Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh- äidin seksi elämä

Vierailija
08.02.2024 |

Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne? 

Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä. 

Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa. 

Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..

Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian? 

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh äidit pitää mieluummin omaakivaa kun miehen kanssa. Kiitos naisten lelut. 

Puhu vain omasta puolesta. Kyllä mulle aina seksi miehen kanssa mennyt ohi omankivan. Ei mitkään lelut korvaa aitoa vehjettä ja miehen kieltä. 

Vierailija
42/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pillun hyvinvointi kyllä mielessä mutta ei munan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.

Jasmin.

Voi kun itsekin löytäisin tuollaisen miehen. 

Tähän puutteeseen se voisi käydä kolme kertaa päivässä panemassa. 

Joku tuommoinen järjestely pitäisi kyllä löytää. Tulis silloin käymään kun lapsi nukkuu, vois äiti rietastella jonkun kivan miehen kanssa.. 

EI oo lapsena kiva herätä katselemaan, kun joku tuntematon äijä panee äitiä ovenkarmia vasten.

Voi pölvästi. Nämä asiat hoidetaan silloin kun lapsi/lapset ei ole kotona tai käy miehen luona. Jos joku äiti (sun äiti) tekee noin kuin kuvailit, niin tämä on todella huono äiti. Eikä se kyllä lapselle sen mukavempaa ole jos näkee isän panevan jotakin naista. Eikä se kivaa ole silloinkaan vaikka kyse olisi lapsen omista vanhemmista.

Gabiella

Vierailija
44/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä seksiä liikaa oo vaikka yhdessä ollaankin. 

Naiset kaipaa munaa silloin kun sitä ei saa ja kun olisi tarjolla niin sit ei enään halua.

Puheet tutustumisvaiheessa ovat kiimaset ja sit loppuu kun mies vierellä. Teot ja jopa puheet kaikkea muuta kuin silloin

Ehkäpä mies voisi täss tilanteessa vilkaista sinne peiliin ja miettiä mikä on itsessä muuttunut? Onko alkanut ottaa kumppanin itsestäänselvyytennä, antaako enää hellyyttä muuta kuin seksin toivossa, arvostaako ja antaako naiselle omaa aikaa? Vai antaako naisen tehdä enemmistön kotitöistä ja lastenhoidosta? Silloin on turha ihmetellä jos nainen ei väsyneenä jaksa alkaa harrastaa seksiä, tai jos tuntee itsensä vain pelkäksi panoalustaksi

Vierailija
45/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.

Jasmin.

Voi kun itsekin löytäisin tuollaisen miehen. 

Tähän puutteeseen se voisi käydä kolme kertaa päivässä panemassa. 

Joku tuommoinen järjestely pitäisi kyllä löytää. Tulis silloin käymään kun lapsi nukkuu, vois äiti rietastella jonkun kivan miehen kanssa.. 

Ja mitäs sitten jos se lapsi herää ja näkee kun äiti rietastelee jonkun tuntemattoman äijän kanssa? Olette te yh:t kyllä aikamoisia l u t k i a

Vierailija
46/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mammojen maine taitaa olla ihan ansaittu :D  Helppoja tapauksia suurin osa

Vierailija
47/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä seksiä liikaa oo vaikka yhdessä ollaankin. 

Naiset kaipaa munaa silloin kun sitä ei saa ja kun olisi tarjolla niin sit ei enään halua.

Puheet tutustumisvaiheessa ovat kiimaset ja sit loppuu kun mies vierellä. Teot ja jopa puheet kaikkea muuta kuin silloin

Ehkäpä mies voisi täss tilanteessa vilkaista sinne peiliin ja miettiä mikä on itsessä muuttunut? Onko alkanut ottaa kumppanin itsestäänselvyytennä, antaako enää hellyyttä muuta kuin seksin toivossa, arvostaako ja antaako naiselle omaa aikaa? Vai antaako naisen tehdä enemmistön kotitöistä ja lastenhoidosta? Silloin on turha ihmetellä jos nainen ei väsyneenä jaksa alkaa harrastaa seksiä, tai jos tuntee itsensä vain pelkäksi panoalustaksi

Annatko itse hellyyttä ja seksiä. Jos harvoin annat niin tietenkin mies sitä haluaa ja hyvä ottaa huomioon asuuko yhdessä ja miten usein näkee. Jos ei seksiä ole, niin samalla tavalla miehellä menee halu tehdä kotitöitä, antaa omaa aikaa ym. Näytä rakkautta niin varmasti mies tyytyväinen, eikä ajattele jonkin olevan huonosti. Ja varmasti innolla toimii niin kuin haluat.  Pukeudu esim  seksikkäästi muulloinkin kuin ulos/töihin lähtiessä. 

Mieskin haluaa omia tuntemuksia!!!!

