Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen?
Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen? Ootteko mm. masturboinut jos otitte saaneet sellaisesta kuvan kännyyn?
Kommentit (185)
Riippuu tietenkin miehestä ja tilanteesta. Jos muut muuttujat ovat kunnossa, niin stondis voi kyl olla kiihottava näky. Mitään itsensä paljastajia en siis sietäisi, ilmoittaisin poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Pili on maailman keskipiste vain miehille. Naisille se on dildon korvike.
Onhan se niin, että vain miehet tajuaa ne tuntemukset mitää erektion kehittymisestä syntyy. Naisille se on vain joku kangistuva patukka.
On ehkä vähän liian väljästi muotoiltu kysymys.
Itse heteromiehenä pidän seisovien penisten kuvista, koska se on mielestäni kaunis ja pystyn samaistumaan siihen hyvään oloon, mikä seisomisesta tulee. En kuitenkaan välittäisi nähdä sitä elävässä elämässä, koska se olisi omaan suuntautumiseen nähden liian intiimiä.
Muuten jos ajattelisin asiaa naisen näkökulmasta, niin minusta tuo vertaantuisi tuntemattoman ihmisen (miehen) hymyyn. Jos vieras mies tulisi vastaan todella leveä hymy naamalla, se voisi herättää ristiriitaisia tunteita ja ihan sama näin miehenä naisen kanssa, vaikka nainen olisi kaunis. Miettisin ehkä, että mikä on niin hauskaa ja vaikka luultavasti saisin asian selitettyä siten, että hän ei ainakaan minulle ivallisesti hymyilisi, naisen osakkeet eivät välttämättä nousisi silmissäni ilman kontekstia. Sama juttu alastomuuden kanssa paitsi voimakkaammin. Pidän naisen elimen ulkonäöstä, mutta on tilanteita, missä sitä ei olisi normaalia nähdä eikä se koskaan varsinaisesti kiihota, vaikka olisi miten veistoksellinen, ellei minulla ole jotain suhdetta tähän naiseen, mikä sallisi ja mahdollistaisi oman rentoutumisen ja kiihottumisen.
Joissakin kulttuureissahan ilmeisesti hyvän olon näyttämistä vaikka hymyilemällä ei pidetä sopivana julkisella paikalla ja se voi herättää myös kateutta. Seisova penis kertoo voimakkaasta hyvästä olosta, joka on myös kulttuurillisesti tabu joissakin konteksteissa, kuten ilmiselvemmin vaikka ulostaminen, joka myös tuntuu hyvältä, mutta pidetään salassa.
Sama nahka kuin korvassakin, ei mitään ihmeellistä.
Ei, mutta päinvastoin. Jos olen kiihottunut, haluan nähdä jäykän seisovan peniksen.
Tottakai kiihottaa, varsinkin jos se kalu seisoo mun sängyn vieressä suihkunraikkaana ja terhakkana.
Vaimolta katoaa seksihalut jos kaluni ei seiso seksiin ryhtyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koska miehessä vaikuttaa muutkin asiat kuten luotettavuus, kasvot, komeusaste, onko potentiaalinen kumppani jollekin vai pinnallinen aivottoman oloinen hyypiö ja monet monet muut asiat. Luonne. Arvomaailma. Sen jälkeen tulee vasta jokin muu.
Entä jos ei ole piliä ollenkaan?
Transmies?
No eipä oikeastaan. Sanat on tie mun sydämeen :) Siksi fiksut miehet on kuuminta hottia.
Ei se pi...... kaan niin lootuskukalta näytä. Joskus melkeinpä suonsilmältä. 🥴
Riippuu kenen se penis on. Oman miehen jäykän peniksen näkemisestä kiihotun.
Jos on semmoinen isohko, komea, herkullinen mutteri, ympärileikattu niin ettei ole nahkaa tiellä lerputtamassa
Voisi kai myös kysyä miehiltä että kiihottaako ne takamustaan tyrkyttävät some-muijat?
Olen mies ja voin sanoa että ei.
Jotenkin apinamaisen näköistä tyrkyttää isoa peffaansa. Akat luulee että tuo muka kiihottaa. Sama juttu botox-töröhuulien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on semmoinen isohko, komea, herkullinen mutteri, ympärileikattu niin ettei ole nahkaa tiellä lerputtamassa
Sitä nahkaa ei siis voi liikuttaa? Kysyy Tiina 11 vuotta pojista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itse asiassa tosi mielenkiintoinen keskustelunavaus. Miehille penis ja erektio sekä niihin liittyvät tuntemukset kiihottumisineen on todella vahvoja. Mutta naiset ei ymmärrä siitä käytännössä mitään. Heille se on vain veltto tai jäykistynyt lihapötkö. Miehille ihan oma maailmansa, minkä vain toinen mies ymmärtää.
Homoja ovat heterohkotkin. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pili on maailman keskipiste vain miehille. Naisille se on dildon korvike.
Onhan se niin, että vain miehet tajuaa ne tuntemukset mitää erektion kehittymisestä syntyy. Naisille se on vain joku kangistuva patukka.
Kyllä ja ei. Tunsin aikuisen naisen, joka sanoi ajattelevansa poikaystävän penistä, jotta tuntisi olonsa turvalliseksi yöllä.
Juu, dick pic ei todellakaan kiihota, varsinkaan jos se on ihan randomin lähettämä mitään sopimatta. Kuvana kiihottavampaa on se kaikki muu missä dick on kiinni. Ja sitten jos siihen saakka päästään, ni se mitä mies sillä tekee tai aikoo tehdä
Jos tämänkin ketjun vastauksia lukee, niin hyvinkin yleistä tuntuu olevan. Tai ainakin se, että signaloidaan sitä inhoamista muille samanlaisille vastaamalla vain "yök" kun kysytään erektion näkemisestä. Toivon ainakin, että sen on vain tuollaista signalointia, sillä siitä voinee vielä eheytyä kun tajuaa että voi elää ihan omaa elämääkin eikä vastailla kysymyksiin sillä tavalla kuin kuvittelee nettipalstan kasvottoman viiteryhmän haluavan kuulla.