Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte jos treffikumppani ehdottaa yhteisen leivoksen jakamista?

Vierailija
08.02.2024 |

Molemmat ostaa omat kahvit ja yksi leivos jaetaan. Mitä mieltä? Suostutteko? Perusteluna on ettei treffikumppani halua lihoa ja on tarkka syömisistään. Kerrankin treffasin naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni siis mies on tarkka syömisistään eikä voi syödä kokonaista leivosta, mutta puolikas pitää saada? Juu ei, next!

Nainen on tarkka ja halusi jakaa leivoksen. Miksi sinun pitää saada oma leivos?

Luultavasti en söisi leivosta ollenkaan. Jos kävisi niin harvinainen tilanne että tekisi mieli, niin haluaisin todellakin kokonaisen.

Vierailija
42/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi tehdä kotona, mutta hyviin tapoihin ei kuulu jakaa leivoksia yleisillä paikalla esim. kahviossa ja jos ei jaksa syödä, se jätetään lautaselle. 

Vai ajattelitko ap. jos viet treffikumppanisi syömään ravintolaan, tilaatte yhden ruoka-annoksen ja jaatte puoliksi.

Missä näitä tynnyrissä kasvaneita sikiää. 

Ei ehkä Suomessa, mutta yhdessä toisessa kulttuurissa jaetaan ja se on ihan ok. Olet itse tynnyrissä kasvanut sekasikiö.

Vierailija
44/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisin silmät päästäni ja häipyisin vähin äänin paikalta. 

Lihava mamma saakin hävetä.

Vierailija
45/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.

Vierailija
46/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhestä pullasta lihoo, niin sit on aineenvaihdunta päin helv...iä

Vierailija
47/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen exäni. Olin suhteen alussa todella hoikka, mutta mies alkoi heti vihjailuillaan konrtoloimaan syömistäni. En saanut syödä edes banaania, koska siinä oli kuulemma paljon kaloreita. Olin kuitenkin pysynyt timmissä kunnossa syömistavoillani yli 30 vuotta. Miehen ilkeät huomauttelut ja se, ettei antanut minun syödä kuten halusin, johti siihen, että aloin ahmia salaa. Ukko ihmetteli kuinka vaan lihon, vaikka hän kuinka kieltää kaiken syömisen klo 18 jälkeen. Lopulta olin n. 25 kg lihavampi ja mies jätti :)

Vierailija
48/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.

Ai säälittävä nainen? Se oli edelleenkin nainen, joka ehdotti jakamista.

Vierailija
49/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu leivoksen koosta. Jos on iso juustokakkupala, kuten ne usein ovat, minulle riittää puolikas. Tyhmää maksaa kokonaisesta, jos loppu puolikas maistuu jo puulta tai pitää heittää roskiin.

Vierailija
50/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää väliin koko kahvila ja menkää ostaa kaupan paistopisteeltä vehnästä. Tulee halvemmaksi.

Vierailija
51/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa mainittiin, että leivos oli "yhteinen". Miten yhteinen leivos siis olisi pitänyt jakaa, jos ei puoliksi?

Vierailija
52/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan! 

Vierailija
53/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii, jaetaan vaan.  Sehän on ihan söpöä. Kummallekin omat lusikat.  

Vierailija
54/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan! 

Aloituksessa kysyttiin että miten me suhtautuisimme. Siis koska olemme naisia ja useat heteroita, tällöin se ehdottaja olisi mies. Tosiaan miehen kohdalla tuo vaikuttaisi vain pihiltä tai muutenkin aika oudolta.

Kysyikö ap meiltä siis mitä tekisimme, vai halusiko tulla vain leuhottamaan että nyt löytyi "linjoistaan huolta pitävä nainen".

Vierailija
55/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ryystäjä saa jäädä.

Vierailija
56/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se leivos on kerran yhteinen niin haluan kyllä palan siitä. Uskon että vastapuoli haluaa myös, eli kyllä se jaetaan.

Vierailija
57/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se tyyppi joka itki kun treffikumppani halusikin vichyn ja sämpylän, kun aikoi tarjota vain munkkikahvit.

Vierailija
58/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ole syömättä sitten. Minun ruokia ei lokkeilla enkä harrasta mitään typerää sipistelyä ruuan kanssa. Jos et osaa syödä normaalisti niin hei hei. Tuollaisilla neurootikoilla on päässä vikaa enempikin.

Vierailija
59/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ok, ja samalla lusikalla syötäisiin.

Vierailija
60/75 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pulla jaetaan! 

Nää kahvi/pulla/vissyelostelija ketjut on kyllä ihan oma alalajinsa.

Jatkakaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan