Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadat parinvaihtajat kokoontuivat salaa Silja Symphonylla kanssamatkustaja järkyttyi

Vierailija
06.02.2024 |

Tallink Siljan viestintäjohtajan mukaan parinvaihtajat varasivat matkansa yksittäisvarauksina, eikä laivayhtiö saanut ilmoitusta suuresta ryhmästä etukäteen.

Lukijan mukaan useiden parinvaihtajien hyttien ovet olivat auki, kun laivamatka alkoi. Lukija kertoo nähneensä laivan yleisissä tiloissa myös vähäpukeisia ihmisiä ja seksivälineitä. Porukkaan kuuluneilla henkilöillä oli lukijan mukaan punaiset rannekkeet.

Kun porukka rupesi olemaan kännissä, meininki alkoi tulemaan silmille. Laivalla oli kanssamatkustajina myös perheitä ja lapsia, lukija kuvailee.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010207050.html

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoella, johon tämä pervosakki soluttautui ja rikkoi monta hyvää parisuhdetta.

Meillä oli puoluekokous tuliaisina klamydia. Ei naurattanut silloin eikä naurata vielläkään.

Vierailija
102/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykskää teistä ei vissiin ole harrastanu seksiä muualla kuin kotona pimeässä peiton alla? 

Itse en voisi sanoa ettei ikinä kukaan muu ole harrastanu laivalla seksiä saatikka sitten bilettäny aamuun saakka.

ja onko tää hyttien ovien auki pitäminen nyt joku uusi juttu? Itse muistan kuinka teininäkin jätettiin hytin ovia auki joka oli merkki siitä että saa tulla juttelemaan ni voi tutustua uusiin ihmisiin.

Tuskin on tällä kertaa hytin ovet ollu auki "merkkinä et voi tulla juttelemaan". Ehkä merkkinä jollekin muulle mukaan  tulemiselle tai nähdyksi tulemiselle. Kyllä seksiä harrastetaan todellakin muuallakin kuin kotona. Mutta miks nykyään on jostain syystä pakko näytellä sitä ähräämistä muille??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyi mistä? Huomasi että oma elämä on täysin elämättä? Menikö oma mies mukaan kaappasi pari naista kainaloon, ja lähti jyystämään sydämensä kyllyydestä kun kerrankin sai kahta samaan aikaan? :P

Huvittaa tämmöiset tolvanat. Triggeröidytään niin että aletaan vittuilemaan mitä vähä-älyisimmin ja ainoastaan paljastetaan oma typeryys

Vierailija
104/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä missään lukenut että olisi "ährätty" kenenkään nähden.

Vierailija
105/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoella, johon tämä pervosakki soluttautui ja rikkoi monta hyvää parisuhdetta.

Kyseistä juhlista jäi kyllä vähän paska maku suuhun.

Paikat kannattaa pestä huolella ennen kuin ryhtyy rimmaamaan. Ja olihan hepatiittirokotus kunnossa?

Vierailija
106/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mediankin osalta kaikki pervoilut näytetään yhä enemmän hyväksyttävänä, niin tää siitä seuraa: ihmisillä ei ole mitään moraalia tai häpeän tunnetta, ja ottavat vapauksia pervoilla ihan missä halutaan. Joo, seksiä voi harrastaa, mutta on itsekästä altistaa toiset sille ja häiritä toisia. Tuo on oikeasti oksettavaa, että ovet on jätetty auki ja seksilelut ollut kaikkien nähtävillä. Just niin itsekästä mun mielestä; ei välitetä kuin itsestä ja typerästi luullaan, että kaikkia mukamas kiinnostaa nähdä rivo-riitta ja putki-pete touhuissa. Tää on samaa kastia kuin ne toopet, jotka panee kylpylöissä. Toivottavasti ihmiset jatkossa näyttävät yhä enemmissä määrin näille pervoille, ettei heidän käytöksensä ole hyväksyttävää. 

Vierailija
107/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykskää teistä ei vissiin ole harrastanu seksiä muualla kuin kotona pimeässä peiton alla? 

Itse en voisi sanoa ettei ikinä kukaan muu ole harrastanu laivalla seksiä saatikka sitten bilettäny aamuun saakka.

ja onko tää hyttien ovien auki pitäminen nyt joku uusi juttu? Itse muistan kuinka teininäkin jätettiin hytin ovia auki joka oli merkki siitä että saa tulla juttelemaan ni voi tutustua uusiin ihmisiin.

Se oli merkki siitä että ollaan periferiasta kotoisin olevia juntteja.

Vierailija
108/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli puoluekokous tuliaisina klamydia. Ei naurattanut silloin eikä naurata vielläkään.

Sellaista se teillä vihervassareilla on. Jos vihervassari on osallistunut puolueensa kokoukseen eikä saanut sukupuolitautia niin kokous oli epäonnistunut.

Vierailija
109/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei kannata, kun etelän hetelmät.

Vierailija
110/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, toivottavasti poreammeet on hyvin kloorattu

Kiva kylpeä jossain spermasmoothiessa 😝

Vierailija
111/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se teillä vihervassareilla on. Jos vihervassari on osallistunut puolueensa kokoukseen eikä saanut sukupuolitautia niin kokous oli epäonnistunut.

Tämä oli ihan kyllä Kokoomuksen juttu.

Vierailija
112/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssamatkustaja oli tehnyt lapsensa jollain eri tavalla?

Vierailija
113/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijettä siellä on tussut litissyt ja peräaukot poksuneet.

Vierailija
114/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi olla siivoamassa noiden jäljiltä hyttejä! Hyi olkoon! Yksinkertaisesti MAUTONTA, ei kuulu ns sivistyneen ihmisen harrastuksiin...vieraitten ihmisten kanssa "touhuaminen."

Vierailija
115/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä erikoisuuden tavoittelijoita " kattokaa, me ollaan avoimia ja seksi on normaalia" .Niin,kyllä se on normaalia mutta ei sitä tarvii julkisesti levittää,kun jotain uskontoa. Tehköön mitä huvittaa,mutta ei tarvi pakottaa muita näkemään tai olemaan samassa paikassa.

Tämmöset hommat hoidetaan sen oman porukan kesken ,sotkematta siihen niitä ,jotka ei halua osallistua tai olla edes samassa paikassa. Moukat!

Vierailija
116/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolla risteilyllä mieheni kanssa ja ihan oli hytin ovi kiinni, kun ryhmässä harrastettiin seksiä. Ei varmasti häirinnyt ketään.

Ihan hiljaa hissukseenko siellä kasassa nylkytettiin?

Vierailija
117/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieles tekee kuitenki. Eikä seksuaalisesti vapaamielinen ole mitenkään vähemmän sivistynyt kun kukaan muukaan.0

Vierailija
118/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista!

Sivistymätöntä!

Mautonta!

Vierailija
119/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kaikki näkevät niin ei kiva. Lapset varsinkin, joku roti aikuistenkin himoilla, joita on NIIN vaikea joskus hillitä ;)

Vierailija
120/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovet saa pitää auki, mut ei silloin kun siellä harrastetaan seksiä. Ei vaikka olis pimeässä ja peiton alla. Sorry, mut en halua itse nähdä, saati et haluisin et lapseni näkee muiden karvaturreja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä