Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
2101/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuinka ikäiseltään vanhemmilta jotkut miehet ja naiset näyttävät tässä sarjassa. Näin kaupunkilaisena olen ajatellut sen johtuvan esim. aurinkovoiteen käyttämättömyydestä kasvoilla. Kaupungeissa ihonhoito on omaksuttu ehkä laajemmin tärkeäksi, täällä meikataankin enemmän kuin maaseudulla jne. ja ihonhoitoa tehdään ennen ulos lähtöä. Maaseudulla varmaankin marssitaan aamulla vaan ulos ns. luomuna eikä laiteta voiteita kasvoille. Viimeistään 3-kymppisenä ellei aikaisemmin alkaa näkyä kasvoilla se, miten on toiminut 2-kymppisenä. Eli esim. auringon tuhot ihossa.

Ei ole sinuakaan liialla älyllä pilattu....

Opiskelen yliopistossa ja kaikki mitä sanoin ihonhoidosta on totta. Tietenkin jos haluaa esim. 3-kymppisenä, että iho näyttää kunnoltaan lähemmäs 4-kymppisen ihoa, niin antaa menn

Ketkä tuolla siis ovat näitä mielestäsi vanhan näköisiä? Jussit asuvat maalla juu, mutta puolisoehdokkaiden asumistaustasta tuskin tiedät mitään. 

Vierailija
2102/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuinka ikäiseltään vanhemmilta jotkut miehet ja naiset näyttävät tässä sarjassa. Näin kaupunkilaisena olen ajatellut sen johtuvan esim. aurinkovoiteen käyttämättömyydestä kasvoilla. Kaupungeissa ihonhoito on omaksuttu ehkä laajemmin tärkeäksi, täällä meikataankin enemmän kuin maaseudulla jne. ja ihonhoitoa tehdään ennen ulos lähtöä. Maaseudulla varmaankin marssitaan aamulla vaan ulos ns. luomuna eikä laiteta voiteita kasvoille. Viimeistään 3-kymppisenä ellei aikaisemmin alkaa näkyä kasvoilla se, miten on toiminut 2-kymppisenä. Eli esim. auringon tuhot ihossa.

Tässä on kyllä yksi ketjun älyvapaimmista kommenteista ja vielä itseään koulutettuna, fiksuna kaupunkilaisena pitävän ihmisen näppikseltä. 

Pitäisiköhän sinun poistua sieltä omasta kaupunkipoterostasi ja käydä vähän tutustumassa ympärillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli on jusseista hyväkäytöksisin ja vilpittömimmän oloinen. Harmittaa vaan niin hänen puolestaan jos ja kun ei näistä ehdokkaista morsianta löydy. Nyt vaan kovin toivomaan, että saa kirjeitä tään ohjelman jäläkeen. Hänestä saisi aidon maajussin. 

Vierailija
2104/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että joskus aiempina kausina  hiuksia laitettiin, meikattiin ja pukeuduttiin  kauniisiin vaatteisiin treffeille tässäkin ohjelmassa. Treffit olivat rauhallisia ja enemmän juteltiin. Nyt laitetaan melkein urheiluvaatteet päälle ja mennään kiipeilemään ym.

Toisaalta, eikös viime vuonna Pöytyän Kalle -maajussi vienyt naisia treffeille patsaspuistoon ja kotiseutuyhdistyksen museoalueelle. Osasi esitellä paikkoja ihan oppaan tavoin, kun ne olivat hänelle itselleen tärkeitä. Se oli piristävä poikkeus.

Vierailija
2105/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että joskus aiempina kausina  hiuksia laitettiin, meikattiin ja pukeuduttiin  kauniisiin vaatteisiin treffeille tässäkin ohjelmassa. Treffit olivat rauhallisia ja enemmän juteltiin. Nyt laitetaan melkein urheiluvaatteet päälle ja mennään kiipeilemään ym.

Toisaalta, eikös viime vuonna Pöytyän Kalle -maajussi vienyt naisia treffeille patsaspuistoon ja kotiseutuyhdistyksen museoalueelle. Osasi esitellä paikkoja ihan oppaan tavoin, kun ne olivat hänelle itselleen tärkeitä. Se oli piristävä poikkeus.

Pöytyän Kallekaan ei löytänyt ohjelmasta onnea. Sen olisi tuolle herkälle miehelle kyllä suonut.

Vierailija
2106/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään näitä treffejä, joissa käydään jossain pelaamassa, ratsastamassa, soutamassa, tanssimassa tms. on ollut. Minusta kivempi, että on jotain toimintaa eikä vaan istuta puistonpenkillä juttelemassa.

Vierailija
2107/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yritetään vain markkinoida näitä paskoja aktiviteetteja. Aina tuota helvetin kartingia ja jotain puissa kiipeilyä. Kaikki vapaamuotoisuus on tästä kadonnut ja tätä ei pitäisi edes tehdä enää, jos ei ole rahaa tehdä kunnollista ja sillä tarkoituksella, joka tällä formaatilla on alkujaan ollut.

No ei ole mikään pakko katsoa. 

Vierailija
2108/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinuakaan liialla älyllä pilattu....

Opiskelen yliopistossa ja kaikki mitä sanoin ihonhoidosta on totta. Tietenkin jos haluaa esim. 3-kymppisenä, että iho näyttää kunnoltaan lähemmäs 4-kymppisen ihoa, niin antaa menn

Tuossa sen näkee, miten typeriä voivat yliopistoihmisetkin olla!  

Vierailija
2109/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasper yritti keskustella Millan kans, mutta Milla ei saanut sanottua oikein mitään. Miksihän on hakenut ohjelmaan, kun ei pysty edes keskustelemaan. 

Aika surkeita ovat Jasperinkin keskustelutaidot. 😅

Millan ja Jasperin pitää tutustua kameroiden sammuttua. Molemmat jäätyy kameroiden kuvatessa.

Vierailija
2110/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näköjään viestejä minulle. Kirjoitin neutraalisti enkä mitenkään ilkkuen auringon ihoa vanhentavista vaikutuksista ja sohaisin näköjään muurahaispesään. Kertokaa toki, jos todella on niin, että maaseudulla ennen kuin astutte aamulla ulos, niin laitatte aurinkovoidetta kasvoille. Jos ette, niin sittenhän olin aivan oikeassa. Näköjään se koettiin provona, vaikka se oli tarkoitettu enemmänkin toteavaksi ja pohdiskelevaksi. Olen katsonut tätä sarjaa jo monta tuotantokautta ja joka vuosi kiinnittänyt samaan asiaan huomiota eli siihen, kuinka osa näyttää ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
2111/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ihan pöljä? Et voi olla tosissas.

Tämä muita valistava ei ole selvästi tietoinen uusimmista tutkimuksista. Aurinkorasvojen käytöllä on vakaviakin haittoja, etenkin lasten kohdalla. Kosmetiikka on toinen ihohuokosia tukkiva, syöpiä ja muita mm.hengitysteihin liittyvien sairauksien aiheuttaja. Eihän maalla työskentelevällä pysy edes rasvat ja meikit naamassa.

Vierailija
2112/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, näköjään viestejä minulle. Kirjoitin neutraalisti enkä mitenkään ilkkuen auringon ihoa vanhentavista vaikutuksista ja sohaisin näköjään muurahaispesään. Kertokaa toki, jos todella on niin, että maaseudulla ennen kuin astutte aamulla ulos, niin laitatte aurinkovoidetta kasvoille. Jos ette, niin sittenhän olin aivan oikeassa. Näköjään se koettiin provona, vaikka se oli tarkoitettu enemmänkin toteavaksi ja pohdiskelevaksi. Olen katsonut tätä sarjaa jo monta tuotantokautta ja joka vuosi kiinnittänyt samaan asiaan huomiota eli siihen, kuinka osa näyttää ikäistään vanhemmalta.

Lisään vielä tähän meikkaamisesta eli kaupungeissa tosiaan meikataan enemmän ja nykyään monissa päivävoiteissa ja meikkivoiteissa on aurinkosuoja jo valmiina. Maatilan töihinhän ei meikata. Mutta olen siis kiinnittänyt huomiota sekä miesten että naisten ihoon tässä sarjassa, esim. juonteisiin, kuten Samulilla, jolla on nenä-suupuoli-juonteet ja myös kulmien välissä rypyt. En kuitenkaan jaksaisi jatkaa tästä aiheesta, joten mennäänpä toisiin aiheisiin, kiitos.

Vierailija
2113/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vaan alleviivat yksinkertaisuuttasi. Nyt sitten tosissasi olisit vetelemässä parin av-palstalaisen vastauksen perusteella suorat johtopäätökset siitä, käyttääkö maalaiset aurinkovoidetta kasvoille vai ei 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻. Onpa tosi laadukasta "tutkimusta" ja ajatustyötä yliopistossa opiskelevalta... En ihmettele yhtään, että Suomen Pisa-tulokset ovat romahtaneet Ja niin on näköjään yliopisto-opetuksen tasokin!

Voin kuule sanoa, että olen käyttänyt aikoinani maalla asuessani peltotöissä aurinkovoidetta ihan jokaisella paljaana jäävällä kehonosalla, eli myös kasvoille. Ja voin sanoa kuule senkin, että tunnen kaupunkilaisia, jotka eivät ole koskaan käyttäneet aurinkovoidetta kasvoilla. Joten tuli nyt todistettua se, että maalaiset käyttävät aurinkosuojaa kasvoilla, mutta kaupunkilaiset ei. Hah! Ja tulipa todistettua sekin, että olit ja olet väärässä, etkä tiedä mistään mitään. 🙄

Vierailija
2114/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on nuoria. Hihittelyksi meni millan ja kallenkin treffit. Harmi kun samulille ei kiiakaan kelvannut.

Vierailija
2115/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vaan alleviivat yksinkertaisuuttasi. Nyt sitten tosissasi olisit vetelemässä parin av-palstalaisen vastauksen perusteella suorat johtopäätökset siitä, käyttääkö maalaiset aurinkovoidetta kasvoille vai ei 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻. Onpa tosi laadukasta "tutkimusta"

Voit toki mennä henkilökohtaisuuksiin, jos sinulle tulee siitä parempi olo. Kummasti provosoiduit. 😅 Jos puhutaan suuresta massasta, niin olen kyllä oikeassa siinä, että kaupungeissa huolehditaan ihonhoidosta enemmän, siihen ei minkäänlaisia tutkimuksia tarvita. Kuten sanoin meikkaamisesta ja senkin mukana tulevasta aurinkosuojasta jne. Nykyään miehillekin on paljon ihonhoitosarjoja ja kaupungeissa miehet huolehtii tästä enemmän. Luulisi ihan sillä kuuluisalla maalaisjärjellä olevan selvää, että yleensä maaseudun töissä ihonhoito ei ole mielessä. Tämän totesin.

Vierailija
2116/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tähän meikkaamisesta eli kaupungeissa tosiaan meikataan enemmän ja nykyään monissa päivävoiteissa ja meikkivoiteissa on aurinkosuoja jo valmiina. Maatilan töihinhän ei meikata. Mutta olen siis kiinnittänyt huomiota sekä miesten että naisten ihoon tässä sarjassa, esim. juonteis

Voi luoja... nyt on muka meikkauskin "ihonhoitoa". Hyvin harva meikkivoide tms edes on hyväksi iholle! Parempi olla ilman niitä. Ja kun ne kaupunkilaiset kerta sen maskin alle ihonsa tuppaa aina piilottaa, niin mistäs sinä muka luulet tietäväsi minkä ikäiseltä sen ihmisen iho oikeasti näyttää? Riittävän kuulasta pakkelia kerros tai pari naamalle, juonteet ja rypyt peittoon, poskipunaa poskille, varjostuksia ja korostuksia unohtamatta, niin heti läksi 10 vuotta naamalta. Ja sitten sinä urvelo luulet, että ihminen on oikeastikin sen ikäisen näköinen ihan luonnostaan. Hohhoijjaa....

Ja tuskinpa siellä kaupungissakaan miehet hirveästi läträilee naamaansa niitä meikkejä tai aurinkorasvoja, vähemmistössä varmasti ovat sellaiset. 

Vierailija
2117/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vaan alleviivat yksinkertaisuuttasi. Nyt sitten tosissasi olisit vetelemässä parin av-palstalaisen vastauksen perusteella suorat johtopäätökset siitä, käyttääkö maalaiset aurinkovoidetta kasvoille vai ei 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Voit toki mennä henkilökohtaisuuksiin, jos sinulle tulee siitä parempi olo. Kummasti provosoiduit. 😅 Jos puhutaan suuresta massasta, niin olen kyllä oikeassa siinä, että kaupungeissa huolehditaan ihonhoidosta enemmän, siihen ei minkäänlaisia tutkimuksia tarvita. Kuten sanoin meikkaamisesta ja senkin mukana tulevasta aurinkosuojasta jne. Nykyään miehillekin on paljon ihonhoitosarjoja ja kaupungeissa miehet huolehtii tästä enemmän. Luulisi ihan sillä kuuluisalla maalaisjärjellä olevan selvää, että yleensä maaseudun töissä ihonhoito ei ole mielessä. Tämän totesin.

No tuollainen käsittämätön yksinkertaisuus nyt vaan tuppaa provosoimaan. Varsinkin, kun ihminen vielä yrittää esittää itseään (ja muita) fiksumpaa. 

Ja etkös sinä jo halunnut aiheesta luopua...

Vierailija
2118/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vitamiinit. Uusi sponsori?

Vappu laittoi mainospussit Samin luona pöydälle, Sami laittoi ne maahan. Ihan odotin että Vappu komentaa ne takas keskelle pöytää, että varmasti näkyvät.

Odotan sitä, kun ollaan vajottu siihen pisteeseen että pöytään lyödään kassi Kaalimadon vehkeitä.

Enskareissa on jo vajottu niin alas.

Vierailija
2119/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vaan alleviivat yksinkertaisuuttasi. Nyt sitten tosissasi olisit vetelemässä parin av-palstalaisen vastauksen perusteella suorat johtopäätökset siitä, käyttääkö maalaiset aurinkovoidetta kasvoille vai ei 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Tuo kaupunkilaiset-maalaiset -jaottelu on niinkuin suoraan jostain 60-luvulta. Ei kai kukaan oikeasti sinun lisäksesi ajattele nykyään enää näin? 

Vierailija
2120/4037 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noiden aurinkovoiteiden terveellisyyskään ole taattua. Kertyvät elimistöön ja monissa on syöpävaarallisia aineita. Vanheneminen on myös luuston kulumista ja ihon alaisen rasvakerroksen ohenemista. Siihen ei aurinkovoiteet auta yhtään, iho roikkuu ja laskostuu joka tapauksessa. Suomen kesä on lyhyt. On ihan eri asia asua ympäri vuoden päiväntasaajan seudulla tai edes Välimeren maissa kuin pimeässä ja pitkä talvisessa pohjolassa. Kemikaalit on vierasaineita elimistössä ja luonnossa. Kosmetiikkateollisuus on miljardi bisnes ja sen kyllä huomaa mainonnassa ja vloggaajien sisältöyhteistyö videoissa. Muutenkin tämä menee ohi aiheen. Reippaan näköiset ulkonäköihmiset on kivan näköisiä ja näyttää ihan ikäiseltään.