Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen?
Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen? Ootteko mm. masturboinut jos otitte saaneet sellaisesta kuvan kännyyn?
Kommentit (185)
Minua ei kiinnosta naiset jos nään jäykän peniksen
No ei kyllä. Toki vähän riippuu tilanteesta, jos on sopiva, jo valmiiksi vähän kiihottunut mielentila ja viehättävä mies, niin kyllähän sitä penistäkin silloin on mukava ja kiihottavakin katsella. Mutta joku kännykän ruudulle lävähtävä kulli aiheuttaa lähinnä hämmennystä ja huvitusta, että mitä hemmettiä.
Tottakai kiihotun, takaapäin sitten annan ykköseen ja kakkoseen. N 62 V.
Nuorena jo kiihotti. Etsiskelin ja löysin paljon amatöörivideoita, joissa oli salaa kuvattu nuori pariskunta, jossa pojalla seisoi täysiä ja tyttö hyväili ja imi sitä penistä. Tai he panivat jossain ja se seisova kalu vilahteli esillä, lopussa poika tuli ulos tytöstä ja sperma lensi pystystä kullista voimakkaasti ja runsaasti. Ah. Monet noista pätkistä on jo poistettu ainakin mainstream sivustoilta, mutta jotkut ovat vielä tallessa. En viitsi linkittää, koska koko ketju poistuisi. Sitten kun aloin itse seurustelemaan lukiossa, halusin tehdä samaa kaiken aikaa, eikä hänellä ollut vastalauseita. Tuosta edeten tähän päivään, yhä edelleen rakastan erektiota ja haluan koskea siihen. Ajattelen, että mies on ihanan kuumissaan ja se seisoo just minulle. Jos joku random mies kadulla vilauttaisi mulle, saattaisin vaan hymyillä, mutta jos penis on komea ihastelisin kyllä. En halua silti tuota tapahtuvan, se on enemmänkin fantasia. Kerran tanssiessa en voinut vastustaa ja hyväilin minua hakenutta miestä. Pantiin sitten seinää vasten nurkalla ja seurusteltiin sen illan jälkeen aika kauan. Meidän seksienergiat kohtasivat täydellisesti.
Ei kiihota ainakaan keltään random tinder-deitiltä. Mies kiihottaa kokonaisuutena.
Tyttökaverilla oli opiskelija-asunnolla kyrpäkalenteri, jossa oli joka kuukausi uusi mies muna pystyssä. Se oli tietenkin taidetta mutta enemmän se minua kiihotti kun hän pienessä asunnossaan katseli niitä kyrpiä iltakaudet. Aika usein pääsinkin liukkaille lykkimään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena jo kiihotti. Etsiskelin ja löysin paljon amatöörivideoita, joissa oli salaa kuvattu nuori pariskunta, jossa pojalla seisoi täysiä ja tyttö hyväili ja imi sitä penistä. Tai he panivat jossain ja se seisova kalu vilahteli esillä, lopussa poika tuli ulos tytöstä ja sperma lensi pystystä kullista voimakkaasti ja runsaasti. Ah. Monet noista pätkistä on jo poistettu ainakin mainstream sivustoilta, mutta jotkut ovat vielä tallessa. En viitsi linkittää, koska koko ketju poistuisi. Sitten kun aloin itse seurustelemaan lukiossa, halusin tehdä samaa kaiken aikaa, eikä hänellä ollut vastalauseita. Tuosta edeten tähän päivään, yhä edelleen rakastan erektiota ja haluan koskea siihen. Ajattelen, että mies on ihanan kuumissaan ja se seisoo just minulle. Jos joku random mies kadulla vilauttaisi mulle, saattaisin vaan hymyillä, mutta jos penis on komea ihastelisin kyllä. En halua silti tuota tapahtuvan, se on enemmänkin fantasia. Kerran tanssiessa en voinut vas
Mulla oli pienellä paikkakunnalla vilauttelukaveri. Tein tuttavuutta erään komistuksen kanssa ja tykkäsin katsella hänen moloaan. Härnättiin toisiamme kyllä muutenkin, olkapääkosketuksilla kaupassa jne, pientä fyysistä flirttiä, mutta vakiolenkkireitilläni kun kohdattiin, hän vilautti seisokkiaan kohdallani ja minä puolestaan tisua ja avasin hiuksia. Hän harrasti myös urheilua aktiivisesti ja myöhemmin äärikuumassa suhteessamme opin, että hänellä seisoi aina. Aivan jäätävä stamina ja se stondis. Seksiä oli koko ajan ja mielikuvituksellisissa paikoissa.
Ei kiihota. Tämän täytyy olla miesten juttu.
Tämäkin kysely sen taas kertoi, että naiset ajatteleen vain omaa parastaan, eikä miehen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat aina esitellä sitä, vaikka se ei vaikuta naiseen mitenkään.
Miehiä kiihottaa oma munansa, ei muita kiinnosta. Tiedättekö että moni mies runkkaa niin että silmät kiiluen katsovat sitä munaansa samalla?
