Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte jos treffikumppani ehdottaa yhteisen leivoksen jakamista?

Vierailija
08.02.2024 |

Molemmat ostaa omat kahvit ja yksi leivos jaetaan. Mitä mieltä? Suostutteko? Perusteluna on ettei treffikumppani halua lihoa ja on tarkka syömisistään. Kerrankin treffasin naisen, jolle ei maistunut munkit ja iso läjä mättöä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän leivoksen jakamisen, jos haluaa vähän pientä makeaa, mutta leivos on valtava, eikä kokonaista halua syödä. Mutta kustannusten jakamista parista kahvista ja yhdestä leivoksesta en ymmärrä. Toinen maksaa. Toinen ehkä sitten seuraavalla kerralla. Ensitreffeillä en rupeaisi säätämään leivoksen jakamisen kanssa. Tilaisin pelkän kahvin.

Vierailija
22/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perustelulla kohottaisin kulmiani ja etsisin toisen treffikumppanin. Voisin jakaa liian ison kakkupalan mutta tulisi itsellekin huono fiilis syödä kakkua, jos toinen kommentoi sen lihottavan.

Pidän huolestuttavana liiallista sokerin syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän leivoksen jakamisen, jos haluaa vähän pientä makeaa, mutta leivos on valtava, eikä kokonaista halua syödä. Mutta kustannusten jakamista parista kahvista ja yhdestä leivoksesta en ymmärrä. Toinen maksaa. Toinen ehkä sitten seuraavalla kerralla. Ensitreffeillä en rupeaisi säätämään leivoksen jakamisen kanssa. Tilaisin pelkän kahvin.

Leivos oli pieni ja nainen kysyi voimmeko jakaa sen ja niin teimme eikä kumpikaan tullut toisen lautaselle anelemaan lisää.

Vierailija
24/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa ap olla se treffailija joka on tarkka rahoistaan, eikä linjoistaan. Reteesti vaan, "tarjoan puoli leivosta mutta kahvit ostat itse". Vai puolitettiinko leivoksenkin hinta?

Tämä pihiyden huippu haluaa varmaan, että jaetaan se kahvikupillinenkin puoliksi. Tulee paremmin vastinetta treffeille.

Huoh.

Huoh. Älä väritä höpöpuheita ja keskityhän asiaan äläkä laita sanoja suuhuni. En ole pihi enkä hauku ketään lihavaksi ja se oli nainen, joka alunperinkin ehdotti leivoksen jakamista.

Vierailija
25/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun paikalta.

Vierailija
26/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pulla jaetaan! 

Emme syöneet pullaa emmekä kumpikaan tykkää pullasta. Leivoksen jaoimme.

Vierailija
27/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi seuraavia treffejä. Pitäisin pihinä tai sitten varoituskellot soisivat siitä, että hän tulee kontrolloimaan joko omiaan tai minun syömisiäni epäterveellisesti. Minusta treffit eivät ole hetki säästää rahojaan tai laihduttaa, tai vaatia sitä toiselta.

Miksi molempien pitäisi syödä omat leivokset?

Vierailija
28/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa ap olla se treffailija joka on tarkka rahoistaan, eikä linjoistaan. Reteesti vaan, "tarjoan puoli leivosta mutta kahvit ostat itse". Vai puolitettiinko leivoksenkin hinta?

Tämä pihiyden huippu haluaa varmaan, että jaetaan se kahvikupillinenkin puoliksi. Tulee paremmin vastinetta treffeille.

Huoh.

Huoh. Älä väritä höpöpuheita ja keskityhän asiaan äläkä laita sanoja suuhuni. En ole pihi enkä hauku ketään lihavaksi ja se oli nainen, joka alunperinkin ehdotti leivoksen jakamista.

No, jos olet itse tyytyväinen treffeihisi, niin miksi ihmeessä tulet kyselemään muiden mielipiteitä tähän asiaan tältä palstalta? Jakakaa mun puolesta vaikka nonparelli keskenänne, jos teille tulee siitä hyvä mieli.

Vierailija
29/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tehdä kotona, mutta hyviin tapoihin ei kuulu jakaa leivoksia yleisillä paikalla esim. kahviossa ja jos ei jaksa syödä, se jätetään lautaselle. 

Vai ajattelitko ap. jos viet treffikumppanisi syömään ravintolaan, tilaatte yhden ruoka-annoksen ja jaatte puoliksi.

Missä näitä tynnyrissä kasvaneita sikiää. 

Vierailija
30/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät päästäni ja häipyisin vähin äänin paikalta. 

Vierailija
31/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi seuraavia treffejä. Pitäisin pihinä tai sitten varoituskellot soisivat siitä, että hän tulee kontrolloimaan joko omiaan tai minun syömisiäni epäterveellisesti. Minusta treffit eivät ole hetki säästää rahojaan tai laihduttaa, tai vaatia sitä toiselta.

Se on normaalisti tapana. Niitä leivoksia myytäisiin puolikkaina tai pienemmässä koossa jos olisi tavallista syödä puolikas.

Vierailija
32/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Siinä tapauksessa naiselta on kotikasvatus ja käytöstavat hakusessa. Ei kahviossa tai ravintolassa voi tehdä noin. Jos ei jaksa syödä, loput jätetään lautaselle. 

Vierailija
33/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se leivos kerran on yhteinen, niin en pidä jakamista millään tavalla outona. Miksi ap pitää?

Vierailija
34/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni siis mies on tarkka syömisistään eikä voi syödä kokonaista leivosta, mutta puolikas pitää saada? Juu ei, next!

Nainen on tarkka ja halusi jakaa leivoksen. Miksi sinun pitää saada oma leivos?

Vierailija
35/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on sokerille ahneita eivätkä välitä painoindeksistä. Makeaa maistuu mammoille! Huoh!

Vierailija
36/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistun paikalta.

Et muuten poistu maksamatta.

Vierailija
37/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi jättää koko leivos ostamatta ja ostaa vain kahvit.

Vierailija
38/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä piirakka tai creampie, niin tietenkin jaetaan...

Vierailija
39/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tää P. A. treffailija kirjoittelee täällä 🙄

Vierailija
40/75 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jakaisi ja treffit päättäisin niin lyhyeen kuin mahdollista. Itse syön terveellisesti, liikun paljon ja pidän itseni hyvässä kunnossa. Jos herkuttelen niin voin kyllä syödä kokonaisen leivoksen. En kehtaisi ensimmäisillä treffeillä tällaista ehdottaa, pidemmässä suhteessa kyllä. Vai onko tässä nyt kuitenkin taustalla se että jakaja oli tarjoutunut maksamaan ja tahtoi säästää kuluissa? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi