei ole iso ja sekin on jo maksettu. 

Vierailija
149/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

Mä käyn töissä ja elätän itseni. En tarvitse miehen rahoja, mutta kotona vetelehtivän sohvaperunan kanssa en halua olla.

Hyvin on uponnut propaganda että kaikki työttömät ovat kotona vetelehtiviä sohvaperunoita. Valtaosa työttömistä menisi heti töihin jos olisi töitä. Töitä ei ole, työttömyys on kasvussa ja työttömiä on satoja tuhansia jo. Lisää on tulossa kun tulee lama. Toivon että joudut itse työttömäksi, voit siinä sitten katsoa peiliin että millainen sohvaperuna vetelehtijä sieltä tuijottaa takaisin.

Vierailija
150/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa tää "tutkija vs. amk-koulutettu" -vertailu. Ikään kuin sen amk:n käyneen (työ)elämä eroaisi suurestikin jonkun tusinamaisterin (työ)elämästä.... tai siis sanotaanko näin, että ainakaan tällä mun alalla (IT) ei nuo maisterinpaperit mitenkään takaa sitä, että devaaja olisi sen fiksumpi tai pätevämpi kuin amk-tasoisen koulutuksen suorittanut jantteri. Mieluummin voisi verrata normipalkansaajaa tutkijaan, koulutustasosta riippumatta. 

Yliopistosta pääsee läpi, jos joka tentissä osaa puolet siitä mitä kysytään (tentit siis pääsee läpi ykkösellä, jos saa puolet tentin pisteistä) ja nykyään kun yliopistojen rahoitus riippuu siitä, miten sieltä valmistuu opiskelijoita, niin gradunkin voi vain raapaista kasaan. Maisterintutkinto ei siis ole ollenkaan mikään tae siitä, että sen suorittanut ihminen oli älykäs, akateemisesti ja kriittisesti ajatteleva tai sivistynyt. 

Vierailija
151/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en hae seuraa mistään tindereistä tms, mutta jokseenkin surkuhupaisaa että ollaan muka niin kovin huolissaan siitä että nainen on miehen rahojen perään. 

Siinä mielessä se on luonnollista että kun etsii itselleen pitkäaikaista kumppania jonka kanssa perustaa perhe, pitää huolen siitä että talous on turvattu.

Väitän että naisista vähemmestö haluaa käyttää hyväkseen miestä ja että harrastus on yleisempi miehille käyttää naisia hyväksi riippumatta miehen tuloista.

Pitkäaikaistyöttömät miehet harvemmin osaa huolehtia edes itsestään, kun ei se työssä käyntikään ole tae sellaisesta. 

Jos hakisin itselleni seuraa niin tietyt ammatit miehellä olisi ehdoton no no. 

Voitko selittää, miksi alat vakuutella että NAINEN ei yritä käyttää miestä hyväksi? Kun tässä ketjussa nimenomaan elämäntapatyöttömät mi

Miehet projisoi, taas kerran, kun jauhavat golddiggereistä. On huomattavasti yleisempää,  että mies harjoittaa taloudellista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa naista kohtaan kuin toisin päin.

Vierailija
152/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuossa on ajateltu pelkästään ruokaa. Harrastukset, vaatteet, kuskaukset, isompi asunto kaikkine kuluineen, opiskeluun tarvittavat välineet, lapsen oma käyttöraha ym. vievät aika paljon. Kyllä veikkaisin, että meillä menee kahteen lapseen kokonaisuudessaan sellainen 1500-2000€ kuussa, vaikka suht edullisesti syödään. 

Juuri näin. Asunto esim. todella iso kuluerä. Lisäksi tohon lasten kuukausisummaan on  laskettu esim. lomamatkat jaettuna kuukausilla, vakuutukset tai sairauskulut, joillain mopoauto, pyörä kasvun mukaan, it-laitteet, huonekalut, vanhojentanssit, muut juhlat vaatteineen..

Vierailija
153/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kielteinen asia, jos mies ilmoittaisi profiilissaan koulutustasonsa ja ammattinsa. Kyllä niistä asioista tulee sitten myöhemmin puhetta. En pidä tärkeänä esim hyvää tulotasoa tai arvioi ihmistä ammatin perusteella, pääasia että tekee elämässään jotain mistä pitää ja tulee jotakuinkin toimeen. 

Vierailija
154/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

Mites kun minä miehenä usein kysyn naiselta mitä hän tekee työkseen? Olenko naisen rahojen perässä? Työ kuitenkin useimmilta haukkaa sen kolmanneksen päivästä ja vaikuttaa moneen asiaan. Jossain työssä joutuu matkustamaan paljon, toisessa taas tehdään vuorotyötä. Nämä itsessään vaikuttavat mahdollisen parisuhteen yhteiseen ajankäyttöön. 

Tuolloin sinun ei tulisi kysyä, että mitä hän tekee työkseen, vaan että oletko työelämässä, millaisia päiväsi ovat, onko sinulla paljon vapaa-aikaa, voitko joutua äkillisesti töihin, millaisia loma-ai

Just joo. Jos joku tilttaa kysymykseen, mitä hän tekee työkseen, voi puolestani jäädä deittipoolin matalaan päähän harjoittelemaan. 

Vierailija
155/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aika outoa olisi, jos ei ihmisestä jota harkitsee elämän kumppanikseen tietäisi edes niin perus juttua kuin työuraa. 

Vierailija
156/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhien lasten elämää on kylläkin ihan tutkittu. Köyhyys vaikuttaa lapsen mielenterveyteen. 

Vierailija
157/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. akateemisesta perheestä. Suvussa on käyty yliopisto 1900-luvun alusta lähes sääntönä, niin naiset kuin miehetkin. Niin myös minä ja sisarukseni. Sanon ihan suoraan, että etsin kumppania samantapaisella perhetaustalla. Haluan siis koulutetun kumppanin, se vaikuttaa suoraan myös siihen mitä perheeni ajattelisi kumppanistani. Tiedän, ettei ole ihan soveliasta sanoa tai ajatella näin, mutta tunnustan kuitenkin tosiasiat itselleni. 

Itse tienaan hyvin, joten puolison opiskelualalla tai tienesteillä ei ole merkitystä. Humanisti käy ihan yhtä hyvin kuin vaikka oikeustieteilijä. Sivistys ja koulutus sen sijaan ovat avainasemassa, siksi kysyn myös työstä ja opiskelusta. Olen mieluummin suora ja rehellinen, sallin saman myös muille. Jos joku vaikka haluaa kumppanikseen rintavan blondin, se on täysin ok ja minulle saa sanoa sen suoraan, ettei kukaan tuhlaa aikaansa (koska olen pienikokoinen balettia pitkään harrastanut brunetti). 

Vierailija
158/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuossa on ajateltu pelkästään ruokaa. Harrastukset, vaatteet, kuskaukset, isomp

Tottakai rahaa myös saa kulumaan, vaikka tuplasti tuon mitä itse kulutatte. Siitä ei ole kyse. Pointti lienee se, että ei tuo mikään normi ole. Myös erilaiset teinit kuluttavat erilaisen summan rahaa. Joku harrastaa jääkiekkoa ja pukeutuu vain kalliisiin merkkivaatteisiin, jonkun toisen harrastuksen kulut ovat vuodessa samat mitä jääkiekkoon menee kuukaudessa, ja vaateostokset jostain H&M:ltä. Jollain perheellä ajetaan kahdella autolla joka paikkaan ja asutaan kalliilla alueella, joku toinen perhe käyttää julkisia ja asuu keskituloisten alueella.

Tottakai deittaillessa SAA silti pitää ohjenuorana sitä, että tulevaisuudessa perheen rahojen pitää riittää siihen kalliiseen asuntoon kalliilla alueella, jääkiekkoon ja merkkivaatteisiin kuten satasen lippiksen, tonnin kenkiin, satojen eurojen paitoihin, parintonnin merkkilaukkuihin, jne. Joku toinen taas voi kokea, ettei tuo edes ole sellaista hyvää elämää, mitä itse haluaisi elää, ja siksi ei koekaan, että kulutustason täytyy olla tyyliin kymppitonni koko perheeltä /kk. En silti menisi väittämään, että kaikki, jotka elävät vähemmällä rahalla, elävät jotenkin "niukkaa" tai huonompaa elämää. 

Vierailija
159/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena haluan tietää miehen koulutuksen ja onko vakituisesti töissä. Tämä sen vuoksi, että koulutustausta kertoo jo paljon yhteisestä ajatusmaailmasta ja arvoista. Lisäksi jos mies on elämäntapatyötön niin ei kiinnosta minua, täytyy elättää itsensä kuten minäkin elätän itseni.

Riittää kun deittiprofiilia lukee esimerkiksi koulutuksena Yliopisto ja kaupallinen ala. Tai ammattikoulu ja sähköala. Se kertoo riittävästi. Ne profiilit missä koulutustausta ja työn ala on tyhjät pyyhin suoraan vasemmalle.

Vierailija
160/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: Ok. Meillä on kolme lasta, eikä mene edes yhteensä heistä pariadonaa kuussa. Talo ei ole iso ja sekin on jo maksettu. 

Yleensä lapsilauman hankkineet, eivät muutenkaan panosta lapsiinsa yksilöinä. Poikkeuksia on. Lisäksi nuo isomman asunnon kulut on iso osa tuota laskennallista kuukausikulua, mikä ei teillä enää näy. Koska teillä ei lapsille ole suotu esimerkiksi omia huoneita (sanoit että ei ole iso talo) monet taas pitävät sitä ehtona sille, että voivat hankkia näin ja näin monta lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä