Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on väärin jos tilaa netistä kasan vaatteita ja sitten palauttaa osan?

Vierailija
08.02.2024 |

Eikö noin pidä toimiakin että niitä saa sovittaa rauhassa kotona?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä se on väärin?

Vierailija
2/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittaa luontoa ne oaketit ja niiden kuljettelu. Kokeillut ja palautetut vaatteet päätyy joissakin liikkeissä myös roskiin, olen kuullut mutten ole varma lähteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormittaa luontoa ne oaketit ja niiden kuljettelu. Kokeillut ja palautetut vaatteet päätyy joissakin liikkeissä myös roskiin, olen kuullut mutten ole varma lähteestä.

Ihan samalla tavalla ne lentokoneet ja rekat kulkee vaikka ei palauttaisi mitään.

Vierailija
4/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tilata netistä vaatteita kun niitä on pikkupaikkakunnillakin myynnissä joka kadun kulmassa?

Vierailija
5/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tilata netistä vaatteita kun niitä on pikkupaikkakunnillakin myynnissä joka kadun kulmassa?

Eii ole ainakaan pitkien naisten

Vierailija
6/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston kannalta se aiheuttaa turhaa edestakaista liikennettä ja kasvihuonepäästöjä. Sitten on vielä se että kauppa joutuu heittämään ne vaatteet roskiin, kun sinä olet niitä kokeillut. Ei siellä nettikaupassa niitä kukaan pese. Uudet vaatteet aiheuttavat huomattavasti enemmän hiilidoksidipäästöjä kuin jo käytetyt vaatteet. 

Toki voit toimia noin, mutta....jos omatuntosi jo nyt alkaa kolkutella että se on väärin, niin miksi teet niin.

Vierailija
7/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihaan kaupan sovituskoppeja!!!!!!!

Vierailija
8/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilmaston tuhoamista. 

Vierailija
9/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla ne lentokoneet ja rekat kulkee vaikka ei palauttaisi mitään.

No jos tuhat ihmistä palauttaa, niin kyllä siinä rekkaliikenne ja pakkausjäte vaan lisääntyy.

Vierailija
10/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkelle tulee tästä aikamoiset lähetys/palautuskulut.

Vierailija
11/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetut vaatteet menevät suoraan jätteeksi. Ilman että niitä on kukaan koskaan käyttänyt. Älytöntä tuhlausta.

Vierailija
12/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaston kannalta se aiheuttaa turhaa edestakaista liikennettä ja kasvihuonepäästöjä. Sitten on vielä se että kauppa joutuu heittämään ne vaatteet roskiin, kun sinä olet niitä kokeillut. Ei siellä nettikaupassa niitä kukaan pese. Uudet vaatteet aiheuttavat huomattavasti enemmän hiilidoksidipäästöjä kuin jo käytetyt vaatteet. 

Toki voit toimia noin, mutta....jos omatuntosi jo nyt alkaa kolkutella että se on väärin, niin miksi teet niin.

Jokainen paketteja kuljettava auto, lentokone ja laiva palaa takaisin lähtöpaikkaansa oli sillä kyydissä palautettavia paketteja tai ei.

Vierailija
13/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme luuloja ihmisillä.

Ei niitä kaupassa sovitettujakaan vaatteita kukaan pese välillä, vaan nekin päätyvät sovituksen jälkeen takaisin myyntiin  muiden  vaatteiden joukkoon. 

Vai että roskiin.. Aina ei edes ne huonosti kohdellut vaatteetkaan päädy roskiin, vaan päätyy jopa seuraavalle tilaajalle joka mahdollisesti pöyristyy niin että iltiksetkin kohkaa että Prisma myi Meijulle  käytetyn ja räkäisen paidan. 

Vierailija
14/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hirveää maapallon resurssien tuhlaamista.

Vierailija
15/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä haluaa jotain laadukkaampaa ja kivempaa kun mitä niiden pikkupaikkakuntien myymälöissä? Todennäköisesti voi saada myös halvemmalla netistä. Itse asuin aikani pikkukaupungissa ja siellä oli kyllä aivan onneton vaatevalikoima. Aina piti Helsinkiin mennä vaateostoksille tai tilata netistä.

Vierailija
16/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei aiheesi kinnosta. Jokainen tekee mitä itse haluaa ja se ei kenelekään kuulu. Itse ostan vaateet liikkeestä niin ei tarvitse palutaa!

Vierailija
17/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla raja uusien vaatteiden tilaamisessa.

Vierailija
18/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen paketteja kuljettava auto, lentokone ja laiva palaa takaisin lähtöpaikkaansa oli sillä kyydissä palautettavia paketteja tai ei.

Alapeukuttajien mielestä pakettiautomaattien tienoot ovat jakeluautojen hautausmaita, jos eivät kerran palaa takaisin terminaaliin :D

Vierailija
19/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tilaa vaatteet netistä. Olen 183cm pitkä. Tilaan paljon kerralla ja pakko palauttaa aina osa. :/

Vierailija
20/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää. Samaan aikaan kritisoidaan ulkomaanmatkoja, vaikka omat rievut ja muovikrääsät tukkivat taivaat ja meret. Ja ne vaatteet todellakin menevät roskiin, ei niitä enää silitellä ja viikkailla toisten paketteihin. Ottakaa selvää vaatejätteestä, se on todellakin pahin mahdollinen ympäristön tuhoaja.