Miten suhtaudutte jos treffikumppani ehdottaa yhteisen leivoksen jakamista?
Molemmat ostaa omat kahvit ja yksi leivos jaetaan. Mitä mieltä? Suostutteko? Perusteluna on ettei treffikumppani halua lihoa ja on tarkka syömisistään. Kerrankin treffasin naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä.
Kommentit (75)
Tollasta ku sais!
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/627a77f67452eb1d018f8af6/…
Vierailija kirjoitti:
Sen voi tehdä kotona, mutta hyviin tapoihin ei kuulu jakaa leivoksia yleisillä paikalla esim. kahviossa ja jos ei jaksa syödä, se jätetään lautaselle.
Vai ajattelitko ap. jos viet treffikumppanisi syömään ravintolaan, tilaatte yhden ruoka-annoksen ja jaatte puoliksi.
Missä näitä tynnyrissä kasvaneita sikiää.
Ei ehkä Suomessa, mutta yhdessä toisessa kulttuurissa jaetaan ja se on ihan ok. Olet itse tynnyrissä kasvanut sekasikiö.
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin silmät päästäni ja häipyisin vähin äänin paikalta.
Lihava mamma saakin hävetä.
Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.
Jos yhestä pullasta lihoo, niin sit on aineenvaihdunta päin helv...iä
Tulee mieleen exäni. Olin suhteen alussa todella hoikka, mutta mies alkoi heti vihjailuillaan konrtoloimaan syömistäni. En saanut syödä edes banaania, koska siinä oli kuulemma paljon kaloreita. Olin kuitenkin pysynyt timmissä kunnossa syömistavoillani yli 30 vuotta. Miehen ilkeät huomauttelut ja se, ettei antanut minun syödä kuten halusin, johti siihen, että aloin ahmia salaa. Ukko ihmetteli kuinka vaan lihon, vaikka hän kuinka kieltää kaiken syömisen klo 18 jälkeen. Lopulta olin n. 25 kg lihavampi ja mies jätti :)
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin, kotona sitten estäisin sanomatta sanaakaan. Onhan toi ihan söpöä jos ollaan jo olty yhdessä vähän aikaa, ekoilla en rupea. Aika raasun kuvan antaa köyhästä ukosta :D Säälittäisi, mutta en rupe ketään tapailemaan säälistä.
Ai säälittävä nainen? Se oli edelleenkin nainen, joka ehdotti jakamista.
Riippuu leivoksen koosta. Jos on iso juustokakkupala, kuten ne usein ovat, minulle riittää puolikas. Tyhmää maksaa kokonaisesta, jos loppu puolikas maistuu jo puulta tai pitää heittää roskiin.
Jättäkää väliin koko kahvila ja menkää ostaa kaupan paistopisteeltä vehnästä. Tulee halvemmaksi.
Otsikossa mainittiin, että leivos oli "yhteinen". Miten yhteinen leivos siis olisi pitänyt jakaa, jos ei puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan!
Mulle sopii, jaetaan vaan. Sehän on ihan söpöä. Kummallekin omat lusikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkki siitä että tullaan sylki pärskyen kommentoimaan tekstiä jota ei olla A) luettu B) ymmärretty. NAINEN ehdotti lukee ap.n tekstissä; miten se tekee miehestä raasun köyhän ukon??? Kysyn vaan!
Aloituksessa kysyttiin että miten me suhtautuisimme. Siis koska olemme naisia ja useat heteroita, tällöin se ehdottaja olisi mies. Tosiaan miehen kohdalla tuo vaikuttaisi vain pihiltä tai muutenkin aika oudolta.
Kysyikö ap meiltä siis mitä tekisimme, vai halusiko tulla vain leuhottamaan että nyt löytyi "linjoistaan huolta pitävä nainen".
Jos se leivos on kerran yhteinen niin haluan kyllä palan siitä. Uskon että vastapuoli haluaa myös, eli kyllä se jaetaan.
Tää on se tyyppi joka itki kun treffikumppani halusikin vichyn ja sämpylän, kun aikoi tarjota vain munkkikahvit.
Ei. Ole syömättä sitten. Minun ruokia ei lokkeilla enkä harrasta mitään typerää sipistelyä ruuan kanssa. Jos et osaa syödä normaalisti niin hei hei. Tuollaisilla neurootikoilla on päässä vikaa enempikin.
Minulle ok, ja samalla lusikalla syötäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin pulla jaetaan!
Nää kahvi/pulla/vissyelostelija ketjut on kyllä ihan oma alalajinsa.
Jatkakaa.
Luultavasti en söisi leivosta ollenkaan. Jos kävisi niin harvinainen tilanne että tekisi mieli, niin haluaisin todellakin kokonaisen.