Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran

Vierailija
08.02.2024 |

Mikähän homma kun mies sanoi rakastavansa vaikka ollaan nähty vain kerran ja  kuukausi tunnettu sekä viestitelty? Ei ehkä ihan tunnu normaalilta, jos näin kova kiire. En sanonut mitään takaisin, koska eihän toista edes vielä tunne. Kokemuksia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
2/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi varmaan rakastelevansa, kuulit väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse miettiä, haluatko olla valehtelijan kanssa.

Vierailija
4/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain todella pahasti vialla hänellä.

Vierailija
5/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen lippu. Ei jatkoon. Mustasukkainen takertuja todennäköisesti.

Vierailija
6/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset (niin miehet kuin naisetkin) rakastuvat omaan mielikuvaansa toisesta, sillä ei siis ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Mies on kehitellyt päässään teille jo loppuelämän, joka siis menee näissä kuvitelmissa juuri niin kuin hän haluaa, sillä minkälainen sinä olet ja mitä sinä haluat parisuhteelta ei ole mitään merkitystä miehelle.

Vierailija
7/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti voi rakastua, vaikka ei olisi nähty kertaakaan.

Vierailija
8/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sille mahdollisuus :) Mulle nainen sanoi toisilla treffeillä että on rakastunut muhun. Vähän pelästytti joo mutta kyllä se mullakin siitä rakkaudeksi syveni. Kohta 20v tässä on yhdessä kuljettu. 

Vierailija
9/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jatkoon tuollainen. Kuukauden tuntemisen ja yhden näkemisen perusteella ei kukaan rakastu muuhun kuin luomaansa mielikuvaan. 

Vierailija
10/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, koska tuollaiseen voi olla monia eri syitä joista osa on hyviä ja osa varoitusmerkkejä. Älä nyt ainakaan tyrmää vielä. Mies voi monesti vähän innostua näissä asioissa ihan vilpittömästikin.

Vierailija
11/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan kehun ulkonäköä kunnes olen ensimmäisen siemensyöksyn saanut laskea sisään.  Ole huoletta, ei sekään mies sen jälkeen puhele rakkaudesta.

Vierailija
12/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta luettuja asioita:

-mies näyttää juovan kaljaa joka päivä, no ei kai siinä mitään

-mies ei koskaan ole esitellyt minua kenellekään, no ei kai siinä mitään

-mies käyttäytyy väkivaltaisesti, no ei kai siinä mitään

-mies sanoi rakastavansa, PUNAINEN LIPPU, PUNAINEN LIPPU!!!!

Vierailija
13/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeilla ja mustilla varsin yleistä käytöstä, kertovat kadulla rakastavansa täysin tuntematonta naista. Sitten kuulema pitäisi siltä seisomalta lähteä kyseisen tyypin mukaan toteuttamaan niitä rakkauden tekoja.

Vierailija
14/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastui muhun ensitapaamisella, sanoi sen kyllä vasta toisella tapaamiskerralla. Minäkin kyllä salamarakastuin häneen. Kestänyt jo 48 vuotta. Eli kyllä se on mahdollista, kun löytää sen oikean.

Vierailija
15/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurivaikutteita Amerikasta

Vierailija
16/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin edustajat pyrkivät saamaan naisen hunaja-ansaan missä naisen voimaantuminen estetään ja mies pääsee vapaasti tunkeutumaan naisen turvalliseen tilaan. Kyseessä on klassinen alistamiskuvio.

Vierailija
17/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin juteltu pari tuntia ja tanssittu, kun hän sanoi, että taidan olla rakastumassa sinuun. Tunsin ihan samoin. Niin alkoi meidän rakkaustarina v.1975  ja edelleen rakastetaan. Voi olla Ap, että teille käy samoin, ota selvää!

Vierailija
18/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen? Muissa kielissä rakastaa-sana ei tarkoita samaa.

Vierailija
19/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope! Rakkauspommitus alkaa ja se on sekopään tapa saada sut nalkkiin. Sitten alkaa henkinen väkivalta ja kidustus, mahdollisesti myös fyysinen väkivalta. Ei ikinäkoskaan noita hulluja.

Vierailija
20/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se nyt vain ei osannut sanoittaa oikein suurta ihastumistaan. En nyt vetäisi mitään kauheita johtopäätöksiä tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan