Stubb maksaisi Itä-Suomessa viidestä motista koivuklapia yhteensä 22 euroa!
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Stubin peruskoulun keskiarvo tais olla alle 7, ja lukiosta täpärösti läpi. Tämäkin klapin hinnoittelu osoittaa, että on oikeasti ihan tyhmä. Esittää vaan jotain viisaan roolia kun osaa.
Vie uskottavuutta myöhemmältä koulutukselta, etenkin akateemiselta taustalta. Matemaattis-looginen ajattelu niin pohjissa, että millä lihaksilla on sitten yhtäkkiä nopealla aikataululla kyhännyt loppututkintojaan.
Pekka tykkää nuorista pojista
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d246a568-1287-4b80-86c2-eb274eeda…
Nykyisin yo - Aalto tienaa yli 4000€/kk.
Just. Tuskin tietää mikä on motti. Ehkäpä metsänomistajat eivät ole pikkusieluja ja näkevät metsän puilta.
Vierailija kirjoitti:
Stubb mamman tai papan rahoilla jenkkeihin pelaamaan golffia liikuntapainotteiseen yliopistoon.
Miten tuollainen ulkomailla asuva hienohelma voisi mitenkään tietää mitään Itä-Suomalaisten todellisuudesta.
Haavistolla on parempi tuntuma asioihin kun on asunut Suomessa ja kiertänyt ympäri Suomea tapaamassa ihmisiä.
Löytyykö linkkiä tämän väitteen taustalle vai onko ihan oma kehittämäsi juoru.
Stubb arveli siis, että yksi motti klapeja maksaisi reilu 4 euroa. Miten mikään järkevä tilavuus klapeja maksaisi sen 4 euroa.
Pätevän tentin jälkeen... mahalasku.
Jälkipeleissä toimittajat aika lailla pihalla alkumusiikkikohdasta.
MTV:n nuoren toimittajan asenteellinen stubbilainen besserwisserismi kahden kommentin jälkeen sai vaihtamaan kanavaa.
-winner-
Mottipää ei tiedä mitään.:D
Nolo, nolompi, Stupido.
Vierailija kirjoitti:
Stubb arveli siis, että yksi motti klapeja maksaisi reilu 4 euroa. Miten mikään järkevä tilavuus klapeja maksaisi sen 4 euroa.
Olen nähnyt sellaisia pieniä puukasoja esim huoltoasemilla, miksi tuollainen ei voisi maksaa 4e?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tiesi mikä on motti. Itse asun täällä itä-Suomessa. Puut otan omasta metsästä eikä ollut mitään tietoa paljonko motti maksaa.
Etkö todella tiedä puun hintoja?
Asuinpaikasta riippumatta, jos yhtään metsää omistaa, kyllä kaikki tietävät suunnilleen rankahinnat.
Mitä enemmän puuta prosessoidaan, sitä hintavammaksi se muuttuu.
On myös muistettava, että ostoklapien hintaan lisätään 24% alv.
Ihan oikeasti, jos asuu paritalossa tai kerrostalossa, miten voi tietää, paljon motti halkoja maksa. Halkoja kun ei tarvitse ostaa. Sama kun kysyisi maalaiselta, paljon bussin kuukausilippu Tampereella tai Helsingissä maksaa. Epäilen, että suurin osa kerrostalon asukeista ei motin hintaa tiedä. Maalaiset taas kun eivät muuta tee, kun l
Mun mielestä presidentin kyllä pitäisi tietää niin motin kuin bussikortinkin hintaluokka. Presidentti kun on sekä maalaisten että kaupunkilaisten presidentti. Ylipäätään tavallisten ihmisten elämästä ja asioista pitää olla kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä hyvä ihminen Haavistoa.
Koska Stubb ei tiedä mikä on motti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tiesi mikä on motti. Itse asun täällä itä-Suomessa. Puut otan omasta metsästä eikä ollut mitään tietoa paljonko motti maksaa.
Asuinpaikasta riippumatta, jos yhtään metsää omistaa, kyllä kaikki tietävät suunnilleen rankahinnat.
Ihan oikeasti, jos asuu paritalossa tai kerrostalossa, miten voi tietää, paljon motti halkoja maksa. Halkoja kun ei tarvitse ostaa. Sama kun kysyisi maalaiselta, paljon bussin kuukausilippu Tampereella tai Helsingissä maksaa. Epäilen, että suurin osa kerrostalon asukeista ei motin hinta
Stubb ollut useammin lähellä näissä hinta-arvioissa kahden eri tentin perusteella. Presidentti johtaa ensisijaisesti ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vanhemmatkin ottaa puut omasta pienen pienestä "metsäpläntistä", mutta kyllä hinnat on silti tiedossa.
Paljonko sen motin tekoon menee työtunteja jos itse keräilee sieltä täältä metsästä eikä niille olisi muuta ostajaa? Motti olis kuutio metri kertaa metri kertaa metri suunnilleen. Niitä kymmenkunta niin en parilla kympillä myisi sitä satsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä hyvä ihminen Haavistoa.
Koska Stubb ei tiedä mikä on motti?
Koska Stubb on jälleen kerran osoittanut, ettei hänellä ole mitään hajua tavallisen suomalaisen elämästä.
Haavisto odottaisi kainuussa lääkäriä 25 päivää🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei anna yhtään arvoa metsämiehille, kerta noin vähättelee puutavaran arvoa. Tosi nolo tapaus. Itsekin olen osa-aikainen metsämies ja en todellakaan anna ääntä tuollaiselle kiusaajalle.
Eiköhän kyse ole vain siitä ettei hän tiedä mikä on motti.
Tai mikä on mangusti.
Nyt puhutaan tosiaan miehestä, joka ei osaisi laskea sitä motin tilavuutta. Kovin on tunteella käyviä tämän ketjun metsänomistajat, kun ei anneta tosiasioiden häiritä kuution vertaa, pintakiillon perässä vain äänestetään.
Puulämmityksen hinnat ei ole nyt talouden kipukohtia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi surkeasta itä-suomesta yhtään mitään edes ilmaiseksi.
Ei Itä-Suomikaan ottaisi vastaan kaltaistasi surkimusta mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Stubb myönsi olevansa matemaattisesti täysin lahjaton Luokan edessä ohjelmassa.
Kysyttäessä mitä on 5 potenssiin 3 Stubb ei tiennyt. Ei joko osannut laskea 5x5x5 tai ei tiennyt mitä potenssilasku tai eksponentiaalinen kasvu tarkoittaa.
Miten Stubb voisi näin ollen ymmärtää mitä tarkoitaa motti tai kuutio ?
Voi hyvänen aika.
Äänestän Haavistoa.
Stubin peruskoulun keskiarvo tais olla alle 7, ja lukiosta täpärösti läpi. Tämäkin klapin hinnoittelu osoittaa, että on oikeasti ihan tyhmä. Esittää vaan jotain viisaan roolia kun osaa.