Ahdistuin Tinderissä kun tajusin olevani ilmeisesti pinnallinen
Mulle ihmisessä tärkeintä on sisin. Tai näin mä olen luullut. Nyt huomaan että siellä on ehkä 1 mies sadasta/kahdesta, kenelle voin hyvillä mielin antaa tykkäyksen. Suurinta osaa en vaan millään kykene kuvittelemaan että esim. pussaisin. Vaikka oisi miten ihana ja kiinnostava teksti.
Sit on toinen ääripää. Liian komeat. Ennakkoluulot liian vahvat, en kykene uskomaan, että oikeasti todella komea mies voisi olla myös ihana luonne. Jätän tykkäämättä. Ei sillä, tuskin tykkäisivät takaisin. Mä oon vaan tällainen perusnätti nainen.
Ja kivittäkää:
Siis siitä näkökulmasta mitä mä käytän, eli pystynkö kuvittelemaan itseni suutelemassa miehen kanssa, niin niitä hylkäämisen perusteita:
-outo nenä (liian isot sieraimet tms)
-liian kapeat huulet
-pitkä naama
-liian pullea naama
-ei leukaa/liikaa leukaa
-jne, tää on ihan hirveetä, en todellakaan kehtaa sanoa kaikkea
Mulla ei myöskään oo mitään makua, saatan tykätä langanlaihasta tai hyvinkin pulleasta risunaamasta, tummasta tai vaaleasta, miehessä on vaan sitte se jokin mikä saa hymyilemään ja tykkäämään.
Tiedostan ongelmani ja faktan että se hyvä mies jää itseltäni varmasti sitten löytämättä. Hyväksyn täysin senkin faktan, että mut hyvin moni samanmoisten ulkoisten syiden takia jättää tykkäämättä.
Sitte se, että moni hylätyistä jos olisi tullut vastaan normaalielämässä ja osoittautunut ihanaksi ihmiseksi, en sitten varmaan kiinnittäisi noihin hylkäämisen perusteisiin edes huomiota.
Sairasta ja surullista ja mua ahdistaa. En vaan kykene edes alottaa juttelemista kenenkään kanssa jossa jokin häiritsee. Vaikka tekstin perusteella olisi 100% mun unelmieni mies.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet, antakaa anteeksi, en mä tee tätä tahallani 💗
Ap
Hienoa että naisetkin kykenee myöntämään pinnallisuutensa, kun usein saa kuulla vaan tätä sisimmän tärkeyden liibalaabaa ikäänkuin ulkonäöllä ei olisi eikä saisikaan olla mitään merkitystä. Mikä on ihan naurettavaa teletappifantasiaa.
Mä olen usein täällä sanonut, että miehessä sytyttää tietynlainen ulkonäkö. Miehet on tulleet aina joukolla teilaamaan ja väittämään etteivät naiset katso ulkonäköä vaan naiset pitävät mm vanhoista miehistä koska nämä ovat turvallisia jne jne paskaa. Naiset kun kuulemma eivät ole visuaalisia kuten miehet. No, kyllä olemme :D
Tämä, tunnistan nuo miehet jotka kuvittelevat voivansa kompensoida rumuuttaan, ikääntymistään yms. rahalla ja muulla. Kai mä nyt itse tiedän mitä haluan. Nuoret naiset ovat ihan yhtä visuaalisia kuin miehetkin. Haluan jonkun omasta mielestäni komean/söpön, normaalipainoisen, rehellisen, aikaansaavan, empaattisen samanikäisen miehen. Pituudella, tuloilla tai treenaamisella yms. ei merkitystä.
Mä olen usein täällä sanonut, että miehessä sytyttää tietynlainen ulkonäkö. Miehet on tulleet aina joukolla teilaamaan ja väittämään etteivät naiset katso ulkonäköä vaan naiset pitävät mm vanhoista miehistä koska nämä ovat turvallisia jne jne paskaa. Naiset kun kuulemma eivät ole visuaalisia kuten miehet. No, kyllä olemme :D