Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on väärin jos tilaa netistä kasan vaatteita ja sitten palauttaa osan?

Vierailija
08.02.2024 |

Eikö noin pidä toimiakin että niitä saa sovittaa rauhassa kotona?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelee, että sovitetut vaatteet päätyy roskiin. Ei vaatekaupat antaisi palauttaa jos ne ei olisi myyntiin vielä menossa. Siksihän niissä pitää olla laputkin paikoillaan että myyntiin menee. Ei niitä pestä kivijalkaliikkeissä eikä verkkokaupoissa. Ostaja peskööt jos niin kokee. Ja itse kyllä enimmäkseen katon tarkasti mitä ostan että tulisi mahd vähän palautustarvetta. Niissä verkkokaupoissa joista enimmäkseen ostan, onkin onneksi kunnon kokotaulukko kyseisestä vaatteesta, että kuinka leveä kainaloista ja lantiolta ym ja kuvat eri kuvakulmista. Jotkut kaupat on huonoja ja niissä vain merkin summittainen taulukko ja ehkä yksi kuva mitä ei voi zoomata edes. Niitä en juuri käytä.

Vierailija
22/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa edes kysyä tuollaista. Kuinka irtautunut todellisuudesta ihmiset oikein voi olla?!? Omanapa, omanapa, omanapa. Nuoret aikuiset vaan kuluttaa, kuluttaa ja kuluttaa. Ja sitten hymistään maapallon tilasta eikä edes tajuta, että ollaan itse syyllisiä. Voi huokaus tätä menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä pelkkää urbaanilegendaa, että ne menisi roskiin. Itse olen saanut Zalandolta 10 vuoden aikana niin pahasti koirankarvaisia, deodorantille ja tupakalle yms. haiseva vaatteita, joihin on lappu kiinnitetty solmimalla takaisin, että ne on selvästi palautettu aika monta kertaa eikä todellakaan ole menneet siltikään roskiin. 

Vierailija
24/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tilailin ja palauttelin osan nuorempana. Huomasin että pahimpia moralisoijia oli ne, jotka itse lentelee monta kertaa kuussa ympäri maailmaa. Lopetin kuitenkin vaatteiden tilailun ja palauttelun. Nyt olen miljoona kertaa noita valittajia parempi ihminen, koska en edes matkustele ja ne edelleen lentää jatkuvasti ympäri maailmaa. 

Vierailija
25/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään liike laittais palautetut vaatteet roskiin, niin se ois aika äkkiä konkurssissa. Ei sais tarpeeksi rahaa myynneistä. Missä on niiden ihmisten logiikka, jotka tosissaan uskoo, että ne menee roskiin. ÄO on varmaan pienempi kuin kengännumero.

Vierailija
26/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tilannut vaikka viimeisen tietyn paidan koossa S ja se pyyhkiytyy pois kaupasta ja jos palautan sen, se palautuu myyntilistaan. Tietenkään ei mene roskiin. Mistä lie käsitys syntynyt että menisi roskiin. 

Vierailija
27/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista. Ensin kaikki yritykset siirtävät palvelut ja tuotteet verkkoon, koska nykypäivää. Kehittävät verkkokauppaa ja sillä saavat aikaan lisää myyntiä.

Saivat myös huomattavia yritystukia verkkokaupan kehittämiseen. 

Nyt kuluttajaa syyllistetään siitä että tilaa tuotteet verkosta kotiin ja palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia tai ei ole muuten sopiva. 

Kyllästyttää verkkokauppojen vaikeat palautusohjeet ja käytännöt. 

Eikö tarkoitus ollut tehdä kuluttajalle ostaminen mahdollisimman helpoksi ja vaivattomaksi. 

Vierailija
28/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tilata netistä vaatteita kun niitä on pikkupaikkakunnillakin myynnissä joka kadun kulmassa?

Eii ole ainakaan pitkien naisten

Eikä lyhyiden. Ja kenkiä ei myydä oikein missään.

Vierailija
29/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tilata netistä vaatteita kun niitä on pikkupaikkakunnillakin myynnissä joka kadun kulmassa?

Vaatteita, joita tilaan netistä ei löydy yhdestäkään kaupasta täällä. 

Vierailija
30/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eii ole ainakaan pitkien naisten

Eikä lyhyiden. Ja kenkiä ei myydä oikein missään.

Kyllä kenkien ja housujen tilaaminen netistäkin on hankalaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän