Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen?
Kiihottaako teitä naiset jos näette seisovan jäykän peniksen? Ootteko mm. masturboinut jos otitte saaneet sellaisesta kuvan kännyyn?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Ei, sama kun näyttäisi lähikuvan korvastaan. Minua kiihottaa vasta kosketus, ei riitä visuaalisuus ikinä. Jos hieroisi sillä peniksellä korvaani niin voisi jotain tapahtua.
Niin, ja koskea ei saa 😤
Vierailija kirjoitti:
Pili on maailman keskipiste vain miehille. Naisille se on dildon korvike.
Pitäkää rämemajavanne.
Mitä naiset tekevät kun joku puskassa lymyävä tulee ja räväyttää takin auki ja näyttää paljaaksi riisutun alapäänsä jäykkiksineen
Juoksee karkuun, nauraa, mut ei kiihotu....
Kiihotutko sinä jos joku tuntematon hölmö fantasioiva eukko esittelee puskureitaan naamas edessä.
Vierailija kirjoitti:
Se on itse asiassa melko huvittavan näköinen. Eli ei kiihota.
Naurettava suorastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pili on maailman keskipiste vain miehille. Naisille se on dildon korvike.
Nainen on maailman keskipiste vain naiselle. Miehelle nainen on vain pillunkantoteline.
Inkkelin mielipide.
Joku juntti käytti poliisista sanaa mulkku... ei, ei, kiihota seisova mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset tekevät kun joku puskassa lymyävä tulee ja räväyttää takin auki ja näyttää paljaaksi riisutun alapäänsä jäykkiksineen
Kiihotutko sinä jos joku tuntematon hölmö fantasioiva eukko esittelee puskureitaan naamas edessä.
Jos on hyvännäköiset puskurit niin kyllä. Mies kiihottuu visuaalisesti nainen emotionaalisesti
M41
Riippu kenessä se on kiinni, jos se on jollain bodarilla niin oksennus lentää.
N36
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kyllä kiihotun
M58
Jos näen oman mieheni jäykän peniksen, kyllä kiihotun. Mutta se pitää nähdä livenä, ei valokuvassa. Jos penis kuuluu jollekin randomille, en kiihotu. Varsinkaan jos hän esittelee sitä mulle livenä, juoksen karkuun.
Eniten mua kiihottaa veltto, seisova penis. Sellaiselle squirttaan heti.
N19
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva palstaääliöstä hinkkaamassa piliään pystyyn lähinnä naurattaa.
Mä voin sulle seisovan näyttää milloin tahansa ilman että autan sen pystyyn koskettelemalla.
Miehet haluavat aina esitellä sitä, vaikka se ei vaikuta naiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva palstaääliöstä hinkkaamassa piliään pystyyn lähinnä naurattaa.
Mä voin sulle seisovan näyttää milloin tahansa ilman että autan sen pystyyn koskettelemalla.
Mulla oli kans nuorempana samaa ongelmaa. Ei ollut yks eikä kaks kertaa kun namivatkulit tuli housuun eikä tyttö ehtinyt kuin housun päältä vähän koskettaa. Älä huoli, kyllä se helpottaa sit iän kanssa...
Todellakin. Valahdan välittömästi aivan märäksi, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin, että haluan saada sen heti sisääni, tai vähintään imettyä syvälle kurkkuuni.
Oman miehen seisova kulli kiihottaa.
Oman miehen kulli kiihottaa, mutta vain jos sitä saa kosketella myös.
Ei. Yök.