Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Millan ja Jasperin pitää tutustua kameroiden sammuttua. Molemmat jäätyy kameroiden kuvatessa.
Jasper ei ole tutustumisen arvoinen.
Jännästi Sami vaikutti ensin kiinnostuneen kaikista ja nyt yhtäkkiä kukaan ei juurikaan kiinnosta. Ehkä ei osaa heittäytyä. Kohtelias, mutta henkisesti pitää etäisyyttä naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi Sami vaikutti ensin kiinnostuneen kaikista ja nyt yhtäkkiä kukaan ei juurikaan kiinnosta. Ehkä ei osaa heittäytyä. Kohtelias, mutta henkisesti pitää etäisyyttä naisiin.
Ex-seurakuntanuoret ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta katsoin Kaikki tarinat. Atson naiset ovat kaikki ihanan hörhöjä! Mielenkiintoisia ja erilaisia persoonia. Oikeastaan mielenkiintoisimmat persoonat koko ohjelmassa. Hauskaa myös kuinka he ainakin tuossa alussa juttelevat eloisasti keskenään.
Samaa mieltä, Atson porukkaa olisi seurannut mielellään enemmänkin eli varsinaisessa televisiosarjassa. :D
Sami kuulostaa aivan ROBINILTA (se turkulainen laulaja). Jos laittaisi silmät kiinni, voisi luulla Robinin puhuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Reetasta on tullut lapsellinen mielikuva. Varsinkin kun vertaa Jenniin, joka on hyvin aikuinen ja jalat maassa. Pekasta tulee vähän jotenkin takakireä, kärttyinen, oikukas viba. En osaa sanoa miksi, mutta jotenkin vaan vaikuttaa siltä, että voi olla vähän ailahtelevainen, kiukutteluun ja tiuskimiseen taipuvainen. Se mitä Jenniltäkin kysyi, että tukisitko minua, kun on huono hetki. Ja tästä siis paluu siihen Reettaan, että jos Pekka kaipaa äidillistä puolisoa, niin lapsekkaasta Reetasta tuskin siihen olisi.
Tämä toki vain oma ajatukseni, mitä näiden lyhyiden pätkien perusteella on tullut, enkä väitä, että vastaa todellisuutta.
Hyvin kuvailtu, tältä vaikuttaa vahvasti.
Miksi Reetta kiemurtelee käsiensä ja ylävartalonsa kanssa. Näyttää tuskaiselta välillä hänen olemisensa. Onkohan joku adhd vai mikä, kun ei osaa olla paikallaan.
Pekka on sen oloinen mies, että ihmettelen että hänellä joskus joku nainen on ilmeisesti ollut. :D
Vierailija kirjoitti:
No eipä noiden aurinkovoiteiden terveellisyyskään ole taattua. Kertyvät elimistöön ja monissa on syöpävaarallisia aineita. Vanheneminen on myös luuston kulumista ja ihon alaisen rasvakerroksen ohenemista. Siihen ei aurinkovoiteet auta yhtään, iho roikkuu ja laskostuu joka tapauksessa. Suomen kesä on lyhyt. On ihan eri asia asua ympäri vuoden päiväntasaajan seudulla tai edes Välimeren maissa kuin pimeässä ja pitkä talvisessa pohjolassa. Kemikaalit on vierasaineita elimistössä ja luonnossa. Kosmetiikkateollisuus on miljardi bisnes ja sen kyllä huomaa mainonnassa ja vloggaajien sisältöyhteistyö videoissa. Muutenkin tämä menee ohi aiheen. Reippaan näköiset ulkonäköihmiset on kivan näköisiä ja näyttää ihan ikäiseltään.
Kaikenlaiset kemikaalit ovat vaarallisia, jopa syöpää aiheuttavia. Hiusvärejä myöten.
Toivottavasti ensi vuonna on kiinnostavampia maajusseja. Milla, Sami, Samuli, Pekka... hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Sami kuulostaa aivan ROBINILTA (se turkulainen laulaja). Jos laittaisi silmät kiinni, voisi luulla Robinin puhuvan.
Sami ei sentään näytä Robinilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, näköjään viestejä minulle. Kirjoitin neutraalisti enkä mitenkään ilkkuen auringon ihoa vanhentavista vaikutuksista ja sohaisin näköjään muurahaispesään. Kertokaa toki, jos todella on niin, että maaseudulla ennen kuin astutte aamulla ulos, niin laitatte aurinkovoidetta kasvoille. Jos ette, niin sittenhän olin aivan oikeassa. Näköjään se koettiin provona, vaikka se oli tarkoitettu enemmänkin toteavaksi ja pohdiskelevaksi. Olen katsonut tätä sarjaa jo monta tuotantokautta ja joka vuosi kiinnittänyt samaan asiaan huomiota eli siihen, kuinka osa näyttää ikäistään vanhemmalta.
Lisään vielä tähän meikkaamisesta eli kaupungeissa tosiaan meikataan enemmän ja nykyään monissa päivävoiteissa ja meikkivoiteissa on aurinkosuoja jo valmiina. Maatilan töihinhän ei meikata. Mutta olen siis kiinnittänyt huomiota sekä miesten että naisten ihoon tässä sarjassa, esim. juonteis
Juonteet ja rasittuneisuus voivat myös kieliä siitä, että ihminen on tehnyt muutakin, kuin tuijottanut ruutua, tai selannut kirjoja.
