Ps-edustaja toivoo presidenttiparin edustavan "perinteistä avioliittokäsitystä". Olikos puolueen omalla ehdokkaalla joku au-lapsijuttu?
"tse näkisin, että presidentti on esimerkki lapsille ja nuorille, ja edustamassa meidän valtiota joissakin muissa maissa pariskuntana, siihen viittasin. Minulle se on kynnyskysymys, olen aika konservatiivinen.
Ja Etelä-Pohjanmaalla, ainakin itse koen, että olemme isoihin kaupunkeihin verrattuna perinteisempien avioliittomuotojen ja parisuhteiden maakunnassa.
Eli homoseksuaali ei sovellu esikuvaksi lapsille ja nuorille?
Ei tuossa tehtävässä. Toivon siihen perinteistä avioliittokäsitystä mieluummin.
Kommentit (54)
Huono esimerkki lapsille homo presidentti ja puoliso pahoinpitelijä Kyllä perhearvot on etusijalla,vihreet sekoittajat
Vierailija kirjoitti:
Persuilla itselläänkin näitä ei niin perinteisiä parisuhteita, mm. Sebastian Tynkkynen tummahkon puolisonsa kanssa
Tynkkynen puolisoineen on persujen virallinen toiseustoteemi jota korkeintaan siedetään, mutta ei todellakaan hyväksytä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla itselläänkin näitä ei niin perinteisiä parisuhteita, mm. Sebastian Tynkkynen tummahkon puolisonsa kanssa
Tynkkynen puolisoineen on persujen virallinen toiseustoteemi jota korkeintaan siedetään, mutta ei todellakaan hyväksytä 😂
Ihme lapanen kun suostuu alentamaan itsensä noin. Ei pysty arvostamaan.
Kyllä hyvässä suhteessa kasvaa onnelliset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapanen kun suostuu alentamaan itsensä noin. Ei pysty arvostamaan.
Kutsutaan griftereiksi. Keino se on tuokin elättää itsensä
Likaantuuko juhan autorasvainen käsi jos hän kättelee homoa tai lesboa tai ulkomaalaista? ( Hänhän on sit kun se muslimidiplomaatti joka ei haukiota kätellyt).
Tynkkysen kanssa yhtä aikaa ps- nuorisotoiminnassa oli muuten lesbo-nainen.
Kyllä tuo avioliitto käsitys tulee ihan luomakunnan alkuajoista.Turhaa tyrkyttääkään porttolan väki meille muuta.
Minä ottaisin mieluummin lapsieni esikuvaksi homoparin kuin takapajuisen persun
Minä ottaisin mieluummin lapsieni esikuvaksi fiksun homoparin kuin takapajuisen persun
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo avioliitto käsitys tulee ihan luomakunnan alkuajoista.Turhaa tyrkyttääkään porttolan väki meille muuta.
Tarkoititko tynkyttää?
Homoseksuaalipariskunnatkin kasvattaa lapsista heteroita. Miten muka presidenttipari vaikuttaisi lasten suuntautumiseen? :D
Unohdit perheväkivallan! Muijalle musta silmä, niin oppii olemaan. Lapsetkin voi pieksää, jos siltä tuntuu.