Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Huomio pikatreffeistä ja kaikista tarinoista: Suurin osa morsianehdokkaista todella ylipainoisia vaikka ovat nuoria naisia. Monella sulhasehdokkaalla hyvin, hyvin huonot hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla morsianehdokkailla pitkät hiukset.
Onko jonkun mielestä pitkät hiukset naisella jotenkin ihmettelyn arvoinen asia?
Jaahas, tuo iso poika oli kumihousutytön entinen opiskelukaveri.
Riku Nieminen on jotenkin koominen hahmo tässä. Se yksi ehdokas suunnilleen juoksi pois huoneesta XD
Yllätyin kun sanottiin, että se yksi sätkivä ujostelija oli kahden lapsen isä. En muista näiden nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Millan yksi alkuun potentiaalinen ehdokas tuijotti Millaa ylimielisesti ja ahdistavan itsevarmasti ja vastaukset oli yhden sanan vastauksia eikä kysynyt itse Millalta mitään vaikka hän pyysi. Ei se ujoutta minusta ollut vaan pikemminkin ylimielisyyttä. Ei tota mielestäni voinut jännityksenkään piikkiin laittaa. Olin ihan ahdistunut Millan puolesta tuossa pikatreffeillä. Eikä se ollut mitään ihastumistuijotusta, syvälle silmiin katsomista.
Siihen nähden Milla klaarasi tilanteen hyvin, kun toinen oli kuin Porticin mykkä. Milla sitten keksi itse kysyttävää, jottei olisi tullut kiusallista hiljaisuutta. Ujous tai ramppikuumeko vei mieheltä sanat suusta, vai mikä.
Ja otti kuitenkin ryhmätreffeille sen tuijottaja. En itse ois noin ylimielistä valinnut.
Oli erikoista, että valitsi tuon. Toisaalta tuo on varmaan helppo pudottaa seuraavalla kierroksella ja valita ne 3 parasta, ne oli aika selkeät. Tosin se jännämies kyllä vähän epäilyttää. Vanhan näköinen ikäisekseen sekin.
Oliko jännämiehellä piilarit, näytti niin epäaidoilta läheltä ne silmät.
Samin kaikki morsianehdokkaat näyttivät viihtyvän pikatreffeillä. En muista vastaavaa vähään aikaan nähneeni. Samilla on näköjään erinomaiset sosiaaliset taidot. Hän onnistui kohtaamaan kunkin naisen tämän omista lähtökohdista käsin, ja sai sen näyttämään vielä helpolta. Introverttinä mörököllinä en voi kuin ihailla.
Atsosta kyllä saa juokse ja lujaa!-vibat. Jotain liian erilaista.
Ei enempää näitä tantrahommia taivas varjele! Tämä on Maajussit!
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kun sanottiin, että se yksi sätkivä ujostelija oli kahden lapsen isä. En muista näiden nimiä.
Kaulaansahan tuo oli niihin nimet tatuoinut. Arvasin, että oli lapsia ennen kuin niistä mainitsi. Tuskinpa kellään miehellä muuten Niklaksen nimeä kaulassaan olisi. Typerä veto kyllä pistää niitä sinne!
Osallistujien pitäisi olla edes kunnon maajusseja, että peltoa käännetään ja p*skaa mätetään, lypsetään ja tehdään rehua. Ei mitään marsun rapsuttelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Riku Nieminen on jotenkin koominen hahmo tässä. Se yksi ehdokas suunnilleen juoksi pois huoneesta XD
Katsoin sen askelluksen olevan niin vongertava, että olikohan maistissa?
Samulista ja Laurasta tulee ulkoisesti mieleen kuin isä ja tytär.
Maaseudun tekevälle naiselle ei etelän kaupunkijäbät käy. Kaikki ne yrittääkin hakea.
Reetta ja Pekka ihan samannäköisiä!
Kiviapajan Harri on aika hurmaava. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulaansahan tuo oli niihin nimet tatuoinut. Arvasin, että oli lapsia ennen kuin niistä mainitsi. Tuskinpa kellään miehellä muuten Niklaksen nimeä kaulassaan olisi. Typerä veto kyllä pistää niitä sinne!
En saanut selvää siitä, ajattelin, että ehkä joku sydänkäyrä tms. tatuoituna. Kaula on kyllä vihoviimeinen paikka tatuoida mitään.
Tosi outo kysymys. Minä olisin vastannut, että et saa ottaa yhteyttä, jos en nyt tule valituksi.