Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen käymään opiskelijalapseni luona tänään ja ajattelin viedä kassillisen ruokaa

Vierailija
07.02.2024 |

Mitä veisin? On kaikkiruokainen, laiskahko kokkaaja. Pakastinkin on. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos menisitte ihan yhdessä käymään siellä ruokakaupassa? 

Vierailija
2/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa. Mua harmittaa, kun äitini ostaa kalliimpia merkkejä ja mulle kelpaa halvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykkeitä, italianpataa, broileria, jauhelihaa, juusto, ketsuppi.

Vierailija
4/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole kuin pieni kallis k-kauppa lähellä, jossa heikohko valikoima Ajattelin tuoda kauempaa automarketista, ei ole järkeä ajella yhdessä eestaas. Ei oikein ehditäkään. 

Ap

Vierailija
5/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni oli opiskelija, kävimme välillä yhdessä ruokakaupassa, minä maksoin. Annoin myös säännöllisesti rahaa, oman tilanteeni mukaan eri summia. 

Vierailija
6/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä, pastaa, tomaattimurskaa, pakastevihanneksia, kalapuikkoja, kasvispihvejä, ketsuppia, kahvia, teetä, mehua, ananassäilykkeitä, tonnikalaa, pakastepizzoja ja patonkeja. Paahtoleipää, juustoa, maitoa, margariinia, tomaattia, kurkkua, nuudeleita, näkkäriä, hapankorppuja, mausteita, hernekeittoa, omenoita, appelsiineja, munia, jauhelihaa, jauhoja, kaurahiutaleita, jugurttia

Vierailija
7/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein yleensä leipää, leivänpäällistä (juustoa ja leikkelettä, margariinia, tuoremehua, hedelmiä, kahvia ja teetä, hyvää pihvilihaa, ja itse tekemiäni ruokia pakastimeen, vähän herkkuja myös.. Hyvin kelpasivat.

Vierailija
8/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin yhdessä kauppaan.

Oma opiskelija on tosi gurmandi ja hyvä kokki joka ilahtuisi lohesta/savulohesta, jokiravunpyrstöitä, aasialaisista mausteista, hedelmistä ja kasviksista (erityisesti joku avokado, tuoreet marjat ja yrtit).

Vierailija
9/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren tarpeet tosiaan kannattaa selvittää ennen kuin astuu hänen varpailleen. 

Vierailija
10/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie sellaista ruokaa, jota tiedät hänen syövän 

Vierailija
11/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin yhdessä kauppaan.

Oma opiskelija on tosi gurmandi ja hyvä kokki joka ilahtuisi lohesta/savulohesta, jokiravunpyrstöitä, aasialaisista mausteista, hedelmistä ja kasviksista (erityisesti joku avokado, tuoreet marjat ja yrtit).

Nämä eväät saanee jokainen ostaa ihan itse. Kauas on tuo opiskelijaelämä menny.

Vierailija
12/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä palsta on täynnä vanhempia, jotka eivät tunne omia lapsiaan tai osaa puhua niille? Palstalla ehdotetaan mehuja, kahveja yms., tietämättä, juoko lapsi näitä edes. 

Vierailija
13/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä itseltään mitä ruokaa on tehnyt mieli ja tuo niitä. Kun on laiska kokkaamaan niin voit myös hänen luonaan kokata isomman annoksen jotain mistä lämmittää useamman päivän ruokaa, esim. makaronilaatikko tai kinkkukiusaus.

Vierailija
14/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vie sellaista ruokaa, jota tiedät hänen syövän 

No on oikeastaan nirson täysi vastakohta, kaikki kelpaa 😁 Lähinnä mietin mikä olis näppärää sinkkutaloudessa. Terveellistäkin saa olla. 

Vierailija
15/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa jos haluat jotain antaa tai kysy häneltä mitä viet. Älä ryhdy päättämään mitä aikuinen syö.

Vierailija
16/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole kuin pieni kallis k-kauppa lähellä, jossa heikohko valikoima Ajattelin tuoda kauempaa automarketista, ei ole järkeä ajella yhdessä eestaas. Ei oikein ehditäkään. 

Ap

No, soita edes ja kysy mitä hän kaipaa. Mulla ei esim nyt ole pakastimessa juurikaan tilaa. Ja kuivakaapeissa on paljon kaikkea mitä en ole ehtynyt kokata. Olen koettanut äidille sanoa ettei joka kerta tarvi tuua. 

Yritän vaan sanoa, että sitä oman lapsen mielipidettä voisi jo kuulla kun hän kerran on jo omillaan.

Vierailija
17/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa tonnikalaa, tomaattimurskaa, makaronia, juustoa iso pala, kananmunia, HK sininen, kaurahiutaleita, kahvipkt ja keksejä, banaaneja ja karkkipussi. 

Vierailija
18/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren tarpeet tosiaan kannattaa selvittää ennen kuin astuu hänen varpailleen. 

Astuu varpaille? Paljonko se opintotuki nykyisin on jos ei ruokakassi kelpaa ilman mielensä pahoittamista?

Ihan peruselintarvikkeita veisin jos ei kauppaan yhdessä ennätä. Säilykkeitä, jauhelihaa, leipää pakkaseen ja tuoreita hedelmiä. Kyllä sä nuoresi tunnet.

Vierailija
19/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie selaamista joka sinusta on sopivaa.

Vierailija
20/95 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, soita edes ja kysy mitä hän kaipaa. Mulla ei esim nyt ole pakastimessa juurikaan tilaa. Ja kuivakaapeissa on paljon kaikkea mitä en ole ehtynyt kokata. Olen koettanut äidille sanoa ettei joka kerta tarvi tuua. 

Yritän vaan sanoa, että sitä oman lapsen mielipidettä voisi jo kuulla kun hän kerran on jo omillaan.

Meidän tilanne on erilainen. Tiedän että hänellä on kaapit suht koht tyhjät juuri nyt. Ei osannut sanoa mitä erityisesti haluaa. "Kaikki käy". 

Ap