Isä ei tuu katsomaan mun vanhojen tansseja
Onko ihan normaalia, että mun isä ei tuu katsomaan mun vanhojen tansseja 'työkiireiden' takia
Kommentit (78)
Tuli mieleen ettei itselläkään ollut vanhempia paikalla. Tai sukua.
Olen hengessä mukana sun tansseissa ja mukavaa päivää sinulle!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se harmi mutta minkäs teet. Kukaan sukulainen ei tullut seuraamaan sotilasvalaani.
Miehelle kävi kans näin. Oli onneksi myös joku toinenkin yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikoinaan minunkaan isä.Asui toisella paikkakunalla.Torstai ja perjantai oli hänen työ päivänsä.Ihan ymärretävävää.Enkä saanut siitä traumoja.En itkenyt,en julistanut aiheesta mihinkään.
Muistat kumminkin kun tänne kirjoitit!
Miksi isää pitäisi kiinnostaa kun tanssit tytön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Meni kaikkien muiden sisarusten vanhat katsomaan paitsi omani
Jos oma lapseni olisi ap:n tapainen ruikuttaja, jättäisin myös tapahtuman väliin.
Ole sinä hiljaa, itse olet ruikuttaja.
- ohis
Sanoin pojalle että älä kerro isällesi ja ei kerrottu. Olimme eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se harmi mutta minkäs teet. Kukaan sukulainen ei tullut seuraamaan sotilasvalaani.
En lähtenyt koska oli Kouvolassa ja asun Hgissä. Kaikki kevät ja joulujuhlat joita oli niin olin mukana, vanhempainillat jne. Vanhaintanssit kun poika tanssi valkoisessa salissa muutamia vuosia sitten olin tietenkin mukana ja äitini myös. Antakaa nuorille tilaisuus .
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vaan siitä, ettei välitä. Eli taitaa olla normaalia epäinhimillistä toimintaa.
Kaikkea humpuukia sitä tuntuu nykykouluunkin vielä liittyvän. Itse en oppilaana osallistunut vanhojen tansseihin enkä penkkariajoihin vaikka siis ihan normaalisti kävin koulun. No toukokuun viimeisenä kävin pistämässä kyllä ylioppilaslakin päähäni, mistä tuleekin nyt mieleeni että ehkä senkin olisi voinut jättää väliin. Pari korkeakoulututkinnon jakotilaisuutta jätin väliin. En koe menettäneeni yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jollei isäsi satu olemaan astronautti, joka on kuulennolla niin on kyllä aika omituista ettei noin tärkeälle asialle järjestä kalenteristaan tilaa.
Tooosi "tärkeä" asia - - ei ihme että maailma on (ihmisten osalta) enemmän tai vähemmän jatkuvassa kireydessä ja kaaoksessa
Vierailija kirjoitti:
Sanoin pojalle että älä kerro isällesi ja ei kerrottu. Olimme eronneet.
Riistit mieheltä ainutlaatuiset tilaisuuden. Toivottavasti poikasi tajuaa siun sielusi todellisen värin. Sysimusta.
Vierailija kirjoitti:
Pakota se isä tulemaan sinne, pidä kunnon palopuhe.
Mä olisin isänä surullinen jos mun lapseni olisi siinä määrin kieroon kasvanut että haikailisi joidenkin vanhojen tanssien tai penkkarien perään jostain nasujaisista puhumattakaan .... no eipä ihmiskunnalla tulevaisuus ainakaan tämän ajallisen ja maallisen elämän osalta noin kokonaisuudessaan muutoinkaan kovin ruusuisen valoisalta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni minunkaan sotilasvalaani mutta mitä välii - enemmän olisin ihmetellyt työpäivän käyttämistä matlustamisineen tuollaiseen.
Ihan normaalia. Meillä ei tullut edes yo-juhliin kun ryyppääminen oli hauskempaa.
Minä en päässyt meidän lapsen tansseihin. Harmittaa kyllä kovasti. Perheestä muut menivät.
Minulla ei syynä työt, vaan iski sitten norovirus pahimpaan mahdolliseen aikaan ja nosti vielä kuumeen päälle.
Ei niin pieniä kissanristiäisiä, ettenko menisi lasteni takia paikalle. Sama tilanne minun vanhempieni kanssa. Wanhat on nuorelle iso asia ja tietysti sinne tuli kaikki mahdolliset läheiset katsomaan! Itseasiassa miehellä olisi ollut silloin työmatka ulkomaille, mutta ilmoitti ettei pääse lähtemään. Tänä vuonna tyttärellä oli penkkarit ja me vanhemmat olimme tietysti kaupungilla katsomassa. Kuten myös lapsen 75-vuotiaat isovanhemmat, ihan sama vaikka oli -15 pakkastakin.
Jos nuori haluaa isänsä paikalle, joka ei kuitenkaan tule paikalle johonkin hataraan syyhyn vedoten, niin onhan se nyt törkeää!
Jotkut miehet eivät myöskään onnittele vaimojaan tai tyttäriään äitienpäivänä. Syntymäpäivälahjat jäävät antamatta tai jouluna sille 4- vuotiaalle paljastetaan että tämä on sitten isältä tai ukilta, eikä joulupukkia ole.
Muistaakseni meillä oli niin, että kaksi katsojaa mahtui jokaiselta. Minulta tuli äiti ja isosisko.