En ole koskaan seurustellut vaikka olen ihan kohta 30.
Teininä oli "etäsuhde" joka kesti kuukauden (en laske tätä, koska ei koskaan tavattu". Minusta ulkopuolelta tulee paljon painetta. Vanhemmat ehkä haluavat joskus isovanhemmiksi, mutta en ole lapsia hommaamassa. Mistäpä sen toisenkaan osapuolen nyt nuin vain hommaisi.
Mulla on vähän kavereita ja kaikki ovat samaa sukupuolta. En ole koskaan ollut hirveän sosiaalinen tai yöelämässä yms viihtyvä. Deittipalveluissa on kaikki ne erikoisimmat ja huonoimmat vaihtoehdot (anteeksi). En ole edes pussanut ketäään, puhumattakaan mistään intiimimmästä.
Asiat tuntuu masentavalta kun sinun oletetan olevan kummajainen jos et ole koskaan seurustellut. "Pakko sussa olla jotain vikaa kun kukaan ei ole kelpuuttanu". Ulkonäöstäkään ei voi olla kiinni, kun tiedän olevani vähintää normaalin/keskiverron näköinen. Ehkä en anna itsestän sellaista kuvaa kuin kuvittelen?
Miksi kaikki "ei mukavat ja erikoiset" seurustelee, mutta kunnollisille ihmisille ei välttämättä löydy ketään?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mies vai nainen?
Mies
t: Ap
Ehdit vielä hyvin! Esim. meidän pressahan hiljattain teki lapsia.
Itsekään en ole koskaan varsinaisesti seurustellut. Itselläni on ainakin se että ihastun todella harvoin ja pakko myöntää että olen myös hieman nirso. Nuorempana kiinnostuin kaikista jotka vähänkin osoitti kiinnostusta mutta nykyään tuntuu että nirsous vain kasvaa. Hyvin harva kiinnostuu minusta. Joidenkin on vaan tosi vaikea löytää kumppani. Uskon että kyse on myös tuurista.
N27
Kuulostat joltain reppanalta.
Tapasin oman mieheni kolmekymppisenä. Hän oli myös kokematon ja eikä baareissa viihdy. Ihan erilainen asenne elämään kuin sinulla. On hauska ja elämäniloinen. Nyt jo 15 vuotta takana ja loppuelämä edessä. Netissäkin tapasimme, voi kauheaa.
Mutta tee mitä teet, oma on elämäsi. Tuskin kukaan tulee kuitenkaan kotoa hakemaan.
Mies
t: Ap