Vierailija
48/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sitä nyt on helppo jos panettaa oikein paljon. Kyllä minä ainakin annan kenelle vaan, jos saan seksiä! 

Vierailija
49/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh- äidin ja varatun miehen salasuhde on käytännöllinen ja hyvä ratkaisu. Kumpikin saa sitä mitä arkielämässä ei saa (seksi), ja kumpikin tietää että toinen ei jää nurkkiin maleksimaan kun naisella on lapsi ja miehellä perhe.

Yh- äidinkin seksihalut katoaisivat jos saisi miehen ihan ikiomaksi, sen mies tietää koska asuu parisuhteessa jossa (kuten erittäin monessa tapauksessa) niin on käynyt.

Täytyy vain varoa turhia tunnejuttuja, rakastumisia ja sen semmoisia, kun pitää järjen mukana ja "busines as usual" ajattelun kirkkaana.

Sinkkumies ei ole hyvä ratkaisu, he tuppaavat pikkuhiljaa asettumaan taloksi. Ukkomies on hyvä, hän käy naimassa ja lähtee vaimonsa iloksi sotkemaan paikkoja, kuorsaamaan ja piereskelemään, ja töllöttämään telkkarista jääkiekko- ottelua.

Vierailija
50/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait sitä nyt on helppo jos panettaa oikein paljon. Kyllä minä ainakin annan kenelle vaan, jos saan seksiä! 

huuooorrraaaaa...

Seksilelut on keksitty puutteeseen

Vierailija
51/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää. 

Siinähän se kaikessa lyhykäisyydessään...

vakipano, fuck buddy, friends with benefits (fwb), booty call ja miksi sitä nyt haluaakaan kutsua...

ei siis perinteinen parisuhde romanttisessa mielessä vaan suhde jossa seksi on kaiken a ja o sekä jutun keskiössä ;)

Olen ollut monta vuotta naimisissa vakipanoni kanssa. Yhtä viriiliä seksiä edelleen, vaikka ollaan lähempänä kuutta kuin viittäkymppiä. 

Vierailija
52/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole helppo enkä anna kenelle tahansa. Mulla on ollut tasan yksi mies viimeisen puolen vuoden ajan. Mulla siis seksisuhde varatun miehen kanssa. 

Vierailija
53/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole helppo enkä anna kenelle tahansa. Mulla on ollut tasan yksi mies viimeisen puolen vuoden ajan. Mulla siis seksisuhde varatun miehen kanssa. 

Varatuissa on sekin hyvä puoli että vihjaamalla sopivasti siitä, kuinka kurjaa olisi jos miehen vaimo saisi tietää seksisuhteestanne, miehen saa antamaan taloudellista tukea mulkkunsa lisäksi.

Vierailija
54/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatuissa on sekin hyvä puoli että vihjaamalla sopivasti siitä, kuinka kurjaa olisi jos miehen vaimo saisi tietää seksisuhteestanne, miehen saa antamaan taloudellista tukea mulkkunsa lisäksi.

Oletko oikeasti noin idiootti? Mulla on suhde tuon miehen kanssa pelkän seksin vuoksi. Mä olen ihan työssä käyvä ihminen enkä mä tarvitse taloudellista tukea. En todellakaan uhkaile millään tuollaisilla lapsellisuuksilla.

Vierailija
55/169 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun erosin yh:t olivat parhaita panokavereita. Olivat selvästi putteessa ja antoivat naida kaikkin reikiin. Kerran oli jopa kimppakivaa eli yhden kaverin kanssa hoidettiin yhtä yh äitiä.

Ja paljaalla antoi useimmat.

Vierailija
56/169 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja eräs harrastuksista tuttu nainen erottiin samaan aikaan ja istuskeltiin joskus nuotiolla. Puhuttiin kaikkea parisuhteesta ja seksistä. Sanoin että on tässä yksinhuoltajuudessa opettelemista mutta kun vielä panettaa ihan sairaasti. Hän naurahti ja sitten vakavoitui ja sanoi että ihan sama tilanne. Lähdettiin siitä hänen luo käymään ennen kuin hain lapseni hoitotädiltä.

Vierailija
57/169 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joustavat päivärutiinit joten yh-äiti olisi oiva seksikumppani. Voitaisiin tavata aamulla, päivälle tai vaikka yöllä. 

Voidaan heti sopia että vain seksiä joka loppuu kun toinen kyllästyy tai muuten vaan haluaa lopettaa tapaamiset.

m58

Vierailija
58/169 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä ottaa tästä tai muista vastaavista diilin ;)

Seksiä ilman sitoumuksia

T: setämies pk-seudulta

Vierailija
59/169 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon varattujen miesten kanssa,sinkkuihin ei kannata sekaantua

Vierailija
60/169 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin aloittaja yh-äiti vaikuttaa. Autan mielelläni neitoa hädässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi