Mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran
Mikähän homma kun mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran ja kuukausi tunnettu sekä viestitelty? Ei ehkä ihan tunnu normaalilta, jos näin kova kiire. En sanonut mitään takaisin, koska eihän toista edes vielä tunne. Kokemuksia?
Kommentit (54)
Lähde kanssani treffeille. Kun saatan sinut kotiin, niin huudan siinä teidän pihassa että "MINÄ VIHAAN SINUA!". Alkaa valoja syttymään ja verhot heilumaan ikkunoissa kun katsovat treffeiltä paluutasi. M
Valitettavasti huonoja kokemuksia vastaavasta.
Kerran nähtiin, kuukaus viestiteltiin (hyvin tiiviisti kyllä) ja sitten tuli rakkaudentunnustus ja olisi halunnut muuttaa lähemmäs minua.
Tässä vaiheessa tuntui vielä tosi mukavalta ja imartelevalta ja leijuin 7 taivaassa, mutta toppuuttelin ja yritin ottaa vähän etäisyyttä oman elämäntilanteen vuoksi. Sitten tulikin jo viestejä ettei kestä etäisyyttä, tekee itselleen jotain/ ei näe syytä elää ilman minua jne.
Muutama kuukausi vielä vuoroin aivan ihanaa rakkauspommitusta, mutta myös ihmeellistä sekoilua hiljalleen enenevässä määrin, ja sitten aina suloisia anteeksipyyntöjä... Ja loppujenlopuksi homma eskaloitui saamaani tappouhkaukseen ja miehestä paljastui paljon kaikenlaista hämärää, rikostuomioita, persoonallisuushäiriö jonka itse tunnusti, ja päihderiippuvuus muunmuassa...
Ihan oppikirjaesimerkki red flageista, jotka vaan jätin huomioimatta (vaikka hälytyskelloni kyllä soi!), koska "olenhan minä hyvä ihmistuntija/ei minulle kävisi niin/enhän voi uskoa tästä ihanasta ihmisestä mitään niin pahaa, hänellä on varmaan vaan huono päivä/viikko/kuukausi/ ...elämä..."
Minulle käy jatkuvasti samaa, kun viestittelee muutamasta päivästä kahteen viikkoon, niin alkaa tulla rakkauden tunnustuksia.
Kovin kevein perustein miehet siis tuon sanovat.
Kysynkin teiltä miehet, saako naisen kaunis ulkonäkö teidät noin sanomaan?
Onko rakkaus teille siis rakkautta toisen ulkonäköön eikä siihen mitä hän on persoonaltaan?
Niin. No itsellä myös salamarakastuminen taustalla niin ehkä olen jäävi kommentoimaan. Mutta voi sellaista tapahtua. Olin 48 kun rakastuin ekaa kertaa eläessäni. Ehdittiin jutella aika pitkään jo ennen ekaa tapaamista ja oikeastaan olinkin rakastunut jo ennen treffejä. Maltoin kuitenkin toisille treffeille ennen kuin sanoin sen ääneen - ja silloinkin taisin sanoa vain tykkääväni tosi paljon. Mutta mun tapauksessa tunne oli molemminpuolinen niin kaikki tuntui vaan todella oikealta saman tien. Edelleen ollaan rakastuneita, vuosia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Autisti voi rakastua, vaikka ei olisi nähty kertaakaan.
Omasta kokemuksesta autismi vaikuttaa ihan päinvastoin ihmissuhteisiin, että niitä ei todellakaan kaipaa tai pidä merkittävinä, viihtyy hyvin omissa oloissa..
Heti vaan rakastamaan ettei naisille tule huono itsetunto.
Poikaystäväni kosi minua ensitapaamisen jälkeen heti seuraavana päivänä. Olemme olleet yhdessä 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti voi rakastua, vaikka ei olisi nähty kertaakaan.
Omasta kokemuksesta autismi vaikuttaa ihan päinvastoin ihmissuhteisiin, että niitä ei todellakaan kaipaa tai pidä merkittävinä, viihtyy hyvin omissa oloissa..
Ei se nyt aina noinkaan ole. Jotkut autistit kaipaavat kovasti suhdetta.
Itselläni on todella huono kokemusta vastaavasta. Olisi pitänyt tajuta että liian nopeat liikkeet ja rakkauden ilmaisut eivät tiedä hyvää.
Minulle tuo olisi iso red flag. Tulee todella vahva tunne, että kyseessä on mustasukkainen takertuja ja jos parisuhteeseen asti menette niin kohta et voi mennä minnekään ilman miestä.
Minulle mies lupasi ostaa Bemarin, jos lähden hänen kanssaan seuraavana päivänä autokaupoille. Ei oltu nähty kuin n.5 min sitä ennen ohimennen ravintolassa ja viestitelty miehen toimesta ehkä liikaakin. Yksilläkäään treffeillä ei oltu vielä käyty. Eikä tultu minun toimesta käymäänkään.
Olin jutellut nykyisen aviomieheni kanssa 1kk ja näimme yhden viikonlopun, jolloin sanoi myös nuo sanat: Taidan rakastaa sinua.
Olemme olleet pitkään yhdessä ja naimisissa ja löysin maailman parhaimman miehen, aarteen.
Eli ei se aina ole punainen lippu, varmasti joissain tapauksissa, mutta halusin nyt nostaa tämän poikkeuden.
Itsekin ihmettelin tuolloin, enkä uskaltanut vastata mitään, kuitenkin hänen lähdettyään ajattelin: Tunne taisi kuitenkin olla molemmin puolinen. Pelkkä tuntien ja tuntien keskustelu oli jo herättänyt niin vahvat tunteet, että rakkaus syttyi nopeasti.
Tästä keskustelusta vetäisin sellaisen johtopäätöksen, että nopeassa rakastumisessa ei sinänsä ole mitään varoittavaa, mutta jos sen jälkeen alkaa vaiheilu jossa aletaan vaatia kaikenlaista, toista syyllistetään, uhkaillaan ja sitten pyydellään anteeksi ja ollaan superimeliä - SE on hyvin selkee varoitusmerkki siitä, että juokse ja lujaa :D
Pitäisin ehkä outona jos en olisi koskaan itse kokenut vastaavaa. Mutta koska olen ja tiedän, että rakkaus voi todellakin syttyä hyvin nopeasti, en lähtisi ensimmäiseksi epäilemään miehen tarkoitusperiä. Voi olla, että hän vain vilpittömästi kertoi mitä tuntee.
Narsistiseen käytökseen kuuluu tuollainen. Ei jatkoon.
Hah, repesin tälle :D