Isä ei tuu katsomaan mun vanhojen tansseja
Onko ihan normaalia, että mun isä ei tuu katsomaan mun vanhojen tansseja 'työkiireiden' takia
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ei sen turhempaa tapahtumaa ole keksitty, kuin Vanhojen tanssit. Vielä 90-luvulla, kun panostus asuihin jne. oli pientä, eikä itse tapahtumassa ollut katsomassa kuin muut koulun opiskelijat, se vielä menetteli.
Höpöhöpö. Tanssittiin ysärillä kaksi kertaa, ensin oppilaille ja myöhemmin vanhemmille. Tietysti vanhemmat tulivat katsomaan.
Tä? Ei kai vanhempien tarviikaan olla hyörimässä ympärillä. Jotain suhteellisuudentajua. Ei mun vanhemmat tod käyneet penkkareissa. Häissä on olleet, lapsen ristiäisissä ja srmmosta. Olen asunut tässä talossa 5 v eivätkä kertaakaan ole käyneet.
Mekin vaimoni kanssa menimme Oulusta savonlinnaan katsomaan tyttäremme tanssia, olimme yötä. Kyllä oli mieleen painuva tapahtuma. Älkää jättääkö sitä tapahtumaa katsomatta. Se on nuorelle erittäin tärkeä. Ja olin myös liikuttunut katsoessani sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tä? Ei kai vanhempien tarviikaan olla hyörimässä ympärillä. Jotain suhteellisuudentajua. Ei mun vanhemmat tod käyneet penkkareissa. Häissä on olleet, lapsen ristiäisissä ja srmmosta. Olen asunut tässä talossa 5 v eivätkä kertaakaan ole käyneet.
Nyt ei puhuttu penkkareista. Mitä oikein selität?
Pakota se isä tulemaan sinne, pidä kunnon palopuhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu penkkareista. Mitä oikein selität?
Kummatkin yhtä turhia.
Minä missasin tyttäreni penkkarit, koska hän muisti lähtöajankohdan väärin. Otin varta vasten töistä pikku palkattoman tauon. Harmittaa aivan vietävästi kun en nähnyt lähtöä! Onneksi hän otti kuvia ja tiesi, miten tärkeää se oli minulle, koska kuukausitolkulla hössötin tapahtumasta. Tyttö tanssii huomenna vanhat toistamiseen koska viime vuonna oli kuulemma niin hauskaa ja pareja tarvittiin. Sinne menen - etuajassa - vaikka mikä tulisi. Töitä on aina, näitä tapahtumia vain kerran (tai kahdesti) elämässä. Olen tyttäreni mielestä ainoa aikuinen johon hän voi oikeasti luottaa, joten pidän siitä kiinni.
Eikö kaksi henkilöä per tanssija riitä katsojiksi?
Voisit isällesi sanoa että toivoisit kovasti että hän pääsisi katsomaan tanssiasi. Kysy eikö hän mitenkään saisi töistä vapaata.
Joku täällä jo kommentoikin että pelkääköhän isäsi sitä tyttären ja isän tanssia? Onko sisaruksesi tyttöjä?
Onko heidän kanssa tanssinut?
Vierailija kirjoitti:
Ei sen turhempaa tapahtumaa ole keksitty, kuin Vanhojen tanssit. Vielä 90-luvulla, kun panostus asuihin jne. oli pientä, eikä itse tapahtumassa ollut katsomassa kuin muut koulun opiskelijat, se vielä menetteli.
Mä olen tanssinut vanhat 80-luvulla. Katsomossa oli vanhemmat ja mummo.
Onhan se harmi mutta minkäs teet. Kukaan sukulainen ei tullut seuraamaan sotilasvalaani.
Ei aikoinaan minunkaan isä.Asui toisella paikkakunalla.Torstai ja perjantai oli hänen työ päivänsä.Ihan ymärretävävää.Enkä saanut siitä traumoja.En itkenyt,en julistanut aiheesta mihinkään.
Vanhojentansseja. No ei taida olla ihan niin iso juttu että töistä vapaita monikaan ottais.
Päivämäärä ja kellonaika pitää ilmoittaa mahdollisimman aikaisin, että voi ajan varata. Ei vasta kuukautta ennen. On oppilaiden tiedossa.
Mihin aikaan ne tanssit ovat? Täällä meillä on illalla. Päivällä myös tanssivat koulun muille oppilaille, mutta jos isäsi pääsisi vaikka silloin,asia varmaan sovittavissa.
Miksi sitä pelleilyä pitäisi tulla katsomaan?
Mun vanhoja ei kukaan perheenjäsen käynyt katsomassa. Äitini oli töissä eikä järjestellyt vapaata. Isäni oli lukion johtokunnassakin eikä silti. Maksoin ja teetin itse vanhojen mekon enkä muutenkaan vaatinut vanhemmilta mitään. Mutta olis ollut tärkeää, jos joku olisi tullut.
Itse olen ottanut vapaapäivät tyttärien vanhojen päiväksi ja tottakai olen ollut katsomassa tansseja. Poika tanssii ensi vuonna ja ilman muuta toimin samoin. Lisäksi olen päässyt katsomaan kummipojan tansseja ja sydän sykähti, kun hän haki minut ensimmäiseen läheisten tanssiin.
Sain kutsun tytöltä jonka isä en ole. Miten suhtautua.
mun aikana noihin ei tullut muuta kuin muita oppilaita ja koulun henkilökuntaa. paikallislehden toimittaja tietty mutta ei muuten
No sitten ei atua muu kuin sano mua isiks