Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte jos treffikumppani ehdottaa yhteisen leivoksen jakamista?

Vierailija
08.02.2024 |

Molemmat ostaa omat kahvit ja yksi leivos jaetaan. Mitä mieltä? Suostutteko? Perusteluna on ettei treffikumppani halua lihoa ja on tarkka syömisistään. Kerrankin treffasin naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.

Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan! 

Ei lue. Ap on tavannut naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä. Leivoksen jakamisesta tämän kanssa ei puhuta. Ap voisi aivan itse kertoa, miten hän sillä kertaa suhtautui.

Vierailija
62/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin pulla jaetaan! 

Nää kahvi/pulla/vissyelostelija ketjut on kyllä ihan oma alalajinsa.

Jatkakaa. 

Elostelu-sanan merkitys on näköjään taas hukassa joltakulta. Jatka itse kohti sanakirjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Näin on monesti käynytkin. Kassalta voi ottaa sitä varten veitsen tai pyytää puolittamaan. Mutta siitä en pidä, että joku tulee ronkkimaan mun lautaselta. En minäkään tee niin muille.

Jep. Tuo ronkkiminen lautaselta on sallittua vain omalta mieheltä/naiselta. Ja silloinkin sovitusti. Ei niin että mä ostan korean leivoksen ja mies ottaa vain kahvin. Ja alkaa sitten pöydässä sohimaan ja kärkkymään mun leivosta. Ostaa oman sitten.

Mutta jos ei iso makeanhimo niin voimme ottaa yhden puoliksi ja pyytää 2 lusikkaa. Mutta tämä vain oman puolison kanssa. Kaverin kanssa ottaisimme 2 asettia ja 2 lusikkaa ja jakaisimme veitsellä sen. Hmmm. Paljon tiskiä joten ei mitään filmaattista toimintaa kyllä! 

64/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä 😍 Jaettaisko se samoin ku Kaunotar ja Kulkuri jakaa sen spagetin? 😄 

Vierailija
65/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaffeet munkilla nykyään niin kalliita, että rahakastakin hirvittää. Viimeksi 13 euroa ja risat 2 kuppia kahvia! Ei siihen mitään leivosta hirviä enää laittaa. Juotiin akan kanssa vain kaffet. On joskus tehty niin, että toinen hakee ison kaffeen ja sitten juomme sen puoliksi. Mulle ainakin puolikas isokuppi on jo liikaa.

Vierailija
66/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän leivoksen jakamisen, jos haluaa vähän pientä makeaa, mutta leivos on valtava, eikä kokonaista halua syödä. Mutta kustannusten jakamista parista kahvista ja yhdestä leivoksesta en ymmärrä. Toinen maksaa. Toinen ehkä sitten seuraavalla kerralla. Ensitreffeillä en rupeaisi säätämään leivoksen jakamisen kanssa. Tilaisin pelkän kahvin.

Missä Amerikoissa te oikein asutte jos ongelma on liian iso leivos? Eilen söin prinsessaleivoksen kahvilassa ja aika pieniähän ne ovat. 

Vierailija
67/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän leivoksen jakamisen, jos haluaa vähän pientä makeaa, mutta leivos on valtava, eikä kokonaista halua syödä. Mutta kustannusten jakamista parista kahvista ja yhdestä leivoksesta en ymmärrä. Toinen maksaa. Toinen ehkä sitten seuraavalla kerralla. Ensitreffeillä en rupeaisi säätämään leivoksen jakamisen kanssa. Tilaisin pelkän kahvin.

Missä Amerikoissa te oikein asutte jos ongelma on liian iso leivos? Eilen söin prinsessaleivoksen kahvilassa ja aika pieniähän ne ovat.  

Yhden prinsessaleivoksen voi puolittaa nätisti veitsellä eikä ole tarvetta ostaa kahta leivosta. Puolikas riittää hyvin. En koskaan syö kokonaista leivosta.

Vierailija
68/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani saisi yksin syödä leivoksensa, itse en syö makeaa.

Vierailija
69/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin itse leivokseni, enkä suostuisi jakamaan. Jos ukolla ei ole varaa syödä leivosta, niin syököön pullan. Siinä on vähemmän kaloreitakin, kun leivoksessa.

Vierailija
70/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden prinsessaleivoksen voi puolittaa nätisti veitsellä eikä ole tarvetta ostaa kahta leivosta. Puolikas riittää hyvin. En koskaan syö kokonaista leivosta.

Kohta joku ehdottaa että siitä syö koko perhe. 

Vierailija
71/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että lähetään poika meille leipomaan pullaa. 

Vierailija
72/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan ok. Itse ehdotin tällaista, kun joskus olin itse syönyt yhden rocky road -palan kahvilassa ja se oli tosi hyvää, mutta en silloinkaan jaksanut kuin puolet hädin tuskin, vaikka olen ihan normaaliruokahaluinen enkä laihduttanut tms. Eli aiemman kokemuksen perusteella. 

Miehelle ihan ok, ei tuntunut edes ihmettelevän kun selitin tilanteen.

Vierailija
73/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Joskus on tullut käytyä myös kakkukahvilassa, missä otettiin kahta erilaista kakkua palaset ja jaoimme ne.

Vierailija
74/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.

Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan! 

Ei lue. Ap on tavannut naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä. Leivoksen jakamisesta tämän kanssa ei puhuta. Ap voisi aivan itse kertoa, miten hän sillä kertaa suhtautui.

Nainen ehdotti yhden leivoksen jakamista ja minulle se oli täysin ok. Sama nainen myös kertoi olevansa todella tarkka syömisistään. En syö itsekään munkkeja enkä isoa läjää mättöä. Ap

Vierailija
75/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä nyt ensitreffeillä kohteliaisuuttaan sanoisi, että juu - yhteistä leivosta tuskin söisin kuitenkaan, ja treffit jäisivät viimeisiksi. Olen siis jo aika vanha. 15-vuotiaana saman ikäluokan treffikumppanin kanssa mieli olisi luultavasti joustavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme