Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Vapun tyhjännauraminen ja kaakatus on niin rasittavaa. Teennäinen, aito lämpöys puuttuu.
Lämpöys? Ihan uusi sana mulle. Ehkä Pimiäkään ei tunne.
Itse sain k.o. henkilöstä yliannoksen jo kauan sitten. Ei pysty Maajusseja katsomaan, juontajan takia.
Milloin Maikkari älyää
a) vaihtaa juontajan? Itse olen ehdottanut Mikko Kekäläistä jo ajat sitten.
b) lopettaa ohjelman?
Minä minä minä minä minä.
Maailma ei kuule pyöri sinun halujen mukaan.
Mun mielestä Vappu on hyvä juontaja. Hauska, huumorintajuinen, hyväntuulinen, iloinen, rempseä, mutta asiallinen. Ainut miinus on se että joskus huomauttaa jos jo
Minusta tuo oli Vapulta hyväntahtoista kiusoittelua, tarkoittaa: "Oletkos rakastunut)"
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen vanhaanko noita suoliston bakteerikantaeroja ei ollut??? Lihavia ei juuri ollut.
Tiede tulee korjaamaan tämänkin tiedeväitteen aikanaan.
No tottakai suoliston bakteerikanta muuttuu erilaiseksi, jos vauvasta asti on syötetty sokeria ja eläinrasvaa.
Riippuvuus ja kausaalisuus ovat tilastotieteessä eri asioita. Pitää vakioida aika paljon tekijöitä, jotta voi väittää kuin Pietiläinen.
Pietiläinen ei myöskään ole ainoa tutkija, joka on erikoistunut lihavuuteen. ja saanut samansuuntaisia tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Millan yksi alkuun potentiaalinen ehdokas tuijotti Millaa ylimielisesti ja ahdistavan itsevarmasti ja vastaukset oli yhden sanan vastauksia eikä kysynyt itse Millalta mitään vaikka hän pyysi. Ei se ujoutta minusta ollut vaan pikemminkin ylimielisyyttä. Ei tota mielestäni voinut jännityksenkään piikkiin laittaa. Olin ihan ahdistunut Millan puolesta tuossa pikatreffeillä. Eikä se ollut mitään ihastumistuijotusta, syvälle silmiin katsomista.
Siihen nähden Milla klaarasi tilanteen hyvin, kun toinen oli kuin Porticin mykkä. Milla sitten keksi itse kysyttävää, jottei olisi tullut kiusallista hiljaisuutta. Ujous tai ramppikuumeko vei mieheltä sanat suusta, vai mikä.
Tatskajäbä oli varmaan psyykannut sen jäihin väittämällä, että on jo tekstaillut jatkuvalla syötöllä kaksimielisiä Millan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku ressukka poistattelee viestejä. Poistu palstalta jos keskustelu ei tunnu mielekkäältä. Sinä mikään keskustelun määrittelijä ole, vanha kurppa.
Olisin yläpeukuttanut tämän viestin, mutta kun luin nuo kaksi viimeistä sanaa jätin peukuttamatta. Miksi aina pitää haukkua toisia keskustelijoita?
Niin, haukkujen lukemisesta tulee paha mieli muillekin. Positiivisuus taas ilahduttaa ja saattaa pelastaa päivän.
Vanhaksi kurpaksi saa vain ikäihminen itse nimittää itseään, silloin se on huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan todella leso se Millan sulhasehdokas (Kalle?).
Tulee ylimielisenä sisään, ojentaa kukat ja on sitä mieltä että tää riittikin. Vastaa yhdellä sanalla huokaisten, niinkuin kysymykseen vastaaminen ois jotenkin maailman työläintä. Ihan tosi törkeetä käytöstä.
Katsoin samaa, miksi edes tuli tuonne? Ei taida olla tosissaan...
Tässä ensimmäiset veikkaukset pareista:
Samuli ja Krista tai ei kukaan
Sami ja Mira
Pekka ja Jenni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan todella leso se Millan sulhasehdokas (Kalle?).
Tulee ylimielisenä sisään, ojentaa kukat ja on sitä mieltä että tää riittikin. Vastaa yhdellä sanalla huokaisten, niinkuin kysymykseen vastaaminen ois jotenkin maailman työläintä. Ihan tosi törkeetä käytöstä.
Katsoin samaa, miksi edes tuli tuonne? Ei taida olla tosissaan...
Yllätyin, kun kuitenkin pääsi jatkoon. Ehkä hänessä viehätti sitten jokin, mitä en ohjelmasta huomannut.
Ihanaa että on kerrankin tosi-tv-sarja, jossa on tavallisia, luonnollisia ihmisiä eikä mitään plastisia instabeibejä!
Minua kyllästyttää ja ihmetyttääkin miksi AINA kysytään, että "jännittääkö?". Onko se kaikkein olennainen asia onko ihminen jännittäjä-tyyppiä? Ei kyllä kuuluisi minun sananvarastooni kysellä tuollaista. Olen itse kova jännittämään sosiaalisia tilanteita, ja mikä pahentaa sitä on se jos aletaan kysellä "jännittääkö?"
Eilen tuli telkusta kaikki tarinat-osio. Taas Vappu kyseli, että jännittääkö ja tämä voi olla loppuelämänne ensimmäinen päivä jne. Eikö muuta keksitä. Pitkäpiimäistä ohjelman veyttämistä, turhia samantyyppisiä kertauksia ja osallistujien yksin puhumista. Itse treffejä näytetään hyvin vähän. Nehän tässä kiinnostaisi eikä turhat samat jorinat ja kyselyt.
Samin Mira on aika symppis.
Samuli ei löydä noista kolmesta kyllä kumppania. Katsotaan millainen se Krista on.
Kaikilla morsianehdokkailla pitkät hiukset.
Tällä kaudella ei varmaan muodostu pareja. Yksi jos toinenkin valittelee kipinän puutteesta.
Pekka oli vähän epäkohtelias sille yhdelle naiselle ryhmätreffeillä. Ei edes katsonut päin.
Samulin morsian ehdokas, tumma polkkatukka, oli kuin äitienpäivä juhlassa. Järkyttävä rusetti aikuisella naisella. No kukin tyylillään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Millan yksi alkuun potentiaalinen ehdokas tuijotti Millaa ylimielisesti ja ahdistavan itsevarmasti ja vastaukset oli yhden sanan vastauksia eikä kysynyt itse Millalta mitään vaikka hän pyysi. Ei se ujoutta minusta ollut vaan pikemminkin ylimielisyyttä. Ei tota mielestäni voinut jännityksenkään piikkiin laittaa. Olin ihan ahdistunut Millan puolesta tuossa pikatreffeillä. Eikä se ollut mitään ihastumistuijotusta, syvälle silmiin katsomista.
Siihen nähden Milla klaarasi tilanteen hyvin, kun toinen oli kuin Porticin mykkä. Milla sitten keksi itse kysyttävää, jottei olisi tullut kiusallista hiljaisuutta. Ujous tai ramppikuumeko vei mieheltä sanat suusta, vai mikä.
Ja otti kuitenkin ryhmätreffeille sen tuijottaja. En itse ois noin ylimielistä valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Samulin morsian ehdokas, tumma polkkatukka, oli kuin äitienpäivä juhlassa. Järkyttävä rusetti aikuisella naisella. No kukin tyylillään....
Ei näyttänyt kyllä kovin tyytyväiseltä, kun Vappu kertoi neljännen naisen tulevan. Jotenkin ylimielisen oloinen ihminen.
Tuossa Kaikki tarinat oleva Atso on jotenkin ahdistava. Sanoo naiselle et voiko myöhemmin ottaa yhteyttä jos hän ei nyt valitse????
Minusta vaikuttaa enemmän jännittyneeltä kun ylimieliseltä. Ehkä myös jotenkin kirjolla...