Mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran
Mikähän homma kun mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran ja kuukausi tunnettu sekä viestitelty? Ei ehkä ihan tunnu normaalilta, jos näin kova kiire. En sanonut mitään takaisin, koska eihän toista edes vielä tunne. Kokemuksia?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin ehkä outona jos en olisi koskaan itse kokenut vastaavaa. Mutta koska olen ja tiedän, että rakkaus voi todellakin syttyä hyvin nopeasti, en lähtisi ensimmäiseksi epäilemään miehen tarkoitusperiä. Voi olla, että hän vain vilpittömästi kertoi mitä tuntee.
Itselläni taas on kokemusta, että edettiin nopeasti tuohon "rakastan sinua" -vaiheeseen, haluttiin esitellä perheelleen jne.
Mies oli avioeronnut, ja ex oli puheissa usein. Siis todella usein. Ko. ex:kin oli jo tahollaan uudessa suhteessa, mutta silti riitelivät koko ajan milloin mistäkin.
Ja ei, käytös minua kohtaan ei ollut järjin rakastavaa, enemmänkin minua käytettiin terapeuttina ja kun aloin ottaa esille suhteen ongelmakohtia, ei niiden käsittelyyn ollut ikinä energiaa.
Suoraan tuossa kohtaa tuo nopea rakkaudentunnustus tuntui olevan jotain traumaperäistä käytöstä. Ja ei, emme ole enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy jatkuvasti samaa, kun viestittelee muutamasta päivästä kahteen viikkoon, niin alkaa tulla rakkauden tunnustuksia.
Kovin kevein perustein miehet siis tuon sanovat.
Kysynkin teiltä miehet, saako naisen kaunis ulkonäkö teidät noin sanomaan?
Onko rakkaus teille siis rakkautta toisen ulkonäköön eikä siihen mitä hän on persoonaltaan?Kyllä. Etenkin nuorille miehille rakkaus on nimenomaan rakkautta naisen ulkonäköön. Sehän on tosiasia että jos nainen lihoo, vanhenee tai muuten "rupsahtaa" niin moni kynnelle kykenevä mies vaihtaa nuorempaan/kauniimpaan jos pystyy. Tai käy vieraissa. Miehet on monesti petollisia ja pinnallisia...ainakin mitä tule naisiin
Naisen ulkonäkö tulee miehelle yleensä aina ensin ja sitten kaikki muu
Vierailija kirjoitti:
Palstalta luettuja asioita:
-mies näyttää juovan kaljaa joka päivä, no ei kai siinä mitään
-mies ei koskaan ole esitellyt minua kenellekään, no ei kai siinä mitään
-mies käyttäytyy väkivaltaisesti, no ei kai siinä mitään
-mies sanoi rakastavansa, PUNAINEN LIPPU, PUNAINEN LIPPU!!!!
Onko sinulla luetunymmärtämisessä ongelmia?
Lähes tuntemattoman ihmisen rakastaminen on kovin outoa.
Ihastus voi syttyä nopeasti ja tuntua voimakkaalta, rakkaus vaatii paljon enemmän. Rakkaus on sitä, että tuntee toisen kokonaan ja rakastaa hän kaikista viostaan huolimatta. Monelle tämä tuntuu olevan vieläkin hukassa. Kaikkia olennaisia piirteitä ei ihmisessä opi tuntemaan vielä viikossa tai edes kuukaudessa. Kuvitelmat rakkaudesta ovat taustalla myös moniin eroihin kun totuus alkaa valkenemaan.
Eiks toi oo aika Red flag? Vaihtoon.
Voi olla läheisriippuvuutta, mielenterveyden ongelmia, lovebombingia harrastava manipuloija, epäkypsä tai kokemattomuuttaan naiivi ihminen, tai sitten ei mitään näistä vaan ihan vain tosissaan kolahtanut kerrankin kunnolla. Ei sitä täällä kukaan tiedä. Oman miehen kanssa tutustuttiin netissä, kun oltiin toista kuukautta juteltu n. 12 h päivässä lipsautti rakastuneensa, vaikkei oltu edes nähty livenä vielä silloin. Nyt ollaan oltu naimisissa ja asuttu saman katon alla toistakymmentä vuotta ja edelleen tuo rakastaa. Ihmiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy jatkuvasti samaa, kun viestittelee muutamasta päivästä kahteen viikkoon, niin alkaa tulla rakkauden tunnustuksia.
Kovin kevein perustein miehet siis tuon sanovat.
Kysynkin teiltä miehet, saako naisen kaunis ulkonäkö teidät noin sanomaan?
Onko rakkaus teille siis rakkautta toisen ulkonäköön eikä siihen mitä hän on persoonaltaan?
No eihän nainenkaan rakasta miehen persoonallisuutta, vaan sitä että minkälaisia resursseja mies voi naiselle tarjota.
Mutta tavallaan kyllä, me rakastumme naiseen kokonaispakettina ja siihen kuuluu myös ulkonäkö. Siihen kuuluu ihan kaikki pienet yksityiskohdatkin siinä naisessa, ilmeet, eleet, puheet, hassut erityispiirteet ja kaikki.
Rakastaminen on kyllä heti alussa vähän väärä sana, rakastuminen on se mitä sillä tarkoitetaan ja sekin on enemmän sellaista viehättymistä joka alkuun perustuu pitkälti mielikuviin, kun eihän sitä toista vielä tunne. Mutta luonto on meihin ohjelmoinut sen niin, että kun tietyt palikat ovat kohdillaan niin meistä voi helposti tulla leperteleviä pönttöpäitä nopeastikin.
Miehen elämässä on vähän sekin, että saatamme mennä vuosikausiakin ilman että kuulemme keneltäkään ystävällistä sanaa, joten sitten kun tulee vastaan nainen joka on myötämielinen ja vaikuttaa tykkäävän meistä takaisin, se voi pudottaa suojaukset aika nopeasti.
Tietysti on olemassa myös narsistien käyttämä rakkauspommitus, joka on ihan oikea vaaran merkki mutta näitä voi olla aika vaikea erottaa toisistaan. Tavallinen, lääpällään oleva mies kuitenkin luultavasti vaikuttaa ihan tavalliselta jannulta puutteineen ja mokineen, kun taas narsisti loihtii esiin täydellisyyttä. Hän pyrkii olemaan kuin virheetön romantiikan jumala jostain harlekiiniromaanista, järjestää asioita ja yrittää nostaa kaikkea ylimaalliselle tasolle. Liian hyvää ollakseen totta, jos tulee sellaista fiilistä niin kannattaa olla tarkkana.
"No eihän nainenkaan rakasta miehen persoonallisuutta, vaan sitä että minkälaisia resursseja mies voi naiselle tarjota."
Täyttä paskapuhetta. Sen harvan kerran kun olen rakastunut, olen rakastunut nimenomaan miehen persoonaan. Sitä edeltävä alkukiinnostus on syntynyt miehen ulkonäöstä, mutta millään miehen tarjoamilla resursseilla ei ole ollut tasan minkäänlaista tekemistä asian kanssa.
Minä olen seurustellut miehen kanssa 20 vuotta eikä hän ole vielä sanonut rakastavansa minua. Mutta hän on kiltti, huomaavainen ja satavarmasti uskollinen. Emme riitele koskaan ja meillä on kivaa yhdessä ja hän pitää minun hyvinvoinnistani huolta. Siinä sitä on rakkautta riittämiin ilman sanallisia lemmenlurituksia!
Ex sanoi rakastavansa minua toisen tapailu kerran jälkeen, melkein loukkaantui kun itse en vastannut samalla tavalla. Pidinkin asiaa vähän ihmeellisenä, mutta annoin olla, koska olin kuitenkin ihastunut.
Siitä alkoikin sitten elämäni huonoin ajanjakso. Henkistä väkivaltaa, valehtelemista, pettämistä ja lopulta fyysinen väkivalta tuli kuvioihin. Läheisten avulla pääsin tyypistä eroon ja rakentamaan elämääni uudelleen. Kävi myös jälkeenpäin ilmi, että ex oli edellisenä iltana käynyt maksullisissa, ennen kuin oli tullut tunnustamaan rakkauttaan minulle.
Se on jokin mielisairas, läheisriippuvainen takertuja. Lemppaa heti!
No mitäpä luulet. Veikkaisin että kyseessä aika epätoivoinen henkilö jolle riittää että jonkun löytäisi. Rakkaudentunnustukset ei kuulu ensitreffeille jos korvien välissä liikkuu jotain eikä puhuta Disney-elokuvasta.
AP tässä.
Meille kävi niin, että mies rakastui mutta minä en. Jätin miehen. Hän yritti ostaa rakkauttani rahalla ja osteli kovasti minulle kaikkea. Mutta en itse syttynyt. Joten suhde on nyt ohi
😂😂😂 Tuli mieleen hippi Aallonmurtajasta.