Näinhän se paradoksaalisesti on. Penikset ja erektiot kiinnostaa eniten miehiä itseään, vaikka yleensä muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiihottaa oma munansa, ei muita kiinnosta. Tiedättekö että moni mies runkkaa niin että silmät kiiluen katsovat sitä munaansa samalla?
Näinhän se paradoksaalisesti on. Penikset ja erektiot kiinnostaa eniten miehiä itseään, vaikka yleensä muuta väitetään.
Tottakai se kiinnostaa miestä itseään ja kiihottaa. Kun erektio sojottaa ylväästi paineisena ja vahvana tuntee itsensä voimakkaaksi ja superkyvykkääksi tyydyttämään itsensä ja naisensa. Teininä itselläni oli vielä sellainen ekstrapaineen tunne, että oli aivan pakko saada laueta. Jos naista kiihottaa miehen kiihottuminen, kuten aika monta kertaa on tilanne, lisää se entisestään miehekästä kiihkoa ja panetusta. Nuorena tyttöystävän osoittama pienikin huomio omasta mielestä maailman vahvimmalle penikselleni oli ihan järkyttävän kiihottavaa jo ajatuksen tasolla, mitä sitten tapahtumana ja toistuvana sellaisena.
Vain sopivassa tilanteessa ja sopivan ihmisen. Eli oman puolison silloin kun molempia kiinnostaa seksi ja sitä voisi olla luvassa. Mitkään kikkelikuvat eivät kiinnosta missään tapauksessa, ennemminkin herättävät inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin normaali ja hyväkin lähtökohta. Mieshän se peniksen kanssa viettää 24h vuorokaudessa.
Se ei kuitenkaan poissulje sitä, etteikö nainen voisi ihailla ja saada energiaa miehuudesta eli siis miehen sukuelimestä.
Joillakin naisilla on kenties feminismin myötä taistelullinen suhtautuminen miehen miehuuteen, mikä on surullista. Kehuja saatetaan säännöstellä kuin almuja ja yritetään tieteellisesti ja mielikuvitusta venyttäen perustella, miten surkea miehen miehuus on ja miten hienoa naisen seksuaalisuus on. Samanaikaisesti taas miehiä turhauttaa se, että naiset eivät näytä nauttivan samalla tavalla katseen kohteena ja uteliaisuuden objektina olemisesta kuin miehet.
Seksuaalisuus parisuhteessa voi jäädä pinnalliseksi, jos jumittaudutaan poteroon, jossa vain ne itselle helposti ymmärrettävät ja välittömästi kiihottavat asiat ovat tärkeitä.
Mua penis kiihottaa tosi paljon kun se on oikein pystyssä. Koskaan en oo oikeesti nähnyt, muuta kun netissä. Katon melkeen joka päivä niitä googlella.
Että kiihottaako? No totta ihmeessä kiihottaa, ja ihan järkyttävän paljon!
En tiedä mitään upeampaa näkyä kuin miesystäväni ollessaan alasti, miehinen elin pystyssä sojottaen, täydessä valmiudessa lähitaisteluun. En kerta kaikkiaan malta pitää näppejäni tai mitään muutakaan erossa hänestä. Kostun saman tien, ja haluan vain saada tuo ihanan kuumasti sykkivän kalun sisääni...
Olen aina kuvitellut, että muutkin naiset kiihottuvat vastaavasta näystä. Oli oikeastaan aika järkyttävää lukea noita aiempia vastauksia, jossa miehen täysi erektio ei aiheuta naisissa mitään reaktiota, tai inhottaa, pelottaa tai naurattaa. Tuntuu todella käsittämättömältä. Ja aika surulliseltakin...
kyllä jos on musta ja lähempänä kolmeakymmentä senttiä.
N.25v
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään upeampaa näkyä kuin miesystäväni ollessaan alasti, miehinen elin pystyssä sojottaen, täydessä valmiudessa lähitaisteluun. En kerta kaikkiaan malta pitää näppejäni tai mitään muutakaan erossa hänestä. Kostun saman tien, ja haluan vain saada tuo ihanan kuumasti sykkivän kalun sisääni...
Olen aina kuvitellut, että muutkin naiset kiihottuvat vastaavasta näystä. Oli oikeastaan aika järkyttävää lukea noita aiempia vastauksia, jossa miehen täysi erektio ei aiheuta naisissa mitään reaktiota, tai inhottaa, pelottaa tai naurattaa. Tuntuu todella käsittämättömältä. Ja aika surulliseltakin...
Ehkäpä nuo erektiota halveksuvat naiset sanovat sen lähinnä toinen toisilleen? Ettei kukaan vaan kuvittelisi että tykkäävät seksistä tai varsinkaan miehistä? Se vaan on sellainen juttu joka pitää sanoa, jotain koodikieltä.
Jos se penis on kiinni omassa miehessä ja mies on mun vieressä, niin sitten saattaa kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä nuo erektiota halveksuvat naiset sanovat sen lähinnä toinen toisilleen? Ettei kukaan vaan kuvittelisi että tykkäävät seksistä tai varsinkaan miehistä? Se vaan on
Miten joku voi olla tykkäämättä seksistä?
Perus Pertti joka laukeaa reisille.