Oleksandra on niin aurinkoinen. Jos hän laihduttaisi, ei näyttäisi tätimäiseltä kuten nyt. Samulin kanssa kropat sillä lailla epäsuhdassa, että Samuli näyttää Oleksandran rinnalla "luikulta". Vaikka tietenkin jotkut miehet tykkäävät itseään isokokoisemmasta naisista. Muutoin Samulilla voisi varmaankin kiinnostus herätä. Kauniit piirteet Oleksandralla kyllä on, näin naisena voin todeta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffit pitäis olla yhdessä tekemistä, ei niin et ollaan eri kanooteissa, ajetaan cartinkia, riiputaan köydellä ym. Sit lopuks vaan nopsaan juodaan lasit vettä. Istuttas alas ja juteltais, puuhailtas yhdessä jotain jossa samalla voi keskustella. Ei me katsojat kaivata kiipeilyä, sukeltamista, hyppäämistä ym.extremeä. Tää on ihmissuhdeohjelma!
Eikö niissä ensimmäisissä kausissa juustiinsa menty vaan vähän jonnekin kävelylle, ehkä eväät mukana? Jos en ihan väärin muista... Nämä kaikenlaiset aktiviteetit on tainnut tulla vasta myöhemmin....?
Mun mielestä myös kaikki saunomiset ja paljuilut pitäis kieltää. On varmaan joo ukoista kivaa, mutta naisihmisille todella vaivaannuttavaa. Eilenkin se yksi naisista istui saunan ulkopuolella yksinään! Ihan täysin tarpeeton ohjelmanumero koko saunominen ja kertoo vaan miesten törppöydestä, että ei pystytä asettumaan toise
Sami sanoi vähän piikitellen yhdessä jaksossa että kyllä hän voi siivota ja laittaa ruokaa jos joku hoitaa noi pellot. En uskaltaisi kyllä tuollaiselle ruveta. Eikai niillä töillä mitään vapaakorttia saa kotihommista, olettaen että nainenkin käy ihan omissa töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ol kyl koskaan Robinin kuullu puhuvan tolleen ku Sami....kui se ny ottaa...saattaa ollakki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ol kyl koskaan Robinin kuullu puhuvan tolleen ku Sami....kui se ny ottaa...saattaa ollakki...
En ole noiden murteiden asiantuntija, mutta ainakin jotain samaa heillä on minun mielestäni murteissa ja itse puheääneltään aivan samankuuloisia. Huomasin ekan kerran siinä paljukohtauksessa, että Sami kuulosti Robinilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin Lounais-Suomesta ovat kumpikin. - Jokainen maajussi puhuu ohjelmassa omaa murrettaan, ja kiva niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole noiden murteiden asiantuntija, mutta ainakin jotain samaa heillä on minun mielestäni murteissa ja itse puheääneltään aivan samankuuloisia. Huomasin ekan kerran siinä paljukohtauksessa, että Sami kuulosti Robinilta.
Lounaismurteiden alueelta kumpikin mies. Kun itse olen samalta suunnalta, niin kotoisalta kuulosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä noiden aurinkovoiteiden terveellisyyskään ole taattua. Kertyvät elimistöön ja monissa on syöpävaarallisia aineita. Vanheneminen on myös luuston kulumista ja ihon alaisen rasvakerroksen ohenemista. Siihen ei aurinkovoiteet auta yhtään, iho roikkuu ja laskostuu joka tapauksessa. Suomen kesä on lyhyt. On ihan eri asia asua ympäri vuoden päiväntasaajan seudulla tai edes Välimeren maissa kuin pimeässä ja pitkä talvisessa pohjolassa. Kemikaalit on vierasaineita elimistössä ja luonnossa. Kosmetiikkateollisuus on miljardi bisnes ja sen kyllä huomaa mainonnassa ja vloggaajien sisältöyhteistyö videoissa. Muutenkin tämä menee ohi aiheen. Reippaan näköiset ulkonäköihmiset on kivan näköisiä ja näyttää ihan ikäiseltään.
Kaikenlaiset kemikaalit ovat vaarallisia, jopa syöpää aiheuttavia. Hiusvärejä myöten.
Myös ympäristölle haitallisia. Vain luonnonkosmetiikkaa voin hyvällä omallatunnolla käyttää /vaikken sitäkään enää).
Voi luoja... nyt on muka meikkauskin "ihonhoitoa". Hyvin harva meikkivoide tms edes on hyväksi iholle! Parempi olla ilman niitä. Ja kun ne kaupunkilaiset kerta sen maskin alle ihonsa tuppaa aina piilottaa, niin mistäs sinä muka luulet tietäväsi minkä ikäiseltä sen ihmisen iho oikeasti näyttää? Riittävän kuulasta pakkelia kerros tai pari naamalle, juonteet ja rypyt peittoon, poskipunaa poskille, varjostuksia ja korostuksia unohtamatta, niin heti läksi 10 vuotta naamalta. Ja sitten sinä urvelo luulet, että ihminen on oikeastikin sen ikäisen näköinen ihan luonnostaan. Hohhoijjaa....
Ja tuskinpa siellä kaupungissakaan miehet hirveästi läträilee naamaansa niitä meikkejä tai aurinkorasvoja, vähemmistössä varmasti ovat sellaiset.
Ei juonteita ja ryppyjä voi piilottaa, ne näkyy kyllä (juonteet ja syvät rypyt aina, matalatkin rypyt voivat näkyä, jos ihmisen kasvot on lähettyvillä). Olen lukenut, että meikkaavat ihmiset ovat yleensä kiinnostuneita myös muusta ihonhoidosta. Iho puhdistetaan, laitetaan kasvovettä, mahdollisesti seerumi, voide jne. Kun tuon kerran oppii, niin ei vaadi juuri vaivaa. Ja tosiaan ihonhoitosarjoja on miehillekin. Uskomatonta kyllä, että keskustelu meni tähän pisteeseen. Lopetetaan.