Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen?
Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen? Ootteko mm. masturboinut jos otitte saaneet sellaisesta kuvan kännyyn?
Kommentit (185)
Mielikuva palstaääliöstä hinkkaamassa piliään pystyyn lähinnä naurattaa.
Ei. Siinä ei ole mitään kiihottavaa kuin miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Siinä ei ole mitään kiihottavaa kuin miesten mielestä.
Taitaa olla
Palstamammat kiihottuu vain lerpuista tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon masturboinut, vaikka miehelle asiasta valitinkin 😳
Niimpä
Vaikea sanoa koska pyörryin... Se oli niin valtava 😱
Pili on maailman keskipiste vain miehille. Naisille se on dildon korvike.
Ei. Koska miehessä vaikuttaa muutkin asiat kuten luotettavuus, kasvot, komeusaste, onko potentiaalinen kumppani jollekin vai pinnallinen aivottoman oloinen hyypiö ja monet monet muut asiat. Luonne. Arvomaailma. Sen jälkeen tulee vasta jokin muu.
Vierailija kirjoitti:
Kiihoittaa ja kovasti
N:ro 10
😳
Se on itse asiassa melko huvittavan näköinen. Eli ei kiihota.
Pyydetty ylläpitäjää siirtämään aloitus seksipalstalle, ei kuulu av:lle.
Ei kiihota. Miesten juttuja nuo penisten ihailut.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koska miehessä vaikuttaa muutkin asiat kuten luotettavuus, kasvot, komeusaste, onko potentiaalinen kumppani jollekin vai pinnallinen aivottoman oloinen hyypiö ja monet monet muut asiat. Luonne. Arvomaailma. Sen jälkeen tulee vasta jokin muu.
Ja sitten heräsin... Kuvassa nähty tuhma jölli pakonomaisesti mielessä
Ei, sama kun näyttäisi lähikuvan korvastaan. Minua kiihottaa vasta kosketus, ei riitä visuaalisuus ikinä. Jos hieroisi sillä peniksellä korvaani niin voisi jotain tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole piliä ollenkaan?
Oon masturboinut, vaikka miehelle asiasta valitinkin 😳